Hva er "Nyheter/intervju"?

DeletedUser

Guest
hva skjer her da? blir det gjort noe her? Eller legges denne seksjonen ned?

Hva får deg til å tro at den i det hele tatt skal legges ned? Har da vel ikke vært snakk om det i det hele tatt, så vidt jeg kan se.

Uansett, så støtter jeg deg i dine to første spørsmål :) Blir det noen intervjuer her?
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Må vell først få oss en intervjuer, er dette spillerene's ansvar å skaffe eller teamets`?:confused:

Mvh ingmo
 

DeletedUser

Guest
Er det mulig få litt liv i denne tråden igjen? De intervjuene som er her er "gamle" og og meste parten av folk som ikke spiller v1 lenger! Vi som enda spiller ser at det er kommet opp mange innflytelsefulle spillere det siste året som kunne blitt veldig bra intervju av? (Eg kunne ramset opp mange på den gode siden, veldig få eller ingen på Ib siden da. Men det får vi heller leve med:))


Kunne Pabben eller noe andre i support tatt tak i dette, dette er en viktig tråd på forum som vi ønsker liv i igjen:D
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Har man lov til å legge ut intervjuer du selv har ordnet?
 

DeletedUser

Guest
Kan vi få til noen flere intervjuer ??? Det er noe av det mest interessante å lese på forum her, og jeg lærer alltid noe om TW historien da.
 

DeletedUser

Guest
Starter på et forhåpentligvis i morgen!

Hvem det er er det bare å finne ut hvem. Blir det en suksess vil jeg gjerne fortsette med det i fremtiden og ta flere både i JPTG og WIC. Hvis noen av dere har interesante intervjuobjekter tar jeg dem gjerne imot :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Capitan, Serpico, xandor, lowenan, Kkire5, Grim Reaper, magic dude og Oddybear er alle interesante intervjuobjekter! Nå har jo ihverfal magic dude blitt intervjuet her engang før vet jeg, men mye har nok forandret seg siden den gang! :)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Capitan, Serpico, xandor, lowenan, Kkire5, Grim Reaper, magic dude og Oddybear er alle interesante intervjuobjekter! Nå har jo ihverfal magic dude blitt intervjuet her engang før vet jeg, men mye har nok forandret seg siden den gang! :)

(støttes)
Hadde virkelig ikke gjort noe med noen nye (oppdaterte) intervjuer her inne! :)
 
Topp