Hva er "Nyheter/intervju"?

DeletedUser

Guest
Skal gjøre et intervju med juggernaut/ one hit KO snart. Hansemann har også et par intervju på lur :)
 

DeletedUser

Guest
1HKO/Luke har vel ingenting med v1 å gjøre? Det må ihvertfall bli på v2 Nyheter;)

Han spilte vel så vidt jeg vet endel V1 tidligere, og har overtatt en konto i v1 for litt siden. Så joda, han er på v1 også ;p
Dessuten har jeg fått info om at han ca er kjent over alt : o
 

DeletedUser

Guest
Han spilte vel så vidt jeg vet endel V1 tidligere, og har overtatt en konto i v1 for litt siden. Så joda, han er på v1 også ;p
Dessuten har jeg fått info om at han ca er kjent over alt : o

På .dk holdt dere sammen som erteris ihvertfall;)

Gleder meg til intervjuet, har savnet de i det siste:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hmmm. Interview! I need to get a suit sorted. :p

Fuzzball, I dont remember you on .dk o_O
Tight... Hahaha :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette er mitt siste prosjekt som MOD. Du spør deg kanskje hva slags nyheter det er snakk om, så derfor skal jeg ta meg tiden til å forklare det litt. ;)

I denne delen av forumet vil det bli lagt ut intervjuer med profilerte spillere fra v1. Det er et forsøk på å få opp (ON TOPIC?) aktiviteten på forumet og å skape litt spenning i hverdagen. Kall det gjerne se og hør, men ikke lat som du ikke har litt lyst å vite hvordan fienden egentlig er!

Det vil være litt sladder, trash talk og mange sterke meninger fra profilerte spillere - om profilerte spillere og stammer. De vil kunne "snakke ut" om krisene stammene deres har vært i, og komme med svar på det alle lurer på. Du kan være fluen på veggen, og vil få et innblikk i hvordan omdiskuterte ledere og storspillere tenker, samt en mulighet til å kommentere dem.

Intervjuene har for det meste blitt foretatt over MSN. På den måten kan en forsikre seg om at det finnes logg på det som er sagt, og intervjuobjektet har ikke kunnet tenke over svaret i femten timer først. Det hadde jo blitt litt falskt om de kunne det ;)

Det er kun moderatorer som kan poste intervjuer her, men du kan kommentere. Desverre må en moderator gå inn manuelt og godkjenne alle kommentarer, så det kan ta litt tid. Hvis du har ønsker om spillere som burde vært intervjuet må du derfor gjerne benytte deg av "private meldinger" og gi meg et tips.

Utrolig bra prosjekt! Har kost meg mye ved å lese disse intervjuene! All honør til Glitter!
Har som sagt vært borte en stund (av personlige årsaker), og fant mye oppdateringer og historie jeg desverre har gått glipp av. Mye fikk meg til å le, noe til å rase, og noe nesten gråte.

Synes dere skal fortsette med intervjuene :)

Og Brann, bare send meg en melding og spør så skal du få vite alt du vil ;) Med ref til hva du skrev om hvorfor enkelte var på listen :)
Men intervju av meg føler jeg meg ikke verdig til, så er det sagt for de som tror jeg fisker etter det ;)

Min favoritt av intervjuene: Poke Me, jævlig bra!

Trallalalalllalalalaaaaaaaa..................
 
Topp