Hva i granskauen!

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
KAN MAN RESTARTE NÅR MAN HAR TOG PÅ SEG OG GJØRE OM BYEN TIL EN BB BY MED MYE MINDRE POENG??????

540|474 var nettopp en spillerby på over 3k poeng og nå er det en bb by med 370 poeng! Dette kan jo ikke være mulig!?!?
 

DeletedUser

Guest
Haha, epic. Skal huske på den der hvis det skjer med meg.
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
min teori er at spilleren rev alle bygningene sine, pg brukte pp på å halvere det ned slik at det tok 1 time å gjøre det, nok ett bevis for hvorfor tw er paytowin
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Hvis det er tilfelle så er tw på no doomed. En ting er å kjøpe seg SELV noen fordeler - men å kunne ØDELEGGE for andre er jo helt på trynet!
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Hey, fordelen er at enhver by du mister kan nedgraderes til 373 poeng, tror ikke fienden har nytte av de da :)
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Bling i dag klokken 02:59
lykke til med en gråby på 400 poeng :D

En ny æra i usportslighet kan man si..
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Dere hadde ikke hatt sjansen til å adle den på 3k om han ikke hadde brukt pp på å bygge den :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis det var gjort med PP, så har dere ingenting dere skulle ha sagt. Begge parter taper på det. Om det var bug, så er det noe som må rettes på.

Usportslig? Virkelig? Det er taktikk av øverste hylle så tidlig i spillet! Må ha vært sabla dyrt å nedgradere alt så raskt også. Så hva whiner du for?
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Jeg griner for dette, mr magic:

a) Han brukte ikke bare pp På å oppgradere, da du ikke kan kjøpe bygninger, men må tjene opp minst 80% av prisen, det er sant at han har kjøpt en god del ressurser, men såvidt jeg vet så var det meste av det brukt til adelsmenn, men når du river en by ned til 373 poeng, da koster det deg ikke ress, bare pp, så det kan gjøres spontant.
b) Hadde jeg villet adle en barb, kunne jeg adle nabobyen, vi har brukt 1.4 millioner ressurser på å skaffe oss tog, for å adle en fin by framfor en barbar på 300 poeng, nå må vi sannsynligvis prege 5 gullmynter til og lage en adels før det kan være snakk om å adle en god by, som vi slipper å bygge opp selv
 

DeletedUser

Guest
Hvis det var gjort med PP, så har dere ingenting dere skulle ha sagt. Begge parter taper på det. Om det var bug, så er det noe som må rettes på.

Usportslig? Virkelig? Det er taktikk av øverste hylle så tidlig i spillet! Må ha vært sabla dyrt å nedgradere alt så raskt også. Så hva whiner du for?


Kødder du nå? Selvsagt er det usportslig. Hvordan kan du se på dette som bra taktisk spill? Hvis han skal fortsette å spille så har han wastet tusenvis av pp unødvendig bare for å irritere noen. De PPene kunne heller blitt brukt til å få en god start på restarten.

Hadde han vært i en stor stamme, og vi var i krig; da hadde det vært smart. Men så tidlig i spillet ødelegger han bare for andre, uten at det er positivt for verken han eller noen andre. Tvert i mot så taper han IRL-penger på å ødelegge for noen på et virtuelt spill. At han gidder.Dette er en liten småspiller som skrøyt over å vinne v13, og så gidder han ikke prøve å snipe toget engang. DET ER FLAUT DET.

Nå vet jeg ikke om du er interessert i fotball, men hvis ditt favorittlag ledet 5-0 mot ett annet lag, så hadde du vært fornøyd. Men så begynner det tapende laget å skade de viktigste spillerne på det vinnende laget med vilje pga de er sure for å tape. Disse spillerne som blir skadet blir derfor uaktuelle til flere viktige kamper pga skaden. Dette laget taper derfor de neste viktige kampene pga de mangler sine beste spillere. Hadde der vært rettferdig? Mener du at man bør sabotere noen som vinner?

Det kalles å være dårlig taper! Ikke å være taktisk smart.

Nicket hans er Bling forresten, så kan alle vite hvor usportslig han er.
 
Topp