DeletedUser
Guest
Du er med i Akademiet til akademiet, hysj med seg.
De norske vikingene hadde kontrollen over Irland og Skottland en stund vet jeg, men har ikke hørt om at de tok over England egentlig...
må si deg at de engelskene navnene på en stamme kommer fortest opp i ranking, og på toppen...
Navnet appelerer til en persons synpunkt, jeg som person er mer opptatt av hva stammen står for, hvordan det gjenomsnittlige medlemet er og hvem stammen er i mot om jeg skal være der eller ikke.
Navnet gir jeg meg blankt faen i ettersom sånt kan endres over tid.
Hittil har jeg ikke funnet en interessang stamme ettersom de fleste spillere jeg har vært borti har vært mer interesserte i antall medlemer/poeng/tropper en intelligens.
de norske vikingene var et slag unna å ta over tronen i england..men de tapte desverre
Jeg bryr meg mest om og komme til en erfaren stamme, med erfarene medlemmer. Men det er utrolig viktig at stammen har medlemmer med masse poeng som er stappa med tropper. Det hjelper i en vær krig. Som stammeleder ville jeg også hatt inteligente medlemmer, men samtidig må de ha poeng og tropper.
Din teiting. Jeg var med i den fram til nettopp. VI KICKA ASS! Ingen RoEm er der, nei. Bare oss tøffe gutta.høres ut som en ex RoEm stamme