Hva med Norske navn ?

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
De norske vikingene hadde kontrollen over Irland og Skottland en stund vet jeg, men har ikke hørt om at de tok over England egentlig...:)

de norske vikingene var et slag unna å ta over tronen i england..men de tapte desverre :D
 

DeletedUser

Guest
må si deg at de engelskene navnene på en stamme kommer fortest opp i ranking, og på toppen...

Navnet appelerer til en persons synpunkt, jeg som person er mer opptatt av hva stammen står for, hvordan det gjenomsnittlige medlemet er og hvem stammen er i mot om jeg skal være der eller ikke.
Navnet gir jeg meg blankt faen i ettersom sånt kan endres over tid.
Hittil har jeg ikke funnet en interessang stamme ettersom de fleste spillere jeg har vært borti har vært mer interesserte i antall medlemer/poeng/tropper en intelligens.
 

nimbelwhite

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Navnet appelerer til en persons synpunkt, jeg som person er mer opptatt av hva stammen står for, hvordan det gjenomsnittlige medlemet er og hvem stammen er i mot om jeg skal være der eller ikke.
Navnet gir jeg meg blankt faen i ettersom sånt kan endres over tid.
Hittil har jeg ikke funnet en interessang stamme ettersom de fleste spillere jeg har vært borti har vært mer interesserte i antall medlemer/poeng/tropper en intelligens.

Jeg bryr meg mest om og komme til en erfaren stamme, med erfarene medlemmer. Men det er utrolig viktig at stammen har medlemmer med masse poeng som er stappa med tropper. Det hjelper i en vær krig. Som stammeleder ville jeg også hatt inteligente medlemmer, men samtidig må de ha poeng og tropper.
 

DeletedUser

Guest
de norske vikingene var et slag unna å ta over tronen i england..men de tapte desverre :D

Faen.... Opps, var kanskje ikke lov å si det her :p

Tror alle småunger kan det ordet nå til dags uannsett, er jo en selv så jeg burde vite det :p
 

sir fingolfin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg bryr meg mest om og komme til en erfaren stamme, med erfarene medlemmer. Men det er utrolig viktig at stammen har medlemmer med masse poeng som er stappa med tropper. Det hjelper i en vær krig. Som stammeleder ville jeg også hatt inteligente medlemmer, men samtidig må de ha poeng og tropper.

Å kreve tropper å poeng fremfor inteligens virker for meg dumt. Nå vi snakker poeng så er RoEm et klasseeksempel på at det IKKE hjelper noe særlig. Når det gjelder tropper så kan enhver person med hodet satt rett vei på skuldrene klare å bygge tropper. Viss du derimot bare har tropper og ikke kan dodge, snipe osv.... Da er du DØD! (Sånn son TMR snart er :D)
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
i rømme?? sikkert knall folk det vettu..bare litt ordspill..var jo fryktelig mange som.."rømte" fra RoEm...jaja..samma de..hehe
 

DeletedUser

Guest
ja ja..

Ja ja...nå ble det ikke norskt navn på stammen etter vår merging her
mellom Tshirt og *EOTS*
-vi heter nå LAW i god stil med det som er mest vanlig her.
..men det funker da bra det da det i seg har en betydelse
og ikke bare er noen bokstaver ....we are LAW
(og det betyr også Love And War)


Ellers da -hva har dere funnet av bra norske navn ?

Og da mener jeg ikke sånt som K-m-S
selv om navnet bakom er Krigere med Stil
- og selv om den stammen er en "kjekk" stamme, men sånne som har hele navnet i Forkortelse (ikke mer en 6 bokstaver):
 

DeletedUser

Guest
hva ?

jaha ? Stammen ?
men det er vel maks 6 tegn så da blir det Stamme -det var kanskje det du mente.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nå fikk jeg til det med et meget norsk navn på stammen vi heter
.no
 

DeletedUser

Guest
Jeg savner også flere norske navn på stammer. Det går an å lage ganske kule navn hvis du tenker etter.
 

DeletedUser

Guest
Det er jo noe mystikk i å skrive på engelsk. Dagberts Sy- og husmorforening høres liksom bedre ut på engelsk.
 
Topp