Hva motiverer deg på tribalwars?

DeletedUser

Guest
Som vi alle vet så er det mange som har motivasjonsproblemer til tider. Dette fører også til at mange slutter med tribalwars. Mange skylder på RL og alt det der.. men jeg (ja, jeg..) tror at det har mye med motivasjon å gjøre. Utrolig hvor mye man kan få gjort på 30 min.

Uansett.
Hva gjør du for å motivere deg selv når du spiller? Spiller du mest solo? Hvis ja, hvorfor? Spiller du når du samarbeider hele tiden? Er du mest offensiv eller defensiv?

Hva får deg til å spille videre? :confused:
Kom med et par punkter og et par råd hvis du ønsker :)

Hva er det som gjør tribalwars til et så fantastisk spill??! :) ;)

Denne diskusjonen kan få folk til å se lysere på sin "situasjon" på tribalwars hvis noen sliter med motivasjon for tiden. Så vi hadde alle satt stor pris på om alle var saklige og svarer godt på spørsmålene. Spam er helt unødvendig her.

PS! Bare for å svare på spørsmål som kan bli rettet mot meg.. -_-
Har litt av samme problem selv..
NEI, dette handler ikke om meg, men ALLE generelt!
Og NEI jeg vil ikke ha oppmerksomhet..
 

DeletedUser

Guest
jeg blir motivert av å komme nermere rank 500, bare 59 ranker igjen:eek:
og å vinne angrep.
 

DeletedUser

Guest
hmm nesten ikke no en eller anen idiot fikk meg til og starte
 

DeletedUser

Guest
det var en venn som fikk meg med:cool: han gad ikke mere en tre uker før han sluttet:mad:
 

DeletedUser

Guest
Motivasjonen er og krige mot DOGZ når man kriger mot så dyktige spillere blir spillet mye morsommere det skjer noe hver dag.

Er også mye kontovakt for folk så jeg får kriga rundt omkring hele V3 og preiker mye piss på PM med folk fra alle stammer.

Tror jeg hadde gått fort lei hvis det ikke hadde vert en dominerende stamme og krige mot skjønner ikke folka som alierer seg med den største trusselen på V3 så tror jeg hadde slutta hvis jeg var i UNI og Yakuza.

Så for meg er krig motivasjons faktor NR 1.
 

DeletedUser

Guest
Rett og slett de voksende fiendene rundt meg som jeg kan adle og må stå i mot angrepene til :)
Alltid gøy å ta noen dobbelt så store som en selv :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir motivert så lenge ikke alt er så uoversiktelig ;) F.eks når du er vekke/har kontovakt i en uke er det veldig rotete når jeg kommer tilbake. Da er det størst sjanse for at jeg slutter.
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk først og fremst motvasjon av det sosiale i spillet, da jeg spilte. Hadde den ikke vært der så hadde jeg nok ikke holdt på så lenge som jeg gjorde. Husker at jeg hadde planer om å slutte når jeg skulle få rundt 10k poeng, men så forsatte jeg helt til jeg fikk 4mill pga det sosiale :)

En annen motiverende faktor var selvfølgelig det å prøve å nå de indivduelle målene en satte for seg selv. Var gøy å se seg selv stige oppover på listene :)
 

DeletedUser

Guest
jeg begynte pga at en venn av meg fikk meg til å starte og spille med ham.

jeg så selv at jeg begynte og gå oppover listene, ganske raskt :)
men så begynte jeg og gå lei, og valgte og spille solo og gå i mot alle rundt meg :)

nå ser jeg meg gå litt nedover i blant og har angrep på meg stort sett hele tiden. jeg syns at det ble en del morsommere nå som jeg fikk litt motstand :)
 

DeletedUser

Guest
Som du sier magic, så er motivasjon sentralt. Jeg tror at de som sitter der ute og kjeder seg, skal bruke en siste kraftanstrengelse til å få opp igjen motivsjonen med en storoffensiv. Selv hjelper det på motivasjonen hver gang jeg gjør det, og spillegleden kommer tilbake.

Så å ta et tak, og engasjere seg, gjør det ofte morsomere å spille enn å spille uten mål og mening :)
 

DeletedUser

Guest
Som du sier magic, så er motivasjon sentralt. Jeg tror at de som sitter der ute og kjeder seg, skal bruke en siste kraftanstrengelse til å få opp igjen motivsjonen med en storoffensiv. Selv hjelper det på motivasjonen hver gang jeg gjør det, og spillegleden kommer tilbake.

Så å ta et tak, og engasjere seg, gjør det ofte morsomere å spille enn å spille uten mål og mening :)

For motivasjon kan man utfordre en annen og om han vinner i det så bør du virkelig skjerpe deg og ta tak! :O

Eksempel om å ta flest byer fra noen ...

:)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Tror jeg hadde gått fort lei hvis det ikke hadde vert en dominerende stamme og krige mot skjønner ikke folka som alierer seg med den største trusselen på V3 så tror jeg hadde slutta hvis jeg var i UNI og Yakuza.

Hva er det du snakker om ?

Vi er jo ikke i nærheten av DOGZ :) Så da er det jo bare en løsning på det, å komme nærmere som vi nok vil etterhvert.

Det som motiverer meg er snakke og kødde med alle de folka jeg har truffet.

Skype <3
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg må si meg enig med Xano faktisk. Det sosiale har veldig mye å si for motivasjonen, og det var det som gjorde at jeg spilte så lenge som jeg gjorde (det og at jeg i tillegg hadde en stamme og holde styr på). Men det sosiale og at det er en god tone mellom spillere er viktig. Drittslenging og ellers dårlig stemning er nok det som får folk raskest til og vurdere å slutte.
 

kokelv

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg er så enig med Xano!
Det er det sosiale som holder meg inne i spillet, har vurdert så altfor mange gang og slutte, så kommer jeg inn på skype, setter meg ned og snakker med folka. Det er en super kur mot det ! :D

- Martin
 

DeletedUser

Guest
Litt innteresant å se hva folk mener... Har slitt mye med motivasjonsproblemer på v2 siden sommeren. Men som noen sier så er det sosialt. Skype er full av samtaler og kontakter fra V2 hvor vi kan snakke om ting utenom TW. også :)
Prøver alltid å ha noen mål å oppnå :) f.eks komme til 3 mill innen 3 uker o.l :)
Eller komme på topp 50 OD-A :p
 

DeletedUser

Guest
Motivasjon, hmmm, den har jo ikkje vert på topp i det siste. Men no begynne den å komme tilbake. Beste e jo de du spiller med. Men e jo ikkje berre stammemedlemmer eg snakker med, snakker med fienden og eg, for de e så kos. Så e det som gjer det gøy å spille :) Folket :D
 

DeletedUser

Guest
Vi i VK-E har felles matforum med vår kjere fiende DOGZ på V3 morsomt og prate med fienden håper det er like motiverende for begge parter.
 
Topp