Hva skal til for at en verden skal stenges?

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Gjelder dette uansett? Håpet er jo å en eller annen gang få verden med 100% dominans igjen, og da gir ikke den regelen særlig mening ;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ja hva som skal til at en verden stenges for registrering av nye spillere. Det er spørsmålet.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jeg krever et ordentlig svar på dette, før hadde vi ordentlige retningslinjer å se etter. Nå kan det virke som at teamet bare gjør som de vil siden vi har ingenting å sammenligne med/til.. Så gjerne gi oss noe?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg krever et ordentlig svar på dette, før hadde vi ordentlige retningslinjer å se etter. Nå kan det virke som at teamet bare gjør som de vil siden vi har ingenting å sammenligne med/til.. Så gjerne gi oss noe?
Dette har du fått svar på gjentatte ganger: det er ingen "krav" ettersom at moral i utgangspunktet ikke blir fjernet. Vi reserverer oss derimot muligheten til å fjerne moral dersom det blir ansett som nødvendig.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Når er fjerning av moral med dagens innstillinger "ansett som nødvendig"?
Dette svarte jeg deg på i en annen tråd:
Hva gjelder at vi kan fjerne moral, så betyr det nettopp dette. At vi kan. Ikke at vi vil.

Dette er i ytterste konsekvens, og som et tiltak hvis en verden når en viss stillstand. Det har skjedd før, og det er ikke utenkelig at det kan skje en gang i fremtiden og. Det betyr ikke at du får fjernet moral, bare fordi at du eller noen andre ønsker å vinne en verden enda raskere, når endringsgraden av dominanse allerede er høy.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Men når det å holde verdnen oppe såpass lenge dreper gleden til spillerne, både de som vinner men og de som ikke har lyst til å gi opp, er det ikke på tide å revurdere når dere kan/burde/skal fjerne moral/billigere mynter?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Spiller ingen rolle det :) Viktig å tjene penger! Mindre arbeid vettu.

Jeg som sagt kommer ikke til å spille mer på .no på laaang tid... Takket være de siste langdrøyelige unødvendige demotiverende verdenene vi har hatt.

Liker argumentet med at siden verdener har 70% og 80% dominanse som vinnerkrav nå så anses det ikke nødvendig å fjerne moral. Sjekk hvor mange spillere som er på de verdenene som er de gjenværende 20-30% ? Det er virkelig ikke mye å skryte av, ingen som kan gjøre motstand, ingen som kan snu krigen, ingen som kan stoppe seierherrene. Hele opplegget er bare latterlig rett igjennom. Kan ikke forstå at CM kan sitte og forsvare det engang, selv om det er jobben hans, for han bør jo ha egne meninger? For jeg kan aldri tro at dette faktisk er ting han mener oppriktig. Da har han virkelig forandret seg.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Et så enkelt svar som. "Jeg skjønner at dette er frustrerende, og er ikke uenig selv, men dette er sånn retningslinjene fra Innogames er og det får jeg ikke gjort noe med" hadde jo i hvert fall vært et oppriktig svar.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Men når det å holde verdnen oppe såpass lenge drepes gleden til spillerne, både de som vinner men og de som ikke har lyst til å gi opp, er det ikke på tide å revurdere når dere kan/burde/skal fjerne moral/billigere mynter?

Jeg spør igjen jeg, siden CM ikke svarte første gang.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Alle tilbakemeldinger blir tatt i mot, og blir med i vurderingen når fremtidige verdener settes opp. Nå skal det også nevnes at det har blitt mottatt en del tilbakemeldinger fra spillere som ønsker at verdenene varer lengre gjennom andre kanaler enn forumet. Også disse tilbakemeldingene blir naturligvis tatt med i vurderingen.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ja vi vil ha verdener som varer lengre det det enda er mulighet for 2 forskjellige sider av en krig kan vinne ( eller flere ).

Vi vil ikke ha verdener som uten tvil er avgjort men blir dradd ut unødvendig bare pga moral eller myntpris ikke fjernes/reduseres. Se eksempel i den andre tråden diskuterer i ..
 
Topp