Hva skjedde a'? Krig!

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hey'o mi maties!

Jeg er nok ikke den eneste som har fått med meg at det har skjedd noe i natt. Noe fryktelig. En barbarisk tragedie. En konflikt som går så langt at det holder hele land i ruiner og ekstrem fattigdom i århundrer. Nå tenker du sikkert: Hva skjedde a'? Jo, det skal jeg si deg: Krig ble vedtatt!

tumblr_mejfqa9Mbg1qg77ayo1_500.gif

Piratene i Port Royal var hensynsløse og fast bestemte at vi måtte samle brorskapet for å ta ned alle pirater sitt mareritt: Plan B. De satt seg derfor ned i Port Royal og startet på en krigserklæring. En krigserklæring som skulle være så skummel at fiendene ikke skulle få sove om nettene. De hadde mange ideer, og bestemte seg å starte:

tumblr_m1b2ktrkZC1r3ovdbo1_500.gif

Etter litt forskjellige tanker om hvordan innledningen skulle være, falt de for at krigserklæringen skulle lyde som følger:

Port Royal VI skrev:
I ytterst få tilfeller ser jeg tilbake og angrer på en handling. Og i dette tilfellet, kommer jeg garantert ikke til å angre. Dere har imponert med sutring, klaging, beskyldninger, backstabbing og selvsagt, lureri.

Da vi først dannet en IAP, var jeg i god tro om at Plan B var en stamme av kaliber svært få andre stammer innehaver. Noget jeg dog ser tilbake på og flirer av. Jeg kan derfor meg glede offisielt slå fast, at fra denne dag av og frem til V19 avsluttes, erklæres direkte krigføring mellom Cash og Plan B.
Det skal etter mitt beste emne være et mål for øye, å vise at typiske nordmenn med selvtillit, arroganse og svekket respekt ovenfor andre, ikke klarer å stå i mot en velfortjent storm.

Ønsker dere masse lykke til, det trenger dere.

/Royal

Jeg håper dette blir en langvarig og god krig. Med det takker jeg for meg.

giphy.gif

Med vennlig hilsen,
Madam M
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Takk!<3

Oi, Plan B!? Trekker tilbake takken. Uansett - det er Plan B som trenger det! :evil:
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Vi får nå se på det! Krigen har såvidt begynt, og det er naivt å tro at vi ikke har noen gamebreaking kort tett til brystet!
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Jeg tror ikke jeg sa noe om at jeg ikke tror dere har noen spillødleggende kort tett til brystet :rolleyes::rolleyes:
 
Topp