Hva skjedde med Dope?

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Heisann!

Jeg føler det er på tide med en liten historie om hvorfor det gikk som det gikk med, Dope. samt hvorfor jeg lagde stammen.

Jo, det startet med at jeg, henrik og benja(min) skulle starte en konto sammen på v15. Jeg sa hvorfor ikke lage en stamme, da ble det slik at vi gjorde det, Jeg fikk søknad fra noen spillere, så jeg slapp dem inn. Jeg fikk en søknad av The Vigilante, en tidligere fiende fra verden 1, og tenkte at vi kunne få til noe i en stamme sammen. Jeg fikk også søknad fra Jato link: Kan jeg joine? Da svarte jeg at jeg ville ha litt mere info, da slengte han på wiki siden osv. Jeg visste at Joakim hadde sabotert for meg på tidligere hp runde, men var villig til å la han komme inn og la fortid være fortid. Jeg fikk også med en rekke andre i samme vaset. Jeg satte sammen en ganske sterk ledelse, i tilegg til Synch og Jato som drev å boosta inn profilbilde + navn til stammen, å stammen endte opp med navnet Dope. Ting gikk veldig fint, Flotte aksjoner fra Jato og alle som bidro. Men etterhvert ble ledelsen splittet opp, og det ble ikke det samme, jeg tok inn for mange andre spillere, gode var de. Men alt for mange personligheter som ikke evnet sammarbeid. Det var mye krangel og diskusjon, og det skapte uro i Dope. Stammen hadde ikke det samme trykket eller samholdet som under den "gamle" ledelsen, dermed så fungerte ting dårligere, selv om vi prøvde å rette opp, noe jeg til slutt så på som en umulig oppgave. Jeg vil også nevne at Sondrekul prøvde seg på å starte en utbryterstamme med jato xP noe som fungerte dårlig ;)

Stammen hadde det klart best på krigsfronten når det kom til å angripe, men vi var alt for gjerrige på deffen og sammarbeide med naboer. Dope hadde et flott utgangspunkt, men medlemmer ødela minst 1 viktig sammarbeidspartner innad diplomatiet.

Jeg så hvertfall håp i Dope, noe som forsvant lengre inn i spillet, jeg hadde fortsatt trua, men når jeg så at Jato og TheMrSondre "backstabba" oss da gikk begeret over. Jeg visste dette på forhånd fra flere kilder, jeg ble til og med tipset av en i LO.DT om dette. Jeg vet også at aksjonen vi skulle ha mot sauelort kom til å feile fordi jeg allerede visste at Jato hadde på med sauelort, noe han valgte framfor å sende tog mot henne, som han skulle ha gjort.

Så kort oppsumert: Dope hadde helt klart en god sjangse til å vinne, at det ikke skjedde skyldes ikke kun meg, men stammen som helhet, Jeg er ingen supermann. Vi hadde gode kvaliteter og hvis vi hadde KUN vært den gamle gjengen hadde nok Dope vært her den dag i dag:)

Jeg vil Takke hele Dope for den tiden vi fikk sammen, spessielt den gamle dope gjengen, det var veldig fine tider:) Håper vi kan starte sammen på en annen verden.

Dope sin undergang var da vi fikk krig mot oss på alle fronter, i tilegg til splid innad stammen, samt at noen personer backstabba kun fordi de ikke ville ha en krig.

Jeg har ikke noe imot JL men jeg liker svært dårlig måten dere håndterte saken på, hadde KUN joakim vært der, hadde nok ting vært annerledes.


-Stian

Er sikkert en del jeg glemmer.. men er det jeg husker akkurat nå, mulig jeg editer noe senere om jeg kommer på noe :)

edit: Etterhvert så sluttet Henrik På Tyren og jeg fikk inn Benjamin/Slumpi på kontoen :) ikke lenge etter Henrik dro måtte også benja dra fra kontoen pga irl og v14 :( Jeg og Benjamin klarte oss bra en veldig god stund, men situasjonen i Dope var ikke helt bra da heller. Selv om det alltid finnes håp :)

Dope hadde de beste spillerne, men de beste er ikke nødvendigvis de som sammarbeider best, men de som gjør det best induviduelt. Men men sånn er spillet:) håper vi møtes på en senere verden ;)
 
Sist redigert:

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Godt å få en oppklaring på hva som faktisk skjedde. Må si at Dope er den stammen som har hatt mest innflytelse på meg. Definitivt en stamme som kunne holdt i lengden, hvis de hadde fått seg noen allierte :p
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Fantastisk flott innlegg, Stian. Du er en kanonbra fyr som har en unik evne til å se det beste i alle rundt deg! Det er en enorm kvalitet som du nok drar stor nytta av både på spillet og IRL - og med god grunn :) Om jeg bestemmer meg for å spille enda en verden etter v15 håper jeg vi igjen havner i samme stamme. Og da skal vi jammen holde sammen og vinne fra første til siste dag.
 
Sist redigert:
Topp