Hva skjer ? :O

snake1

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
liker v3 jeg, går kansje sakte men tropper beveger seg likt som v4, så når du har en god del poeng så tenker man ikke så mye på oppgraderinger. da er det adling som styrer poengan.

troppe laging tar tid det å men med 100 nuke så ser man ikke så stor forkjell når man mister ett nuke, da bygger man det opp mens du fortsatt har 99 nuke igjen.
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
liker v3 jeg, går kansje sakte men tropper beveger seg likt som v4, så når du har en god del poeng så tenker man ikke så mye på oppgraderinger. da er det adling som styrer poengan.

troppe laging tar tid det å men med 100 nuke så ser man ikke så stor forkjell når man mister ett nuke, da bygger man det opp mens du fortsatt har 99 nuke igjen.

Joda, det er jo sant, men er ikke så gøy, når man har fått knust 100 random byer her, og der, og må bygge opp, det er det værste jeg veit, også går det så sabla sakte her.. :p

V3 kunne vært speeda litt opp!
 

DeletedUser

Guest
Sett opp speed til 1.5-2 og fjern kirka, da hadde jeg kommet tilbake hvertfall! :D

@snake1: Hva om du bruker opp de 100 nukesa da, da må du sitte på rævva og trykke mass rec en gang om dagen i 2 uker, før du kan gjøre noe igjen -_-. Naai, speed 1 er for treigt :p
 

DeletedUser

Guest
ja skulle ha vært speed på v3.hadde været beddre det for da kommer det mange nye spillere som vi kan adle :p
 

snake1

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hmmm, jeg trokke jeg hadde mistet alle nuksa på en dag;) er jo bare dumt å sende vekk 100 nuks i døden:p
 

DeletedUser

Guest
HVA??? Er v3 blitt mer aktiv uten at noen av mine drastiske ubetydelige endringsforslag ble gjennomført? :eek: Mytteri!
 

DeletedUser

Guest
Unnskyld konge. :(
Du er en ubetydelig konge! Angrip kongen! Arghh... :D
 

DeletedUser

Guest
Lol xD Hva får deg til å tro at jeg er konge? :p Trodde mytteri var mot kapteiner på skip? :confused:

Jaja... OPPRØR! xD
 

DeletedUser

Guest
Ehe... Neivel '^_^ Men b2t, denne tråden begynner å ta av! :eek: *kremt, kremt*
 

DeletedUser

Guest
Hmmm

Hvordan går det med deg iMeW?, ser du er aktiv på forumet
 

DeletedUser

Guest
Kjenner dere hverandre? :confused:

EDIT: I ettertid så jeg hvor dumt det hørtes ut... Fort, skyt meg før jeg rekker å lage flere lignende uttalelser :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kjenner alle! ;)

Det minner meg på en vits, men kan risikere å bli bannet på den siden den er så off topic :p Er dere på samme eller motsatt side i krigen? (går ut fra at det er der dere kjenner hverandre fra) :)
 
Topp