Hvem ønsker du skal bli interjuvet?

Hvem skal interjuves?

  • McRogn

    Stemmer: 8 10,8%
  • Nolaw

    Stemmer: 4 5,4%
  • Walli

    Stemmer: 1 1,4%
  • Unknown Solider

    Stemmer: 4 5,4%
  • Casey

    Stemmer: 7 9,5%
  • KA88

    Stemmer: 11 14,9%
  • Newsted

    Stemmer: 12 16,2%
  • fjord1

    Stemmer: 3 4,1%
  • Blacki99

    Stemmer: 2 2,7%
  • skattum93

    Stemmer: 22 29,7%

  • Totalt antall stemmer
    74
  • Avstemningen er stengt .
Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Så var vel dette Kenn, og ikke originale Nolaw, om jeg har forstått det rett ;) Dessuten er det en viss forskjell mellom å gå til en annen stamme (les: slik som deg og F1) og å opprette en stamme kun for.. vel, ikke spør meg, være i en? :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe, det stemmer at det var Kenn som ville leke seg litt når jeg sluttet ja. Hadde helt glemt det nå :p Får med deg alt du Newsted! :D
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
walli=dennis?

Ja

Hvorfor er det ikke for eksempel hele top 20 eller top 15 ? :confused:

Kommer ikke til å interjuve så mange, og dere hadde tid til å komme med forslag. Faktisk så er skattum93 og newsted (som ligger godt til nå, forslag fra min side).. noe som er litt rart :p



haha, Vetle med sine 5-6 forum brukere :D din spammer

/facepalm.. Undersøkelser har tydligvis sin svakhet.. er nok den første og siste gangen dere får bestemme hvilken som blir interjuvet, siden det ikke virker som jeg kan stole på at dere kun gir èn stemme hver.
 

DeletedUser

Guest
Indeed i do, Nolaw, indeed i do :D

Ang denne typen undersøkelser, går det vel an å sette det opp slik at man kan se hvem som stemmer hva. Og på den måten kan vi, til en viss grad, passe på at folk ikke jukser. Ellers burde vel mods greie å finne ut av det.. dog er det vel ikke så ekstremt viktig, da du sikkert kommer til å lage intervjuer med de fleste som fikk litt stemmer her :) (riiight?!)
 

DeletedUser

Guest
haha, Vetle med sine 5-6 forum brukere :D din spammer

Har fortsatt 16-17 stemmer selv om Vetle skulle ha 5-6 forum brukere xD (noe jeg tviler på han har)
Også trekker vi fra deg også i samme slenger da har jeg 15-16, leder fortsatt gitt :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Da kan jeg avsløre at et interjuv med skattum93 vil bli publisert i morgen. Neste som blir interjuvet blir newsted, etter det får vi se.. men da kommer jeg selv til å velge hvem som blir interjuvet.

En takk til skattum for å ha svart meg raskt slik at det kun tok 2 dager :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Kan jo røpe at Skattum har drevet med en sinnssyk valgkampanje rundt denne undersøkelsen.
Blir artig å lese hva han har å si.. :)
 

DeletedUser

Guest
Er jo bare å røpe det, det! Jeg stemte Newsted :eek:

Samme her, tenkte at newbsted hadde hatt godt av litt publisitet. Hørt rykter om at han har følt seg forbigått og oversett. Endelig kommer du fram i lystet newbsted :) Nye tider nå!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp