Hvem er best? BOL eller RNG?

DeletedUser

Guest
Jeg syns fremdeles at BOL er best, men som du sier md. Ikke så mye bedre.
 

DeletedUser

Guest
Når man begynner å diskutere hvem som er best til å adle grått, da har man sunket dypt, dypt, laaaaaaaaangt ned... :eek:
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
herregud.. -.- Å nei man adler grått for og tette igjen clustre og fronter! HERREGUD RNG er syke ass.. Hahaha ler av deg MD :D
 

DeletedUser

Guest
herregud.. -.- Å nei man adler grått for og tette igjen clustre og fronter! HERREGUD RNG er syke ass.. Hahaha ler av deg MD :D

Ler du av meg? Det er jo vi (sier vi for å virke mer overbevisende) som ler av deg din nisse! :D

"En vanlig konkurranse i RNG er: Hvem adler mest grått denne uken? Den som vinner får 100 premium poeng! Go nuts!" :rolleyes:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Min kjære MD :)
Sier du at det å adle grått er fy-fy nå? Herregud, er du virkelig så redd for at RNG skal lage enda flere byer de kan nuke dere i IB med?
Finn noe annet å hakke på, dette blir for dumt... Gråby-diskusjonen har vart så lenge TW har eksistert, og alle kan skrive under på at gråbyadling er taktisk smart, så vær så snill, MD, ikke ta den diskusjonen på nytt :)
 

DeletedUser

Guest
Min kjære MD :)
Sier du at det å adle grått er fy-fy nå? Herregud, er du virkelig så redd for at RNG skal lage enda flere byer de kan nuke dere i IB med?
Finn noe annet å hakke på, dette blir for dumt... Gråby-diskusjonen har vart så lenge TW har eksistert, og alle kan skrive under på at gråbyadling er taktisk smart, så vær så snill, MD, ikke ta den diskusjonen på nytt :)

Whaaaat? Nei du kjære.. Scar (løvenes konge :D).. jeg syntes ikke gråbyadling er fy-fy.. tvert imot er det fint å adle grått i blant. Men å skryte av det, blir absurd for meg..

Så for all del.. Adle grått til dere blir grå i ansiktet for min del.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
hverfall i følge statestikken mot den fellese fienden (IB) så er bol den beste stammen
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Whaaaat? Nei du kjære.. Scar (løvenes konge :D).. jeg syntes ikke gråbyadling er fy-fy.. tvert imot er det fint å adle grått i blant. Men å skryte av det, blir absurd for meg..

Så for all del.. Adle grått til dere blir grå i ansiktet for min del.

Løvenes konge ja, fine filmer det:)
Jeg ser poenget ditt, det å skryte av at man adler et flust av grått, er kanskje ikke en genistrek, men det er nå sånn at vi er forskjellige, så kanskje noen føler behovet, ikke vet jeg, men for meg er det ikke så farlig om noen gjør det, for grått eller ikke er det likevel en by :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Magic Dude, jeg forlanger at du skryter av alle gråbyene jeg har tatt! Jeg er helt seriøs, skryyt! Sjekk stattsen, kjempekult! Gråbyer, yohoo. Skryte skryte, grått i alle mulige rettninger, booyah.....nei vent litt, er ikke gråbyer dem missfarga tingene på kartett som utgjør en stygt stor del av alle V1 sine toppspillere? oh btw, som dere poengterer, en by er en by :eek:
 

DeletedUser

Guest
Joa kenn.. Du er nok gråbyenes verste fiende! ;)
De gråbyene BOL og RNG har tatt, gjør nok opprør før eller senere.. ^_^ Med det mener jeg at de endrer stamme til IB, HVIB eller Viking!

Men hver gang jeg rakket ned på RNG, har jeg fått inc fra dem.. Kanskje de føler seg truffet? o_O
Ikke at det er så mye å skryte av... Så jeg ler bare enda mer jeg nå!

Fikk også inc fra noen i BOL. De skrøt at de hadde tatt alle troppene mine i en by og så skulle de adle den (han/hun som nuket den hadde ikke adels i nærheten, så en annen i BOL måtte adle... LOL).. Jeg var selvfølgelig borte den dagen, så det var ingenting jeg kunne gjøre (var ikke KV heller). Så var det noen i den snarrådige stammen min som sendte støtte rett før adelsmennene kom. Helt utrolig! Så thumbs up til IB og thumbs down til BOL for den! ^_^

Det var også en by som var laaaaaangt unna hovedclusteret mitt og det var langt til nærmeste by!

Kanskje BOL og RNG ikke er så forskjellige allikevel? Kanskje de er like middelmådige? hmm...
En ting er sikkert og visst... IB er ikke så dårlige som BOL(LENE) vil ha det til!
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Får vi ikke lov og Angripe IB lengere uten at vi beskyldes for og hevne de mere eller mindre ubetydelige meldingene dine på forum.
Beklager Magic Dude, men nesten Ingen i RNG leser offentlig forum. Så hvorfor vi angriper dere det må du nesten klare og oppfatte selv :p
 

DeletedUser

Guest
Det var vel mer flaks enn dyktighet fra IB i det tilfellet....

Flaks? Mer skills enn flaks.. Må skuffe deg der. Så at det var så mange angrep mot et fåtall av byer, bare gård ble tatt og mye fakes. Er det særlig vits å forsvare da? :D
Og det med den ene byen jeg nesten mistet... Det litt flaks, men mest skills av IB. Ikke prøv å motsi. Er fakta ;)

Får vi ikke lov og Angripe IB lengere uten at vi beskyldes for og hevne de mere eller mindre ubetydelige meldingene dine på forum.
Beklager Magic Dude, men nesten Ingen i RNG leser offentlig forum. Så hvorfor vi angriper dere det må du nesten klare og oppfatte selv :p

Altså, når selv [DR] angriper, er det klart noen har skrevet et sted... Jeg bare håner litt jeg. Er veldig moro :)
Ser at RNG har en stor offensiv mot flere spillere. Får se hvor langt det kommer.
 

DeletedUser

Guest
Joa kenn.. Du er nok gråbyenes verste fiende! ;)
De gråbyene BOL og RNG har tatt, gjør nok opprør før eller senere.. ^_^ Med det mener jeg at de endrer stamme til IB, HVIB eller Viking!

Men hver gang jeg rakket ned på RNG, har jeg fått inc fra dem.. Kanskje de føler seg truffet? o_O
Ikke at det er så mye å skryte av... Så jeg ler bare enda mer jeg nå!

Fikk også inc fra noen i BOL. De skrøt at de hadde tatt alle troppene mine i en by og så skulle de adle den (han/hun som nuket den hadde ikke adels i nærheten, så en annen i BOL måtte adle... LOL).. Jeg var selvfølgelig borte den dagen, så det var ingenting jeg kunne gjøre (var ikke KV heller). Så var det noen i den snarrådige stammen min som sendte støtte rett før adelsmennene kom. Helt utrolig! Så thumbs up til IB og thumbs down til BOL for den! ^_^

Det var også en by som var laaaaaangt unna hovedclusteret mitt og det var langt til nærmeste by!

Kanskje BOL og RNG ikke er så forskjellige allikevel? Kanskje de er like middelmådige? hmm...
En ting er sikkert og visst... IB er ikke så dårlige som BOL(LENE) vil ha det til!



akkurat det samme som skjedde med meg - at han hadde nuket den tom og ikke skrøt av det:)
 
Topp