Hvem er best? BOL eller RNG?

DeletedUser

Guest
Da har vi endelig fått et bedre svar på dette.
Hvem er best? BOL eller RNG?

BOL er vinneren.

RNG har feilet med å holde på medlemmene sine og har en sakte men sikker nedgang (akkurat nå), mens BOL har klatret oppover og beholdt sitt "image".

Gratz!

Blir tøft for RNG å rette opp i dette. Sier ikke at BOL er vinneren for alltid, men at de har et stort forsprang ;)
 

DeletedUser

Guest
Da har vi endelig fått et bedre svar på dette.
Hvem er best? BOL eller RNG?

BOL er vinneren.

RNG har feilet med å holde på medlemmene sine og har en sakte men sikker nedgang (akkurat nå), mens BOL har klatret oppover og beholdt sitt "image".

Gratz!

Blir tøft for RNG å rette opp i dette. Sier ikke at BOL er vinneren for alltid, men at de har et stort forsprang ;)

Det kom fra en IB munn også, ja.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Det kom fra en IB munn også, ja.

Han som starta tråden. Har du problemer med kåringa som ble gjort på det grunnlaget, kan du vel bare ta og tie stille? Eller komme med et motargument i stedenfor og skyte seg selv i leggen med den latterlige posten din? Jeez, synk litt lavere kthx.
 

DeletedUser

Guest
Han som starta tråden. Har du problemer med kåringa som ble gjort på det grunnlaget, kan du vel bare ta og tie stille? Eller komme med et motargument i stedenfor og skyte seg selv i leggen med den latterlige posten din? Jeez, synk litt lavere kthx.

:)

Du må vel klare å lese mellom linjene fær du svarer også? Det ligger mye ganske mellom linjene, hvis du ikke forstår.
 

DeletedUser

Guest
Han som starta tråden. Har du problemer med kåringa som ble gjort på det grunnlaget, kan du vel bare ta og tie stille? Eller komme med et motargument i stedenfor og skyte seg selv i leggen med den latterlige posten din? Jeez, synk litt lavere kthx.

Av de få innlegga jeg har sett av deg så klager du bare på andre folk og ber dem være stille. Kan ikke du være stille vis du ikke har noe positivt og si da ? :) Er litt plagsomt at du er negativ på alle innlegga jeg har sett deg i. ;)
 

DeletedUser

Guest
Av de få innlegga jeg har sett av deg så klager du bare på andre folk og ber dem være stille. Kan ikke du være stille vis du ikke har noe positivt og si da ? :) Er litt plagsomt at du er negativ på alle innlegga jeg har sett deg i. ;)

Ye. Vannskelig.
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
RNG tar nok ut BOL om dem hadde ligget side ved side (tror jeg). Nåvell, skal ikke si så mye siden jeg er IB'er, alt jeg vet er at IB har sitt EGET nivå in game i forhold til resten av top 10.

- Kenn

tror nok Bol hadde vunnet... men dessuten ligger de ikke side ved side og de er ikke finder:p
men nok om det tror bol er bedre.. Men hvor ble av H.F.O på denne posten:p


Bissiz!
 

jalia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ingen av de er gode (Bol er best av de to) Men alle vet at IB/HVIB er den beste stammefamilien på v1 ;) Vi kommer til å vinne krigen, BOL gjør jo ingen ting, de lar RNG ta de igjen i ODA, og har passert ! Bol lar bare H.F.O adle seg fram i k85, og adle HVIB og IB folk :p Men de hart ikke lært at de må ta røde byer og, ikke bare gråe (Og arolilja og meg) :p

haha:) ib og hvib best? haha den var ny:p H.F.O eier ib og hvib i K 85 så ib/hvib blir redd og flykter til K 86:) Bol og RNG angriper fra deres K;)
og ib sitter fortsatt og skryter.. feks Magic Dude: wow 2000nukes så stort. det kan 2 ib spillere få til.. Bol er bedre enn RNG mener jeg..



Bissiz(H.F.O er best)
 

DeletedUser

Guest
haha:) ib og hvib best? haha den var ny:p H.F.O eier ib og hvib i K 85 så ib/hvib blir redd og flykter til K 86:) Bol og RNG angriper fra deres K;)
og ib sitter fortsatt og skryter.. feks Magic Dude: wow 2000nukes så stort. det kan 2 ib spillere få til.. Bol er bedre enn RNG mener jeg..



Bissiz(H.F.O er best)

og det kommer fra en som har vært i viking fam vel så lenge....:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg og originale Bissiz vokste opp veldig nært og hjalp hverandre. Vi møttes begge i Viking-fam, men ble lei av innaktiv ledelse.:rolleyes:
Adlet man uten å få godkjent, så var ikke dette populært, men var ingen som kunne godkjenne som var aktive...
 

ronaldinho123

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
BOL er best av BOL og RNG, RNG er også ganske gode, men ikke like gode.

IB fam kommer langt bak, de bare taper og taper i K85.


Men H.F.O klatrer helt til tops:)
-Med Vennelig Hilsen-
ronaldinho123
 

DeletedUser

Guest
BOL er best av BOL og RNG, RNG er også ganske gode, men ikke like gode.

IB fam kommer langt bak, de bare taper og taper i K85.


Men H.F.O klatrer helt til tops:)
-Med Vennelig Hilsen-
ronaldinho123

Joa, IB er dårligst fordi vi taper terreng på ett av alle kontinenter? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Blir vanskelig å rangere IB siden de faktisk gjør en bra jobb med en såpass stor front som de har skaffet seg, men det er i det store og hele på grunn av tidligere valg de har såpass stor front.

Når det kommer til krig, så vil jeg faktisk gi IB en veldig god karakter, men kommunikasjon utad er deres store problem. Vi her nede i sør kommer fort innover og tar noen kontinenter, men skal bli spennende når vi møter skikkelig motstand. Dere har gode spillere, men de er vel for det meste ikke plassert her nede i sør.

Så jeg vil (utrolig nok) gi en klapp på skulderen til IB.
Jeg trenger vel ikke være så himla negativ hele tiden? :rolleyes:

Uansett, lurer på hvor lang tid det går før dere mister hele K85.
 

DeletedUser

Guest
Hvis man ser på statistikken mot IB er vel RNG dårligst, men RNG adler fortsatt mer enn både IB og BOL, bare ikke fra IB..

[SPOIL]Side 1:
Tribes: , RNG
Side 2:
Tribes: , IB

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 1,867
Side 2: 1,521
Forskjell: 346

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 35
Side 2: 656
Forskjell: 621

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 15,613,544
Side 2: 14,247,864
Forskjell: 1,365,680

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 315,901
Side 2: 6,231,851
Forskjell: 5,915,950

chart
[/SPOIL]
 

DeletedUser

Guest
BOL derimot adler ikke like mange byer som RNG, men adler mer av IB enn RNG. Så blir vel EGENTLIG ganske likt

[SPOIL]Side 1:
Tribes: , BOL
Side 2:
Tribes: , IB

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 792
Side 2: 1,521
Forskjell: 729

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 107
Side 2: 165
Forskjell: 58

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 6,465,154
Side 2: 14,247,864
Forskjell: 7,782,710

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,010,753
Side 2: 1,570,733
Forskjell: 559,980

chart
[/SPOIL]
 
Topp