hvem er den beste spilleren på topp 40??

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
alle vet jo at villareal vant siste runde men tenkte lage en ny runde men for gjøre den litt kortere er det kun topp 40 no :D

det vil være samme opp sett som dere sikkert legger merker til under;) fristen er til 01/06/12

legg gjerne til en begrunnelse på hvorfor dere velger den spilleren ;)


første runde :D

Xenex - Valley

trusti - villareal

carnifex - finntrollet

ORLY - gaarde

Torg13 - tjilstad

321IIok - ozwegian

grisepesten - mattis2

McBitch - Lulli

mr. xxx - lord sayver

junior1 - flashback

kjetil1 - -=ÅGE=-

ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida

paausan - DONslaks

gertpe - keisernico

Dasisti - major zod

LittleNewbie - Corsix

lurvee - fingreslitte

victoryforsylvanes - zellika

tomhawken - secretsanta

longshot - black adler
 

DeletedUser

Guest
xenex

jeg stemmer på xenex fordi har er min far og han er god og hjelpsom
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Xenex - Valley

trusti - villareal

carnifex - finntrollet

ORLY - gaarde

Torg13 - tjilstad

321IIok - ozwegian

stemmer blank

grisepesten - mattis2

McBitch - Lulli

mr. xxx - lord sayver

junior1 - flashback

kjetil1 - -=ÅGE=-

ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida

paausan - DONslaks

gertpe - keisernico

Dasisti - major zod

LittleNewbie - Corsix

lurvee - fingreslitte

victoryforsylvanes - zellika

stemmer ikke her ;)

tomhawken - secretsanta

longshot - black adler
 

stiff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Xenex - Valley

trusti - villareal

carnifex - finntrollet

ORLY - gaarde

Torg13 - tjilstad

321IIok - ozwegian

grisepesten - mattis2

McBitch - Lulli

mr. xxx - lord sayver

junior1 - flashback

kjetil1 - -=ÅGE=-

ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida

paausan - DONslaks

gertpe - keisernico

Dasisti - major zod

LittleNewbie - Corsix

lurvee - fingreslitte

victoryforsylvanes - zellika

tomhawken - secretsanta

longshot - black adler
__________________
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Første runde!

Xenex - Valley - Av det jeg har lagt merke til så fremhevet jeg Xenex. Er jo pålogget 24/7 uansett, og mest på natta. Klarer du ikke å ta byer på dagen? Hmm, blir spennende å se hvor langt denne spilleren kommer, men jeg tror ikke på noe langvarig opphold-

trusti - villareal - Oh right! Denne var for meg ganske lett. Offensiv spiller når aktiv. Vil ikke gå "head-to-head" mot denne spilleren hvis jeg ikke trenger.

carnifex - finntrollet - Baah. Dessverre må jeg gi Ibex seieren her. Men hadde du fått en annen motstand, så hadde jeg aldri stemt på deg. Akkurat nå blir du overkjørt, men du har vist at du kan spillet godt. Mange dualer på kontoen også.

ORLY - gaarde - Jeg har ingen forhold til noen av disse spillerne, men jeg velger å gi ORLY seieren grunnet jeg har lagt merke til han bedre enn motstanderen. Hva slags egenskaper denne spilleren besitter vet jeg ingenting om.

Torg13 - tjilstad - Ait! Denne seieren ga jeg uten å tenke meg om, og det trenger jeg heller ikke da Torg13 lett ville tatt denne seieren. Aldri spilt mot deg, men det hadde vært interessant å møtt deg en dag!

321IIok - ozwegian - Ingen perosnlige formeninger her annet enn at jeg vil tildele ozwegian seieren etter at han klarte å holde oss i DN borte fra byene hans i to timer. Nice job, ikke mange som klarer det!

grisepesten - mattis2 - Svinet ja! Ikke ta gråbyer av han, da blir det bråk du aldri har sett makan til! Uansett så klarer denne spilleren å ta byer der de færreste klarer. Du var meget delaktig i å feie ozwegian ut av områdene, og det er bra.

McBitch - Lulli - Auch! En meget jevn kamp det her. Begge sitter på masse erfaring som mange bare kan drømme om. Likevel har jeg valgt å tildele McBitch denne seieren grunnet han spillerstil. Aggressiv og meget god deffansiv når det trengs. Begge disse to formidable spillerne kan nå meget langt i denne konkurransen.

mr. xxx - lord sayver Mr. xxx har fått mange byer gratis, og det overrasker meg ikke. Har ikke lagt noe spesielt merke til ved denne spilleren, så derfor går min stemme til Lord Sayver, som etter min mening stiller i samme klasse som McBitch og Lulli.

junior1 - flashback - Takk for støtten forresten, Flashback! Det setter jeg stor pris på. Dessverre klarte ikke din venn å holde byen så han fikk bruk for støtten after all :) Likevel har jeg lagt merke til deg. Du sender nukes og er offensiv. Hadde satt pris på å møtte deg også på slagmarken engang!

kjetil1 - -=ÅGE=- - Her er jeg egentlig helt blank. Har ikke lagt merke til noen her, men ettersom jeg ikke er så stor tilhenger av å gi ut blanke stemmer, så faller den på kjetil1.

ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida - Aiaiai! Denne kampen her vinner Zippy meget lett, etter min mening. Zippy er en skremmende aktiv type, flink både defansivt og offesivt og er på deg uansett på døgnet.

paausan - DONslaks- Også en meget jevn kamp som jeg ikke helt er sikker på hva utfallet hadde blitt. Likevel er jeg redd DONslask ikke helt når opp til paausan i denne kampen.

gertpe - keisernico - Også en jevn kamp, men etter hva jeg har sett av gertpe tidligere, så vil jeg tro denne spilleren ror dette i land. Han skal likevel kjempe godt for å ta dette, men tilslutt vil han ta seieren.

Dasisti - major zod En meget kompetent spiller som adler seg inn i tette fiendeclusteret. Er meget god deffansiv og sender ut nuksa på en meget kirurgisk måte. "Timing" og planlegging føler jeg står meget sterkt hos denne spilleren, uten å vite hvorfor.

LittleNewbie - Corsix - Også en meget jevn kamp. Dessverre har jeg sett svært lite til LittleNewbie til at jeg kan gi denne spilleren den hele og fulle seieren. Jeg har heller ikke sett mye til Corsix. Begge ligger lagt unna de beste. Jeg vet heller ikke hvem de er eller hvor de har spilt.

lurvee - fingreslitte - Møter du denne spilleren når aktiviteten er 100%, så har du kort og mildt sagt et lite problem. Meget god offensiv, men usikker på hans egenskaper når det kommer til det deffansive.

victoryforsylvanes - zellika - Tja, her er jeg usikker. Velger likevel å gi seieren til victory. (Og nei, har ingenting med nicket ditt å gjøre;) ) Jeg sa også at jeg skulle komme å møte deg, noe jeg virkelig ser fram til!

tomhawken - secretsanta - Ingen vanskelig beslutning her. Secret er aktiv, god i offensiv og en generelt meget hyggelig person ellers.

longshot - black adler - Jeg er rimelig sikker på at jeg og min dual hadde tatt denne rimelig greit. Jeg liker ikke å snakke om meg selv, det får noen andre gjøre dersom det er noe å snakke om, såklart:)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hva er forskjellen på dette og TW-champion (som vi allerede har hatt på V9), annet enn at du har satt opp et antall kamper sånn at det ikke går opp og at du selv er med? :tunge:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Xenex - Valley - Av hva jeg har sett av Xenex så er jeg ikke svært imponert, vegz valser jo over IP og.

trusti - villareal - Kjenner lite til trustie og derfor faller denne på Gard, som er ekstremt god når han vil.

carnifex - finntrollet - Stemmer blankt, Carnifex har mildt sagt hatt en elendig formstige i det siste og med flere på kontoen så er det verre enn lavmål det de presterer nå, Finntrollet er en koslig kar og veldig morsomt å ha han i stammen, selv om han ikke er den beste er det helt klart en fyr som er verdt å ha i en stamme!

ORLY - gaarde - Enkelt..

Torg13 - tjilstad - Enkelt igjen..

321IIok - ozwegian - Av hva jeg vet så presterer ikke ozwegian særlig bra.

grisepesten - mattis2 - Er differanse her i ferdigheter, men mattis blir bare bedre og bedre dog.

McBitch - Lulli - Kjenner lite til Lulli, men kjenner heldigvis mye til Bertil (whew)

mr. xxx - lord sayver - Stemmer blankt her, pga alle skiftene på LS i det siste, mr. xxx har ikke imponert særlig i det siste heller, skal vel ikke sies at LS har prestert helt topp etter at Eirik sluttet heller dog :p

junior1 - flashback - Blankt her, synes ikke Ørjan presterer ekstremt bra, men lite slagsmål for begge og stiller meg derfor nøytral i denne kampen.

kjetil1 - -=ÅGE=- - Kjenner lite til begge, men husker at kjetil1 hadde et visst kaliber på v1 så da vipper jeg denne veien.

ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida - Ppffftt, enkelt :p

paausan - DONslaks - Forskjellene på ferdighetene her er enorme, aktiviteten og, men slasken er ekstremt god til å tilpasse kontoen for seg, men likevel så må man bare være såpass ærlig i at her er det stor forskjell

gertpe - keisernico - Stemmer blankt her, ca like gode og gertpe er sikkert koselig akkurat som kaisernico. Nøytralt sett klarer jeg ikke vippe en vei og da får det stå sånn.

Dasisti - major zod - Kanskje den aller tetteste krigen her i runde 1, begge 2 har imponert på v9, men jeg synes major zod har hatt en tøffere vei mot der han er nå og derfor går stemmen til han.

LittleNewbie - Corsix - Hehe, tror LittleNewbie hadde tatt denne, men en skal aldri si aldri..

lurvee - fingreslitte - Pointwhore er god, selv om han har litt pauser i ny og ne her så hadde han nok tatt dette om han hadde gått innfor det.

victoryforsylvanes - zellika - Du kan umulig være dårligere enn nicehunter...

tomhawken - secretsanta - Går vel mye på at du har front mens tomahawken ikke har det. Får visst mer da.

longshot - black adler - Imponert i det siste med mye adling av Carnifex, Longshot-kontoen har mye erfaring og dyktighet, men har ikke helt fått visst sitt potensiale på den korte tiden på Longshot-kontoen til at det vipper deres vei fra min side.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Sist jeg skrev noe på v9 ble jeg kritiser av alle, men håper at d ikkje skjer igjen :)

Xenex - Valley

trusti - villareal
Var litt usikker her. Hadde vert gøy å stemme mot villa igjen, litt for at han ikke vil ha meg som dual (forstå d den som kan) og at jeg alltid har stemt mot han ... uansett er d ikke tvil om vem som er den beste spilleren av dem. Villa er en av de få spillerene som er iriterende god (og heldig?), og d er derfor jeg stemte på han. Om det er godhjertet eller ikke får han finne ut selv :)

carnifex - finntrollet

McBitch - Lulli
En gang god, alltid god

ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida
Sier vel seg selv.

gertpe - keisernico
 

DeletedUser

Guest
Xenex - Valley

trustie - villareal
syns villa har skuffet i det siste, litt for lite aktivitet iforhold til trustie for at han skal få min stemme :) (still love you villa (party) )
carnifex - finntrollet


grisepesten - mattis2

McBitch - Lulli

mr. xxx - lord sayver
for usikker til å gi noen stemmer, begge er flinke på sitt område,

junior1 - flashback


ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida

paausan - DONslaks

gertpe - keisernico

Dasisti - major zod

LittleNewbie - Corsix




jeg tar bare med de jeg vet litt om, vil ikke random stemme som jeg gjorde sist gang (giggle) (whew)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hvem er villareal egentlig? Eneste gangen jeg har sett noe noen med det navnet var da jeg klarte å sende pp til feil konto :Neutral:
 

DeletedUser

Guest
godt spørsmål egentlig, samme med trusti, kjenner trustie, men ikke trusti (nerd)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Xenex -




victoryforsylvanes - zellika - Du kan umulig være dårligere enn nicehunter...


ja ka skel eg si viss du ser statsen vil du se at zellika nesten kun har adlet grått og at eg har ODA på over 1 mill eg har btw beste ODA i WN blir litt feil si at eg er noob zippi :p


Jeg ser fram til å møte deg og scar :D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Xenex -




victoryforsylvanes - zellika - Du kan umulig være dårligere enn nicehunter...


ja ka skel eg si viss du ser statsen vil du se at zellika nesten kun har adlet grått og at eg har ODA på over 1 mill eg har btw beste ODA i WN blir litt feil si at eg er noob zippi :p


Jeg ser fram til å møte deg og scar :D

ODA på 1 mill er jo latterlig dårlig...
Sier vel mer om at stammen er sjanseløs en noe annet(giggle)
 
Topp