Hvem er egentlig VA?

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Kjære vandaler, pessimister, realister, munker og resten av VA,

for en drøy måned siden avslørte ledelsen i HG en spion blant stammen, en spion fra en stamme som viste seg å være lite diskré i ønsket å holde seg informativt. Spionen ble blant annet avslørt ved at en VA spiller hadde sittet kontovakt (så snilt av han) og skrik etter støtte omtrent hver gang andre HG spillere selv ble angrepet av VA/Cresta.

Med tålmodighet som flammen over isen valgte HG ledelsen å bruke spionen ved navn Lucky-Blu. Denne spilleren ble feilinformert om aksjoner og mål til HG, mens de andre fikk de riktige koordinatene til de riktige målene. Dette viste seg at HG tjente mer enn hva fienden gjorde. Jeg kan for eksempel innrømme at Repentance Requiem har tapt flere tusen med øks og hester og 8 adelsmenn.

Lucky-Blu utviklet seg etterhvert mer og mer poengmessig og valgte å prøve å adle en Cresta spiller. Med andre ord valgte en mer eller mindre VA spiller å angripe sine allierte - Cresta. Dette fikk meg til å humre i klasserommet. Hva gjorde VA? Ingenting. Lucky-Blu angrep Cresta spilleren Twiline gjentatte ganger, men tross for gjennomtrengende adelsmenn klarte ikke han å få lojaliteten til landsbyen under 0. Klikk her for rapport.

Idag tidlig dukket det opp to nye poster på HG's interne støtteforum - to av våre medlemmer (inkludert) Carnifex hadde fått 4-5 tidlige kommandoer mot seg. Alle angrepene stammet fra Repentance Requiem. Det viste seg at han angrep sin egen spion - en hjelper av VA/Cresta. Repentance Requiem eller resten av VA hadde ingen anelse at Lucky-Blu allerede var fersket som en spion. Hvor er moralen og lojaliteten til VA? Angripe sine egne spillere? Hva blir resultatet om disse spillerne vokser seg store og deres allierte blir for fristende for disse ulojale og slue spillerne?

Til syvende og sist har nå Lucky-Blu blitt sparket fra HG. Han har i tillegg bekreftet at dagens angrep på han var ikke en avtale som gikk ut på å gi fra seg byen og slutte. Han har likevel sluttet og gitt fra seg kontoen til en annen spiller. Lucky-(Slu) spiller også under andre nicknavn, blant annet Heralf. At Lucky-Blu var spion for VA er i tillegg bekreftet av både Lucky-Blu selv og VA.

Takk for meg :)
[spoil]
Hvor lenge vil VA-Cresta alliansen vare?
247ee2a3-ba77-4704-b56d-836f1f31e237.jpg

PNNVL_T9PQ-2.png
[/spoil]
 

Free Name

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
well, it´s a story,, .. cool.. ?? hmm... strange is more like it.


EDIT:
undskyld for engelsk, bare så vandt til .net *griner*
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Morsomt at VA har fått igang en /care bølge her. Forventer at moderator rydder opp i svar som er et tegn på at VA graver sin egen grav her.
 

Free Name

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvad er der galt? kan du ikke li´ at we synes godt om din historie? hvad er der nu galt i det? :)
 

Free Name

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du likte jo ikke historien. Liker denne historien jeg personlig pga det sier litt om hverdagen til V7. :)

Hvor har jeg skrevet at jeg ikke kunne li den?
jeg skrev at jeg ikke synes den er "cool", men "strange", derfor kan jeg jo godt stadig synes om den ;)
 

DeletedUser

Guest
Morsomt at VA har fått igang en /care bølge her. Forventer at moderator rydder opp i svar som er et tegn på at VA graver sin egen grav her.

Vet du, jeg tenkte akkurat det samme etter hvert... Tok ikke mer enn et par sånne innlegg for å få meg til å skjønne at det var noen som slengte seg på trenden, men at det var noen fra VA helt fra starten av fikk det til å virke litt rart... :p
 
Topp