Hvem har skuffet eller ikke skuffet

rattus norvegicus

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Hei tenkte og lage enn liten tråd som kan få futt på v11 forumet :)

Hvem har skuffet innen for v11 og hvem har gjort det kjempe bra her:)


Begynner jeg da :)


Tequilla
http://no.twstats.com/no11/index.php?page=player&id=526870

Gråbyhora på v11 , fortjener ikke og være så høyt enn gang ettersom han nesten kun har adlet gråbyer og internadlet sier litt på odt han med 2,2mill



En som har gjort det topp innefor v11 er Håkon for enn fyr, han har gjort at v11 er enn artig verden!
Du er best
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
haha morsom greie :p

Hvem som har skuffet, er Balle klorin etter min mening, fikk aldri sett noe av han siden han valgte å slette kontoen sin :eek:

Noen som har overasket og gjort det godt derimot er lord even, suksess uten like :)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Skuffet mest, hmmm ?

Må nok bli da Richard (Decrypt) sa han sku slutte ;( Det var skuffende, og ble etterhvert slutten på BG HAWT :/
 

kølla98

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
ekans har skuffet litt, etter pangstart og mye penger flydd ut av vinduet, så har han blitt innaktiv og blitt kastet ned på rang, men ser ut til å være aktiv nå tho og kan hente seg godt inn igjen. mye å adle:)
 

DeletedUser

Guest
den som har imponert e lord even. at han sku holde ledelsen helt inn hadde eg ikkje trodd da han erobret rank 1 første gang.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
morten84 har imponert svært, jeg derimot har skuffet, etter overgangen og "en avgjort" verden, forsvant min motivasjon + at IRL hendelser hjalp godt på. yeye :)
 

DeletedUser

Guest
jaja, shit happens. satser på at det går bedre no kompis :)
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Synes dere alle har gjort en virkelig god innsats som klarte å ha tid til å fullføre V11, god jobba alle sammen !
Jeg tror dere selv veit med dere selv hvem som har imponert på denne verdenen!


Jeg var med på den eventyrlige og litt rotete starten av denne verdenen, men jeg hadde dessverre ikke tid nok til å holde helt inn så føler jeg skuffet litt selv der, men men bedre lykke neste gang!
 
Topp