Hvem har størst Respekt på Forum & Ingame

DeletedUser

Guest
Hvem syns du viser mest modenhet, har gode komentarer til alt, lager gode tråder som holder seg oppe og alltid har en finger med i spillet & på forum

Her er altså en test på en konkuranse MayBe.. om den beste skriveren og trykkeren Ingame & Forum!

Gi meg en Top3 over spillere :) og grunn til nominasjon






 

DeletedUser

Guest
Er vanskelig å finne spillere som har alt det du nevner over, ingen er perfekte. Så derfor lager jeg en liste som jeg synes takler det du nevner best.

SkattuM's awzum top3 list er som følger:

* 1 * Xtrah - Viser modenhet, kommer med gode innspill/svar, skulle ikke tru at denne gutten kun er 15 år. (eller 16? Unnskyld husker ikke :|) Er alltid å finne i tråder som han har noe med å gjøre.

* 2 * The Bird - Holder seg saklig i diskusjoner på forum, noe jeg mener viser høy grad av modenhet. Kommer med gode begrunnelser, ikke bare sånn "care du er zvett IRL" som visse andre gjør. Holdninger som en i BNP ledelsen er verdig.

* 3 * Snowfire - Viser modenhet når han vil, kommer ofte med gode kommentarer og er veldig flink til å komme med spennende rykter på ryktebørsen! Lager også gode tråder som f.eks denne.

Spillere som var close top 3:

Nolaw, Jayz, Webbie93, Henry001 og Blood. Sikkert mange flere også, men det var de jeg kom på nå :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1, the bird
2, snowfire
3, skatum


og mange av de som skattum nevner under der ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg klarer egentlig ikke å lage en liste for å være ærlig, det er en stund siden jeg har vært på V4 forumet og lest på hva som står her.. men har merket at det er veldig mye det samme, noe som blir kjedlig å lese på..

Som
BNP er best
7BULLS er taper uansett situasjon
7BULLS prøver å få ned SDDN moral på forum, selv om SDDN har mer "Tilhengere" enn 7BULLS..


så derfor må vi lage noe nytt å spennende på forum, som dette :D

Ja.. jeg kommer til å skrive i grønt fra nå av for fun i 1 uke eller noe sånt

 

DeletedUser

Guest
Jeg klarer egentlig ikke å lage en liste for å være ærlig, det er en stund siden jeg har vært på V4 forumet og lest på hva som står her.. men har merket at det er veldig mye det samme, noe som blir kjedlig å lese på..

Som
BNP er best
7BULLS er taper uansett situasjon
7BULLS prøver å få ned SDDN moral på forum, selv om SDDN har mer "Tilhengere" enn 7BULLS..
SDDN klager på at 7BULLS er bedre enn dem :rolleyes:

så derfor må vi lage noe nytt å spennende på forum, som dette :D

Ja.. jeg kommer til å skrive i grønt fra nå av for fun i 1 uke eller noe sånt


Me fix :D

......
 

DeletedUser

Guest
1. Vv0lv0r1n3/Grimlock Kjempehyggelig fyr som alltid støtter deg når det trengs! Nice guider også.
2. Mr. G&W Driiiitgod spiller, vill kansje strekke meg til å si Norges beste? Uansett alltid på topp i de verdnene han spiller i.
3. Glitter Uansett hvor mange som hater henne må man ha skills for å lede BOL og PMS og ha ledet Elite...

EDIT: Oups, dette var visst v4 relatert :S
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Får vel ta ein jeg også, jeg har ikke vært på v4 Forumet serligt mye så tar bare IG jeg da :eek:

1. KA88/Dagi - Viser skills og ein fabelaktig spiller på både forsvar og angrep, aktiv til de tider. Får fienden litt til og slite at de trenger flere gratisbyer ifront mot han.

2. Casey - En spiller jeg har stor respekt for, kan sakene godt og prøver og få med de fleste på forskjelligt :D

3 Pilt - Spiller som igjen kan sakene sine, er det noe hun er misfornøyd med i evnt stammen så får ledelsen noen ord som får de til og skjerpe seg, Så tror jeg du tjente godt på ressa jeg sendte deg istarten :cool:

Tar en Skattum, Spillere nær toppen
Nolaw, Walli, Unknown Solider, Blood, -Sondre-


Spillere jeg ikke har Respekt for IG

1. WalkerT - Tror du vet med deg selv?
2. Resten av BNP (Easy Folka) - Dere vet selv også? :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Spillere jeg ikke har Respekt for IG

1. WalkerT - Tror du vet med deg selv?
2. Resten av BNP (Easy Folka) - Dere vet selv også? :eek:

Nei, forklar :)

Får vel ta ein jeg også, jeg har ikke vært på v4 Forumet serligt mye så tar bare IG jeg da :eek:

1. KA88/Dagi - Viser skills og ein fabelaktig spiller på både forsvar og angrep, aktiv til de tider. Får fienden litt til og slite at de trenger flere gratisbyer ifront mot han.

Vi sliter ikke mot dagi. Han angriper jo knapt :p
 
Sist redigert:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Lage liste jeg og da.

1) Newsted
Er jo veldig respektert IG, kan jo være en av grunnene han nesten (?) aldri ble angrepet av -F-, mens de fremdeles fungerte sånn nogenlunde. Kommer også med veldig godt skrevne innlegg på forumet der han bruker argumentene sine best mulig. Veldig hyggelig person og lett å snakke med.

2) R3born
Ingen utenom de i BNP vet hvem han er, men sannelig har gutten skils. Flink til å frustrere IG og hyggelig som person også.

3) Skattum93
Kommer med gode innlegg på forumet. Vet ikke mye om hvordan han er IG, men han har klart å bygge seg opp et solid rykte. Eh.. også en hyggelig person :p

Nesten liste:
-Sondre-, WalkerT

Minst respekterte spillere: Even ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Stemmer for The Bird! <3
Leser alltid det han skriver, han er saklig, lar seg sjelden provosere, det er alltid sense i det han skriver, og han har en lun humor :D
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
The Bird er en kul og behersket fyr ( i strak motsetning til meg!) som er moro og skrive litt fjas med ja. :)


Jeg respekterer ikke stammer som har en slik politikk som tilsier at folk ikke får skrive mer eller mindre det dem ønsker her inne uten at det får konsekvenser for dem ingame. BNP har desverre hatt en slik politikk (i hvertfall tidligere når jeg var aktiv). Kunne nevt flerne, men BNP er vel dem som er mest aktuelle pr i dag.

Virker som dem leser alt, men svarer ytterst sjelden. Har nevnt det før; fellesforumet er det som holder liv i en verden rent sosialt etc. For meg så er det minst like viktig som det som skjer ingame.
Fellesforumet burde vært mer flettet inn i selve spiller og stamme forumene. Linker til saker eller mulighten til og starte tråder direkte fra et stammeforum som også kom inn i fellesforumet kunne vært gode ting og sett på(?) I hvertfall noe i den retningen..

Og hvorfor alt dette opp konstruerte "hatet" mot spam?, livet består av spam, enten en sitter på kafe, fest, hjemme i stua osv. Mange dype og gode samtaler starter med litt "spam".... ;)

Dette er et spill:eek:g ha det moro og preike dritt & fjas er vel noe av det som får mange av oss til og logge inn.. :)
 

DeletedUser

Guest
Nå vet jeg ikke hvordan det var i BNP før vi i EASY joinet, men kan si så mye som at vi aldri har hørt om at det har vært restriksjoner på hva folk får skrive på felleforumet. Eneste unntak er jo når det er ting som skal holdes hemmelig for andre stammer, men det er jo ganske naturlig.

Angående topp 3 liste så er jeg neimen ikke sikker. Velger å mose opp 2 stk; newbsted og fuglen. Gode, aktive på forum og sist men ikke minst hyggelige karer.
 

DeletedUser

Guest
Ja, denne må jeg jo svare på!


Blacki99,, one and only.. han kan ihvertfall snakke mye tull og vas. Men er jo saklig også da :p


Snowy - Klarer som oftest å finne nye tråder, scripts eller lignende : ))
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Megalate bump I know.. Menneh, ja.. blacki var flink til å lage liv i sin tid når Capes kriget mot BULLS. Den spilleren i BULLS jeg har respektert mest, sikkert pgr han er den eneste i den tiden som våget seg ut på dette forumet. Flink til å provosere, og dermed en som fikk i gang diskusjoner.
 
Topp