Lady Ibex- Den orginale, hadde vært veldig gøy å hørt/lest et interjuv i om/fra henne!
Det er en dame man kan si mye om både posetivt og negativt, men en akivitet som ikke ligner grisen.
Har hatt den æren å ha henne både med meg og i mot meg. og lest/deltatt i en del artige diskusjoner med henne på stamme-forumet.
whitnail78- Som jeg kjenner godt til siden vi startet i lag i RL(Rainbow Llamas) og vidre til AKADM, IBB.
Arntor- Enda en som jeg kjenner godt til siden vi startet i lag i RL(Rainbow Llamas) og vidre til AKADM, IBB. Bedre kar til å lage hymner skal en lete lenge etter. Vi hadde det utrolig gøy sammens som deler av ledelsen i IBB.
FreeFrag, en artig skrue som man egentlig aldri hvet hvor en har, kaller seg selv The Minion som var hans første konto. Han kom også med mitt interne kallenavn Lord Snow, altså som meg en stor fan av George RR Martin.
Finnes haugevis av spillere som det hadde vær intresangt å fått et interjuv med. Mange som aldri er på forumet, men som gjør en jobb i sine stammer som de egentlig skulle ha vært æret for.
Mvh
JonSnow