Hvem vil du se intervju med?

DeletedUser

Guest
Tittelen snakker for seg selv. :)

I lys av noen(s) klager, så tenkte jeg å mase på dere litt. Litt input på hvem dere vil se intervjuet er alltid en god ting. Og please, hiv inn noen grunner til at disse spillerne bør intervjues også. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jerle - Er litt nysgjerrig på hans historie og hannes meininger om forskjellige ting som har skjedd på V1.
lowenan - Samme som overnevnte igrunn.
terhals - siden det er så mange som ikkje veit så myje om han, hadde det vert fint å fått et intervju der me får høre hans side om koffor han er så lat her på V1.

De eg kom på i farten :)
 

DeletedUser

Guest
Tittelen snakker for seg selv. :)

I lys av noen(s) klager, så tenkte jeg å mase på dere litt. Litt input på hvem dere vil se intervjuet er alltid en god ting. Og please, hiv inn noen grunner til at disse spillerne bør intervjues også. ;)


meg meg meg meg meg ;D Neida, men kanskje bgm75 -(leder av HFO- Kjekk og hyggelig kar :D) eller The-Saint - (høy od-a men hører kjelden fra han)


terhals - siden det er så mange som ikkje veit så myje om han, hadde det vert fint å fått et intervju der me får høre hans side om koffor han er så lat her på V1.

Lat? :p Han adler da byer omtrent hver dag, dog gråbyer.. Men forstår hva du mener ;)
 

DeletedUser

Guest
Jerle eller bgm75.



Åja, glemte å si grunnen.

Vel Jerle: for han er lede i TNR og god venn av meg, samtidi en fyr som hjelper de fleste og har gode skilz

bgm: for han e leder i stammen min, og siden det ikke er så mange som kjenner han, tenkte eg at de kunne bli litt kjent med han her og:)
 

DeletedUser

Guest
Ahhh, trodde det var den samme gamle eieren jeg xD
Say hello to The-Saint..

Orginaleieren på kontoen tror jeg derimot det hadde vært fint med et intervju av. Jeg har ikke akkurat utrettet stort der, enda. Får øke aktiviteten litt og håpe på at dere hører litt mer fra den kanten i månedene som kommer. :)
 

DeletedUser

Guest
Må bare få skyte inn til alle som er misfornøyde med noe --> det hjelper å si ifra. Og glitter gjør det veldig bra her som faktisk tar til seg kritikk (selv om hun muligens ikke er enig i den). Nå håper jeg verden 1 melder ifra om sine intervjuobjekter slik at min klaging bare blir det evige maset som mange allerede mener det er :)

Edit: Jeg vil gjerne høre fra hellspawn. Hvis glitter kjenner hellspawn for godt (spill)personlig, så håper jeg at noen andre kan ta selve intervjuet.
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Lady Ibex- Den orginale, hadde vært veldig gøy å hørt/lest et interjuv i om/fra henne!
Det er en dame man kan si mye om både posetivt og negativt, men en akivitet som ikke ligner grisen.
Har hatt den æren å ha henne både med meg og i mot meg. og lest/deltatt i en del artige diskusjoner med henne på stamme-forumet.

whitnail78- Som jeg kjenner godt til siden vi startet i lag i RL(Rainbow Llamas) og vidre til AKADM, IBB.

Arntor- Enda en som jeg kjenner godt til siden vi startet i lag i RL(Rainbow Llamas) og vidre til AKADM, IBB. Bedre kar til å lage hymner skal en lete lenge etter. Vi hadde det utrolig gøy sammens som deler av ledelsen i IBB.

FreeFrag, en artig skrue som man egentlig aldri hvet hvor en har, kaller seg selv The Minion som var hans første konto. Han kom også med mitt interne kallenavn Lord Snow, altså som meg en stor fan av George RR Martin.


Finnes haugevis av spillere som det hadde vær intresangt å fått et interjuv med. Mange som aldri er på forumet, men som gjør en jobb i sine stammer som de egentlig skulle ha vært æret for.


Mvh
JonSnow
 

DeletedUser

Guest
Jeg skulle ønske alle kunne intervjues av en som kjenner dem (spill)personlig!

Da vet man akkurat hva man bør spørre om for å få et godt intervju. For det er ikke bare ukjente som skal lese intervjuene, men også mange andre som kjenner spillerne godt. Og de mest profilerte har ofte en veldig stor bekjentskapskrets her på TW. Vi vil jo ha en intervjuer som kjenner til verdenen, sant? Så hvorfor ikke en intervjuer som kjenner til spilleren?

Du ville jo selv la to fiender intervjue hverandre på v2. Ser ikke helt den store forskjellen i bias, selv om det går andre veien..
 

DeletedUser

Guest
Kunne faktisk tenkt meg å sett et intervju av den helgale trøndern som spilte på Dominus Caligo.. JEg veit det er lenge siden, men er jo litt artig..

Dessuten så hadde det vært gøy om noen hadde kunnet intervjue CMen vår eller eventuellt andre team medlemer (nei, sier ikke det fordi jeg er en i teamet :p ).

Vet det ikke har noe med v1 å gjøre, men er jo litt gøy med slike intervju også. Sikkert bare jeg som tenker det men ^^
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Helt enig Wynja.

Har heller aldri hørt om problemstillingen av andre enn Shanks. Så er spørsmålet om vi skal la en gal mann diktere hvordan vi vil ha intervjuene her på siden, bare fordi han har hakk i plata og aldri gir seg.

Syns det er flott jeg når intervjuistene kjenner vedkommende som blir intervjuet, så lenge det ikke blir for "internt".
 

DeletedUser

Guest
Jeg skulle ønske alle kunne intervjues av en som kjenner dem (spill)personlig!

Du vet godt hva jeg mente, Wynja. Men la meg omformulere. Spillere som glitter har møtt i det virkelige livet kunne hun ha styrt unna å intervjue selv.
 

DeletedUser

Guest
Du vet godt hva jeg mente, Wynja. Men la meg omformulere. Spillere som glitter har møtt i det virkelige livet kunne hun ha styrt unna å intervjue selv.

Kan eg spørre om koffor? For eg ser ikkje forskjellen egentli. Venn ig venn i rl.
Dessuten så trur eg det e få som passer som intervjuer på v1. glitter har peiling om det meste.

Vi legge til at eg kunne tenkt meg å sett intervju med den øverste leder i RNG, IB-familien og BOL.
For å få et innblikk i ka de tenker om krigen som foregår.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jerle, DC og Jannas kunne vært artige å høre fra...

Shanks får meg til å le så jeg triller rundt i sofaen... Dakar'n hakke no å gjøre på v2 forum lenger vet dere....
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ex-Con/Gunnar Gås osv vil jeg faktisk lese intervju av.

Om ikke annet bare for å få en forklaring på hvor mange kontoer slasken egentlig har hatt!
 
Topp