Hvem vil du se intervju med?

DeletedUser

Guest
Blir irritert hver eneste gang jeg ser at noe nytt er skrevet i intervju delen, og så er det bare skrevet noe nytt i: "Hvem vil du se intervju med?"...

... .... ...
 

DeletedUser

Guest
Takk for at du skrev her i tillegg da MD ;) Du er klar for denne jobben du vel?
 

DeletedUser

Guest
Blir du irritert? hmm disse intervjuene er helt topp syns nå jeg da.

Nei, du misforstod :)
Intervjuene er helt fantastiske, men når det aldri blir skrevet et nytt intervju og vi bare skriver i denne delen av topicen, altså forslag...blir jeg amper av å ikke ha noe intervju å lese :(

Og jeg har alt blitt intervjuet, kan sikkert bli det igjen og ta andre spørsmål.. Men alt jeg og dere andre ønsker, er et nytt intervju.
Det at jeg skriver "dette", er bare for å få øynene opp til de med tittelen "intervjuer".
 

DeletedUser

Guest
Tror du har misforstått - Det er ingen intervjuer på v1. Er nok derfor det ikke kommer nye intervju. :)
 

DeletedUser

Guest
Tror du har misforstått - Det er ingen intervjuer på v1. Er nok derfor det ikke kommer nye intervju. :)

Det står intervjuer under ditt nick. :)

Jeg aner ikke hvem som styrer hvem som intervjuer på hvilke verdener. Alt jeg vet er at ingenting gjøres. En annen grunn er at du har før lagt ut intervjuer på V1 forumet :S
Kanskje de burde endre tittel?

"Intervjuer V2" f.eks..
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Syns det er veldig trist at denne intervju/portrett delen av forumet er helt dødt, personlig har jeg ingen forutsetninger for å gjøre slike intervjuer/portretter, kanskje vi skulle oppfordret spillere som har lyst til å prøve seg til å melde sin interesse for å gjøre dette?

Det er fortsatt mange profilerte spillere som ikke har blitt portrettert eller intervjuet her, nye profiler dukker opp så her burde det fortsatt være ting en kunne gjort.


Mvh PO
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Kunne gjerne ha sett at denne blei videreført av en person som er noenlunde nøytral, moro å lese interjuver om diverse spillere, mange man ikke kjenner til.
 
Topp