Hvil i Fred Alexander Dale Oen

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Hvil i fred Alexander Dale Oen som kom bort norsk tid i 19.50 og 21.00 ble han ærklart død, er heilt sykt at ein som deg skal gå bort!


Hvil i Fred
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
R.I.P :(
Han døde 21.00 amerikansk tid, da han og senior landslaget i svømming var på treningsleir i Flagstaff i Arizona.
Utfattelig trist. En stor norsk idrettshelt har gått bort, som varmet hjerter både i og utenfor svømmehallen.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Dette var lyn fra klar himmel, og utrolig trist. En av Norges desidert største idrettsutøvere, og et stort framtidshåp i en stor idrett. Veldig, veldig synd. Hvil i fred.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dette er helt forferdelig! En av de virkelig store norske profilene innen idretten! Uvirkelig..
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Fekk ein smell når eg høyrde det, måtte skjekke det ut eit par gonger før eg skjønte at det var seriøst :(
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Han har trent mye på skolen jeg går på, men har aldri truffet på han. Har ikke helt skjønt det enda.

Hvil I Fred.
 

DeletedUser

Guest
Kom som et sjokk når jeg leste det idag, etter min mening Norges desidert største idrettsutøver! Hvil i fred.
 

erinor

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Det er så synsykt urettferdig å dø slik:(! Han har fortjent å leve myyyyyyyyye lenger!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Har jeg levd under en stein hvis jeg ikke hadde hørt om denne karen før han døde..?

Men fortsatt må jeg selvfølgelig kondolere! Utrolig urettferdig at man skal dø helt uten videre når man bare er 20+ år..
 
Topp