Hvor mye pp har du ikke brukt?

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
v17s første forumkonkurranse
Hvor mye pp har du ikke brukt?

virker det som om vinterevent har roet seg ned, og de fleste premiumpoengene er brukt opp. Ressurser er gitt, poeng har steget og byer er adlet. Vekstkurven har steget til himmelen, men kan man virkelig skryte av dette når alle vet grunnen til veksten er etter kraftig pp-forbruk? Er det virkelig sånn at pp avgjør hvor god man er?

Ved denne passiv aggressive appellen til pphorene setter jeg i gang en konkurranse hvor de som bruker lite pp blir belønnet! Hvor bra er ikke det? Endelig kan noen vise at de også duger selv uten å ha slitt bort sifrene på tastaturet for å synkronisere de med kortnummeret, utløpsdatoen og CVC'en.

Så hvordan kan en slik konkurranse være rettferdig for alle? Den må gjøres rent matematisk. Derfor skal vårt konkurranseverktøy være en enkel, men effektiv formel.

Kode:
(Antall poeng)/(Antall premiumpoeng brukt) = Antall poeng i konkurransen

Målet er å få flest mulig poeng. Har man mange poeng kan man ha brukt mye pp for å oppnå høy sum. Har man derimot lite poeng kan man ikke ha brukt like mange poeng for å oppnå like mange poeng.

For å bli med i konkurransen må man vise pp-logg over brukt pp (overførte pp telles naturligvis ikke, og pp på kontoen som er ubrukt medregne ikke) og poengsum fra samme øyeblikk. Konkurransen vil selvfølgelig ha en ranking som vil bli oppdatert kontinuerlig!

Endelig får vi vite hvilken konto som går mest på luft og kjærlighet!

Rangliste

p0608.gif
Rank 1
p0608.gif

PainTrain - 416,265 poeng

p0603.gif
Rank 2
p0603.gif

jeeeeeeright - 326,950 poeng

p_rook.gif
Rank 3
p_rook.gif

Adelsmannen - 10,896 poeng

4. -
5. -
6. -
7. -
8. -
9. -
10. -​
 
Sist redigert:

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
For å sette et godt eksempel skal jeg gjøre dette først.
Bruker: PainTrain
Pp-brukt: 410
Poengsum: 3611
d90fb3b61934b220363f068d0687ea98.png
Poengsum:
3611/410 = 8,807 poeng
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det er snakk om pp du har brukt. Så ja. Kjøpt, fått, stjelt whatever. Hvordan du fikk de har ingen betydning.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Vinner jeg om jeg starter en ny bruker som er helt uten premiumbruk?

21 poeng / 0 premium.

UENDELIG MANGE KONKURRANSEPOENG!
 

DeletedUser

Guest
Vinner jeg om jeg starter en ny bruker som er helt uten premiumbruk?

21 poeng / 0 premium.

UENDELIG MANGE KONKURRANSEPOENG!

Er ikke noe problem. man kan ikke bruke mindre enn 10 PP, så enten tar man poeng/1 eller poeng/10.
 

DeletedUser

Guest
Tørr ikje å poste :(
 
Sist redigert av en moderator:

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
400pp brukt på halveringer og denslags før jeg ble med i pp-pakten (premien fra hp8 - har ikke kjøpt noen poeng).
i tillegg har jeg gratis pk/ka.
 
Topp