Hvor noob er du?

DeletedUser

Guest
Her på forumet skryter vi alle av hvor overlegne vi alle er, og hvor noob alle andre er. selvironi er det generelt lite av. Jeg for min del mener vi bør kunne mobbe oss selv litt også. Morsomt å høre litt om hvordan vi av og til tabber oss litt ut :)

f.eks så var jeg så noob her om dagen at jeg skulle snipe, og måtte treffe mellom 1. og 2. am da moralen i byen var på 50. jeg hadde få tropper å snipe med, så det ble ett forsøk med en snipe. alt var gjort klart, og jeg følte jeg traff perfekt. gikk så for å sjekke hvor supermegabra snipen min ble, og oppdager da at snipen var sendt mot byen som angrep meg (faceplam) hahaha.

heldigvis var han litt noob han som angrep meg også, så de spydmenna som kom med adelen døde av de troppene som stod i byen (rofl)

ha en strålende dag, spillere på V9

mvh Torsth3 :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, ok :) ser ikke så mye selvhevdelse i å fortelle om en tabbe man har gjort, men greit nok :)

posten var ment for noe dere ikke er vant med, dere er flinke til å le av alle andre, men selv kan dere ikke innrømme en liten feil en gang uten å gå direkte i forsvar, akkurat som du viser her :)

Jeg er litt lei av å høre på alt selvskrytet og selvhevdelsen en del av spillerne i DN viser. tenkte å utfordre dere til å se litt ironisk på dere selv også, men det klarer dere tydeligvis ikke?

måtte jo prøve da, det betyr jo bare at jeg ikke har gitt dere opp :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Har nuka bort min egen snipe. Dette var V4 tror jeg. Sendte første en liten sniping fra en by med relativt lite deff. Så jeg tenkte jeg skulle fylle på med litt TK fra en annen by, klarte å trykke angrep i stedet for støtte. Landa selvfølgelig bak mitt eget deff og siden det var en del TK renska det unna min egen snipe, før resten av toget kom inn og tok byen.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tja, på v9 så skulle jeg og kenn93x spike et par byer for å ta ut våre naboer sine tropper. Jeg hadde da lagt mine farmebyer i et eget script, og da jeg fikk byene jeg skulle spike, så gikk jeg inn i scriptet, endret byene, men trykket ikke "ok". Jeg gikk rett ut igjen, så byene ble ikke lagt inn slik som den skulle.

Jeg åpnet som vanlig faner, og sendte alt i støtte til de jeg trodde jeg skulle spike, men istedenfor sendte jeg byene motsatt vei til byene vi farmet hele tiden.

Det endte med at jeg tok ut alle mine tropper + troppene til kenn93x :s Not cool, og definitivt veldig "noobete"!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tja, før Carnifex-kampanjen trodde jeg at jeg ville klare å adle en ca 10 byer, men så klarte jeg å adle 36 byer, snakk om feilberegning (giggle)
 

DeletedUser

Guest
haha, godt å lese at vi alle har våre episoder med tabber :D litt morsomt i en ellers perfekt verden :)
 

DeletedUser

Guest
Spiller ikke v9, men på v10 klarte jeg en gang i tiden å snipe mitt eget tog, uten å se det før det var for sent.. :Redface:
 

DeletedUser

Guest
posten var ment for noe dere ikke er vant med, dere er flinke til å le av alle andre, men selv kan dere ikke innrømme en liten feil en gang uten å gå direkte i forsvar, akkurat som du viser her :)

- Forsvarer meg selv ved å gjøre motangrep på deg? (giggle)

Jeg er litt lei av å høre på alt selvskrytet og selvhevdelsen en del av spillerne i DN viser. tenkte å utfordre dere til å se litt ironisk på dere selv også, men det klarer dere tydeligvis ikke?

- Trodde vi var perfekte så det er vel bare på plass? :Surprised:
Håper ikke jeg er en av dem :( . Zippy er selvfølgelig en av dem men det har han jo alltid vært og vil fortsette som :).
 

DeletedUser

Guest
jeg r jo sjefs noooben rett etter zippy :D verst er når man skal snipe og sender angrep istedn for støtte :Redface:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Har nuka bort min egen snipe. Dette var V4 tror jeg. Sendte første en liten sniping fra en by med relativt lite deff. Så jeg tenkte jeg skulle fylle på med litt TK fra en annen by, klarte å trykke angrep i stedet for støtte. Landa selvfølgelig bak mitt eget deff og siden det var en del TK renska det unna min egen snipe, før resten av toget kom inn og tok byen.

Ler så jeg griner her... Og det der er ikke det verste du har gjort heller :D

Selv så klarte jeg å time 20 nukes inn på samme sekund på en by, og toget på samme byen nøyaktig ett minutt før nuksa... Selvsagt uten å merke det...
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ler så jeg griner her... Og det der er ikke det verste du har gjort heller :D

Selv så klarte jeg å time 20 nukes inn på samme sekund på en by, og toget på samme byen nøyaktig ett minutt før nuksa... Selvsagt uten å merke det...

Nope, det er nok ikke det verste jeg har gjort. Vært så mange tabber opp gjennom, at jeg ikke turte å nevne flere.. :forvirra:
 

DeletedUser

Guest
hmmm.. noen tabber som man ofte gjør :p


jeg skulle snipe for en annen en engang, på ett tog på 150 ms. Joda, selvsakt klarte jeg det på første forsøk, men ikke før det hadde gått 20 min, og hun hadde fått kontoen tilbake, fant vi ut at jeg hadde snipet byen med og sende angrep og ikke støtte (rofl)

Jeg skulle engang time def bak toget jeg sendte, og jeg klarte det med 1 sec bak. Desverre merket jeg 1 time etterpå at jeg ikke hadde klart og treffe med 1 sec bak, men jeg klarte heller og snipe mitt egent tog med og få egen støtte inni.

så ja. Å gjøre feil er menskeligt viss det er dette tråden handler om, og selv de beste gjør slike feil :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
jeg skulle snipe for en annen en engang, på ett tog på 150 ms. Joda, selvsakt klarte jeg det på første forsøk, men ikke før det hadde gått 20 min, og hun hadde fått kontoen tilbake, fant vi ut at jeg hadde snipet byen med og sende angrep og ikke støtte (rofl)

Dette var ikke tilfeldigvis Kjetil1 vs. Baal? (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
når jeg var liten så tisset jeg ut av vinduet, veldig pinlig i ettertid når jeg tenker meg om.. (nerd)
 
Topp