Hvordan avslutte V7 - The DIY

DeletedUser

Guest
Arnold er kul, og han fikk akkurat den reaksjonen han ville av deg Redswan;)^^
 

DeletedUser

Guest
Ikke bli for cocky bare fordi du nettopp har vunnet en verden du nå..
Om du ikke vil lese info om en situasjon du beskriver(prøver iallefall), orker ikke gjenta megselv, iallefall ikke for deg. Adjø.

Ja, jeg måtte dessverre vinne en verden. Føler igrunn jeg har klargjort for at det ikke var ønskelig fra min side, men vil med dette offisielt beklage overfor alle tidligere og fremtidige vinnere av en verden her på .no.com for å ha fjernet mye av den mulige hederen man får ved å vinne en verden. Ja, jeg mener selvsagt den hederen man kunne få før en spiller som meg vant da, er jo ikke noe heder igjen i å vinne en verden når selv jeg har klart det. Så, eh, ja, beklager.

Prøver nok ikke å beskrive noe situasjon jeg, bare påpeker at du sier noe men gjør noe annet. Ikke legg så mye mer i det jeg skriver enn det som står der, som regel holder det å lese det jeg skriver. Er nemlig ikke så flink til dette med "skjulte" beskjeder og lignende, leit å måtte skuffe dere da, men slik er det nå bare.



Skjønner ikke helt hva som er problemet ditt, Arnold? Jeg har sett mange idiotiske kverulanter på forumet, men du er bare...teit. "The DIY" virker som at du spiller et spill og lager dine regler for så og håpe på at resten av med/motspillerene skal følge de..

HG og Snipe har en allianse og kjemper mot et felles mål. Vi kommer til og opprettholde alliansen frem til at V7 er avsluttet. Om moddene på .no / innogames ikke liker det, så er det jo pent deres problem. Er bare og slutte med innkjøp av PK, for da rekner jeg med at Innogames vil se rødt til slutt. Class! og andre småttiser går ned i dass, og om det er nødvendig, så er det bare og adle ned alt av gråbyer også i samme slengen.

2 stammer kan vinne en verden, det har blitt gjort på .net, og det skal vi klare og få til på .no også :). På tide og skrive historie ;).

Laget egne regler? Du kan gjerne utdype om du vil, for jeg kan ikke helt se at jeg skal ha laget noen regler. Vel, jeg foreslo en gang å innføre en "Arnold Layne beskyttelse" eller noe i den duren, men det var ikke mye støtte å hente dessverre.

Jadajadaja, dere har en allianse. Kan være verdt å merke seg at jeg posten en "do it yourself" og ikke en "do it together with the biggest tribe on the server because you're to scared to go to war against them", just saying.

Nei, jeg var ikke slem med deg nå, det var heller bare en bruk av dine egen ord, ikke direkte men meningen er upåklagelig lik da.
Allianser er for de svake. Mate på og håpe på det beste, thats the way.





De som ikke har noe direkte interesse i V7 men likevel leser posten tenkte jeg å underholde med en liten "guess the movie".
Har kun tatt med hva en person i scenen sier, resten av det er ikke spesielt nevneverdig. Men de som føler de har filmtittelen på tungen kan bare skrike ut, vet ikke helt om det er noe premie foruten den totalt unyttige muligheten til å si at du klarte å gjette filmen, men vi får se.
- Grab your stick!
- Heat 'em up!
- Make 'em hard!
- Let's show this prehistoric bitch how we do things downtown... THROW IT!
 
Sist redigert av en moderator:

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Vi har hatt en allianse med Snipe helt fra starten av verden 7, og vi ønsker og opprettholde den. HG og Snipe har vært i mindretall, men har klart og knekke fienden. Det ser ut som at du er en av de som har blitt "tatt ned" siden du syter og klager såpass mye? Nåvel, deg om det. Forklarer kanskje hvorfor fiendestammen tok natten.. Hvorfor ikke joine en stamme jeg er fiende med på V10? Gjøre spillet litt enklere for meg og mine stammefrender :eek:

Så, nå har jeg gjentatt meg selv to ganger. Er du fornøyd, eller må jeg gjøre det en gang til? Kan ta en copy og lime det inn etpar ganger, kanskje det kommer igjennom hos deg da. Og nei, jeg tviler på at noen vil følge "Arnold's guide for hvordan og være illojal". Hvorfor kan du ikke forhøre deg med Cornflakes(Carnifex) på V9? Jeg har hørt at de gjør det meget bra innen den bransjen. Lykke til!

Og by the way, det er ganske fancy at du prøver og trekke V10 inn her på et V7 forum. Det forklarer jo bare hvor desperat du egentlig er for og skape gørr imellom to stammer. Dårlig forsøk. Hadde nesten trodd bedre om deg, Arnold, men ja.. Har ikke ord som kan beskrive hvor latterlig, men på sammetid hvor håpløst dine kommentarer/argumentasjoner er.

Har sagt mitt, så får du bare fortsette og styre på med sirkuset ditt her. Er ganske god underholdning for de som faktisk spiller V7 :).
 

DeletedUser

Guest
Du er søt da, får alt til å handle om premiumpoeng. Nå er jo .no en mygg på en elefants rumpe når det kommer til slike ting da :) Men ja, alliansen HG/Snipe kommer ikke til å oppløses i det hele tatt nei, håper teamet gjør et lite unntak om alliansen består.
 

DeletedUser

Guest
Arnold er kul, og han fikk akkurat den reaksjonen han ville av deg Redswan;)^^

Om han kun er ute etter å lage kvalm, så stiller han vel i samme klasse som The Cleaner, Renegade90 og de andre "kule" gutta?

Men nei, ikke er han morsom, ikke treffer han på fakta i situasjonen, ikke har han innsikt i v7.. I det hele tatt er det rimelig kraftig bom det han lirer utav seg.

Synes du personlig at noe av det han har skrevet i denne tråden har noe som helst relevanse, Guttaboys?
 
Topp