Diskusjon Hvordan få flere spillere til .no!

DeletedUser

Guest
Etter at denne tråden dukket opp kom jeg på det emnet som ble diskutert her. Det ble aldri til at teamet kom med noen respons her. Det hadde kanskje vært greit? Det er tross alt noen spennende problemstillinger som har blitt tatt opp.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Nå forsøker jeg å svare på flere ting på én gang her, så dere får bare gi meg en sjangs om dette blir litt på siden av det enkelte spør om...

Personlig er jeg 100% enig i at når man sender en ticket om et regelbrudd, burde man i det minste få en eller annen tilbakemelding om ticketen førte fram eller ikke. Om man bør få vite detaljer i saken eller straffen er jeg derimot mer skeptisk til ettersom dette kan gi store spillmessige fordeler i enkelte tilfeller. Likevel er systemet og praksisen som den er, og dette er ikke noe man får endret sånn helt uten videre.
Offentlig uthenging av spillere kommer nok uansett aldri til å skje, og dermed er også et strafferegister også utelukket av samme årsak.

Når det gjelder topic til tråden, nemlig hvordan vi kan få flere spillere til å starte og ikke minst fortsette med tribalwars er dette helt klart noe vi må jobbe med sammen. Verken teamet eller noen andre kan klare det alene.
Vi snakker om et relativt lite spillsamfunn, i et ganske "enkelt" nettleserspill, og for min del er det det sosiale aspektet med spillet som er størstegrunnen til at jeg fortsetter å bruke tid på det. Greia her er at vi alle må bli mer inkluderende og gjøre som folk snakket om på førstesiden. Gi nye folk en sjangs. Snakk med hverandre. Være litt greie når vi har muligheten til det.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke behovet for å få rett hele tiden, men mangelen på respons er blitt ganske prekær nå i sommer.

Man går ut og proklamerer at man skal ha en svarfrist, og jeg skjønner at visse ting muligens oppfattes som lite viktige. Men jeg mener det å få avklart dette med et strafferegister er viktig, fordi dette er ting offentligheten ønsker. Vi har skjønt at det ikke blir mulighet for å få en liste som viser hvem som er under gransking, men kan dere svare på om det er ikke er muligheter for å få en liste over folk som er straffet og hva de er straffet for. Det er jo ferdig avsluttede saker likevel.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Vi har regler vi må overholde når det kommer til hva vi finner eller ikke finner i våre systemer. Derfor vil et "strafferegister" være et brudd på de reglene vi har fått hos Innogames, og vil derfor ikke være mulig.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner AT Innogames har satt disse reglene sånn, men jeg klarer ikke skjønne (uansett hvor mye godvilje jeg legger til) hvorfor Innogames går til så drastiske skritt at de lager regler for å forsvare folk som jukser i spillet. Aldri har jeg vært borti et system som det Innogames trumper gjennom her....

Gjelder denne regelen for teammedlemmer eller er det en regel de har innprentet i spillets regler... ?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg skjønner AT Innogames har satt disse reglene sånn, men jeg klarer ikke skjønne (uansett hvor mye godvilje jeg legger til) hvorfor Innogames går til så drastiske skritt at de lager regler for å forsvare folk som jukser i spillet. Aldri har jeg vært borti et system som det Innogames trumper gjennom her....

Gjelder denne regelen for teammedlemmer eller er det en regel de har innprentet i spillets regler... ?

Usikker på hva du mener med det siste spørsmålet? Det er regler som et team får av Innogames - eller CM er vel mer rett.
 

DeletedUser

Guest
Det jeg lurte på, er om dette er regler satt for spillet generellt, eller laget som en rettesnor for hvert team i forhold til hva man skal vektlegge i spill og forum.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det jeg lurte på, er om dette er regler satt for spillet generellt, eller laget som en rettesnor for hvert team i forhold til hva man skal vektlegge i spill og forum.

Ut ifra det jeg har fått beskjed om så er det generelle regler.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Muligheit for å f.eks. spør det svenske teamet om dei kunne hjelpe oss litt? Svensker skjønner vi jo godt, og kunne jo vore greit om dei berre smetta inn i slutten av eit nyheitsbrev at .No har ein ny verden, og at dei anbefaler den? Hadde jo vore kjekt å få til litt samarbeid mellom .No og .Se når ein kjem til slike ting som å få fleire spelera og nye verdener. Veit jo at dette er .No, men det betyr ikkje at vi ikkje kan ha med andre frå Skandinavia :)
 
Topp