hvordan sende et tog som treffer i samme sekund?

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Gjør klart et angrep med de troppene du vil bruke, så alt bortsett fra for eksempel 3 adelsmenn og 300 øksemenn, så trykker du på "legg til adelsmann" 3 ganger. Etter det trykker du på "send angrep" så blir toget automatisk sendt med så mange millisekund i mellom som er grensa på verdenen, for eksempel på v30 vil det være 100ms mellom hvert angrep. Håper dette hjelper!
 

omiboy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Gjør klart et angrep med de troppene du vil bruke, så alt bortsett fra for eksempel 3 adelsmenn og 300 øksemenn, så trykker du på "legg til adelsmann" 3 ganger. Etter det trykker du på "send angrep" så blir toget automatisk sendt med så mange millisekund i mellom som er grensa på verdenen, for eksempel på v30 vil det være 100ms mellom hvert angrep. Håper dette hjelper!
hva mener du med "legg til adelsmann"?
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Det er en knapp ved siden av "send angrep" der det står "legg til adelsmann" (dersom du legger til en adelsmann i det første angrepet)
 

omiboy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det er en knapp ved siden av "send angrep" der det står "legg til adelsmann" (dersom du legger til en adelsmann i det første angrepet)
sorry for sent svar men det som jeg vet er at når jeg sender adelstog jeg må bruke opera så lager 4 faner med 1 adelsmann i hvert angrep så trykker jeg 2 + enter slik at jeg angriper men den metoden gir dårlige tog så jeg vil ha en bedre for mac.- det er dette jeg husker fra før 3 år siden-


er det noen nye endringer i spillet?
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Ja, du trenger ikke lenger opera metoden. Det er en egen funksjon i spillet når du sender angrep med adelsmann i seg så skal det poppe opp ett alternativ med "legg til adelsmann"
 
Topp