Hvordan skal du vinne v24?

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nah, har vunnet nok på .no til å motbevise det ^^ good will på de verdenene jeg har vunnet, er mer en godt nok for meg. Er dessuten ekstra godt i og med at 2 seire var solo og det var på verdener før pp-hysteriet tok helt overhånd ^^
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Nah, har vunnet nok på .no til å motbevise det ^^ good will på de verdenene jeg har vunnet, er mer en godt nok for meg. Er dessuten ekstra godt i og med at 2 seire var solo og det var på verdener før pp-hysteriet tok helt overhånd ^^

Hvilke verdener har du i det hele tatt gjort noe som helst?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
v16.v17, v1 (vant dessverre ikke, men la inn en jævla god innsats) hp9 (3.plass oh well, satt kv for Jørn i 1 måned)
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Med andre ord Dg44, så har du ingen nyere verdener her på .no å bevise at du fortsatt henger med. Antar at du datt av på veien da?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
HP9 er en litt rar ting å skryte av. Jauvisst vant vi, men det var omtrent like vanskelig som å stjele godteri fra småbarn.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Spilte selv på v17 ,da husker jeg godt du tok over en konto på 3-4 mill??

Så yeah Stian du suger offesielt mere en meg!


v17 var kanskje en av de værste verden med pp-bruk,da hadde vi ta hjulet som kunne fylle opp varehus og diverse
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Om du sier at v17 ikke hadde noe pp-styr så er du helt over styr.

på v17 var ikke pp-bruket i nærheten av det som brukes på dagens verdener, om du er uenig så får du gjerne komme med en liste punkter som motbeviser det, har du ingenting å komme med så kan du holde kjeft som det sies så fint på norsk.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Spilte selv på v17 ,da husker jeg godt du tok over en konto på 3-4 mill??

Så yeah Stian du suger offesielt mere en meg!

Du spilte på v17 i en måned max før du forsvant, og du tok over etter jeg hadde redda den kontoen din fra å bli totalt herpa og nedadla ^^ så du har ingenting du skulle sagt. Bare for å opplyse blant annet deg som har hukommelsessvikt så tok jeg over en konto på 60k poeng. Den kontoen het Latsabb. Etter å ha forsvart meg mot TA og stammen til Master Splinter (som jeg ikke husker navnet på) over en lengre tid, så ga jeg fra meg kontoen for å komme inn på Panzertank sammen med Syl og Are. Da Are hadde mindre tid til å spille enn før.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
den beste løsningen for å vinne v24, må vel være å IKKE ha agentsicer som nabo..
 
Topp