Hvordan vil dere avslutte?

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nja, jeg vil i så fall ha en ticket fra disse "delegatene" du snakker om.. i alle fall èn fra hver stamme som sier at dette er noe dere har blitt enige om.

Om det faktisk stemmer så er datoen helt grei.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har nå oppfordret JFF til å sende inn ticket på dette.

Samtidig kunne du jo bare sendt en undersøkelse til v16 for å se hvordan stemningen er, tipper en overveldende enighet blandt spillerne generelt. Jeg snakker jo på vegne av 11 av 19 spillere på v16, samt at et par-tre JFF'ere jeg har pratet med, er enige itillegg. Da er det ikke mange igjen til å protestere :)
 

DeletedUser

Guest
82.35% svarte avslutting 18.09, godt å se lyset i enden av tunnelen. Så får folk sloss om sluttplasseringene de siste dagene ;)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Nå er det vell ikke Dakapo som bestemmer når nye verdener skal åpnes heller da... :)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
v20 er nok ikke langt unna med tanke på at v16 & v17 strax er helt over, samnt v19 ble fka opp :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nja, vel.. Jeg er egentlig mest nysgjerrig på hvorfor det plutselig har dukket opp en ny stamme.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nja, vel.. Jeg er egentlig mest nysgjerrig på hvorfor det plutselig har dukket opp en ny stamme.

de hvit og marit bjørgen var uenige om noen byer. Marit ville ordne opp, de hvit bare forlot stammen. Men likevel, stort flertall for den 18ende.
 

DeletedUser

Guest
Lykke til den nye stammen om å ta igjen oss til 800mio ODa evt...
Nei, de fleste vil bare avslutte nå. Både jeg og RUAB prata om det ingame tidligere idag.
 

DeletedUser

Guest
Var vel De hvit som ville være ekkel og få oss til å fortsette enda lengre, så håper den enda avsluttes 18.?
 

DeletedUser

Guest
Nja, vel.. Jeg er egentlig mest nysgjerrig på hvorfor det plutselig har dukket opp en ny stamme.

Årsaken til at de hvit forsvant ifra vår stamme, er at jeg ga ham valget mellom å være en teamplayer, eller bli sparka ut. Han svarte med å forlate. Hvorfor han har fått en kompis, er usikkert. Men ingen andre forsvinner ifra HAHA, så det er bare en bagatell. dkol vil nok aldri nå 800mio ODa før HAHA uansett.
Så kort sagt er ingenting forandret, og jeg regner med stemminga ingame taler for seg.
 
Topp