Hvordan vil dere avslutte?

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hei.

Nå er det ikke så fryktelig mange spillere igjen på denne verden, og det er vel egentlig ingen tvil om at vinnerkravet mest sannsynlig ikke vil bli oppfylt.

Derfor kan dere egentlig få bestemme selv hvordan dere ønsker å avslutte verden.



Det vil selvfølgelig komme en undersøkelse på dette ingame etter hvert, men akkurat nå ønsker jeg bare å få høre hvilke tanker dere sitter med.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
put en capture the village by midt ifronten med giga stack den første til å ta den å holde i 5 daga vinner(giggle)
 

DeletedUser

Guest
70 % stammedominanse. Er få spillere i HAHA som er motiverte til mer enn det. JFF tapte for lenge siden uansett så det er helt klart hvem som har vunnet.
 

DeletedUser

Guest
80% dominanse om jeg sp må carrye siste nånedene for å få det
 

DeletedUser

Guest
Kan gjerne avslutte idag for min del.
Men 70-80% dominanse er vel ikke noe dumt forslag.
 

DeletedUser

Guest
Om man skal se litt matematisk på dette.

Vinnerkrav er 800mio ODa.
Rangering Stammenavn Beseiret
1 Happy Anti-Honorable Anarchy 503,87 Mill.
2 JustForFun 199,00 Mill.

Det er i realiteten kun en stamme som kan nå dette. Mest mtp ratio av OFF og DEFFbyer der ute.
Den eneste sjansen JFF har til å vinne dette, om man ser bort ifra en masseslett ifra HAHA, er å gå for dominanse.
Men selv dette blir nok i vanskeligste laget for dem, om man ser disse talla:
Poeng og byer:
Rangering Stammenavn Poeng til de 20 beste spillerne Totalpoeng Medlemmer Poeng per spiller Landsbyer Poeng per landsby
1 HAHA 57.686.162 57.686.162 11 5.244.197 5981 9.645
2 J.F.F 32.440.262 32.440.262 14 2.317.162 3359 9.658

Krigsstatistikk:
Rangering Navn Erobrede landsbyer Tapte landsbyer Beseirede motstandere som angriper Beseirede motstandere som forsvarer
1 Happy Anti-Honorable Anarchy 2.059 755 341.433.381 213.583.713
2 JustForFun 755 2.059 107.204.293 495.484.344
*Verdt å nevne at jeg tror minst halvparten, om ikke mer, av JFF sine adlinger, er readlinger.

Det er heller ingen flere gråbyer å adle for JFF i sitt eget territorium nå, og mtp at ferien er over og våre medlemmer er på vei tilbake, så ser jeg virkelig ingen realistisk sjanse for at dem tar et vellykka comeback her. Mener ikke å rakke ned på dem, fordi dem har kjempa greit, og noen av dem gir seg aldri. Ikke før siste by er adlet.
 

DeletedUser

Guest
Om man skal se litt matematisk på dette.

Vinnerkrav er 800mio ODa.
Rangering Stammenavn Beseiret
1 Happy Anti-Honorable Anarchy 503,87 Mill.
2 JustForFun 199,00 Mill.

Det er i realiteten kun en stamme som kan nå dette. Mest mtp ratio av OFF og DEFFbyer der ute.
Den eneste sjansen JFF har til å vinne dette, om man ser bort ifra en masseslett ifra HAHA, er å gå for dominanse.
Men selv dette blir nok i vanskeligste laget for dem, om man ser disse talla:
Poeng og byer:
Rangering Stammenavn Poeng til de 20 beste spillerne Totalpoeng Medlemmer Poeng per spiller Landsbyer Poeng per landsby
1 HAHA 57.686.162 57.686.162 11 5.244.197 5981 9.645
2 J.F.F 32.440.262 32.440.262 14 2.317.162 3359 9.658

Krigsstatistikk:
Rangering Navn Erobrede landsbyer Tapte landsbyer Beseirede motstandere som angriper Beseirede motstandere som forsvarer
1 Happy Anti-Honorable Anarchy 2.059 755 341.433.381 213.583.713
2 JustForFun 755 2.059 107.204.293 495.484.344
*Verdt å nevne at jeg tror minst halvparten, om ikke mer, av JFF sine adlinger, er readlinger.

Det er heller ingen flere gråbyer å adle for JFF i sitt eget territorium nå, og mtp at ferien er over og våre medlemmer er på vei tilbake, så ser jeg virkelig ingen realistisk sjanse for at dem tar et vellykka comeback her. Mener ikke å rakke ned på dem, fordi dem har kjempa greit, og noen av dem gir seg aldri. Ikke før siste by er adlet.


Derfor jeg mener vi går for dominanse, avstemmning/loddtrekning blir for dumt etter så lang tid. ved dominanse får vi ivertfall en verdig slutt på v16 og Jff har da også mulighet til å snu krigen i deres favør.
 

DeletedUser

Guest
Med all respekt, JFF har ikke offensive tropper nok til å snu dette, hverken om vi snakker ODa-grense eller 100% dominans.
Og om dem skal legge om ratioen, så vil dem bli såpass sårbare, at vi kjører over dem enda raskere. Eneste grunn til at det fortsatt er 2 stammer igjen på v16, er at det tar tid å trenge igjennom slike stacks som vi har møtt på.
 

DeletedUser

Guest
Jeg spiller i JFF som flere sikkert vet.
Jeg har da noen ord å si :)
Dere i HAHA fortjener virkelig denne seieren for et godt hardt arbeid :) Ingen tvil om det! Om det blir en vote IG så vill jeg stemme deres vei. Dere er de eneste som fortjener seieren, selv om mange av oss i JFF har kjempet hardt!
 

ruab

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jaja ikke lenge igjen, men det kan ta sin tid :) Satse på at det blir som V3 total dominans... Skal ikke diskutere hvem som fortjener seieren, men det er hyggelig å se at HAHA har spillere som kommer for J.F.F :) tar det som en sier uansett, vi blir som regel alltid en rekrutt stamme til de stammene som vinner verdner, men det er helt greit, vi holder som regel ut og det er en seier i seg selv, når en tenker på at vi har som regel 1 spiller pr.konto :) kan jo få avsluttet verden raskt at HAHA invitere alle over til seg, da er verden over i morgen :)

Snakkes...
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Merge er uaktuelt. Vil du vinne, Rune. Så må dere kjøre på hardere :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det virker på meg som om at alternativene er dominanse eller en capture the village by.
Med mindre noen har andre alternativer å komme med snarest.
 

DeletedUser

Guest
Jeg håper Capture the village var en spøk.
Ville evt vært en gavepakke til JFF om det ble en slik avslutning.
 
Topp