Hvorfor er -NB- best.?? part 2.

DeletedUser

Guest
Oi

Brorn min har vært her:mad:

Jeg sa til han(som også spiller tw) at jeg skulle være litt forsiktig med adling av gråbyer siden granpa sikker ville ha dem.

Så har han vært inne her og skrevet det om granpa som ligger farlig nært meg.

Granpa ikke ta deg nær av det i det hele tatt!
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Granpa ekke farlig... Han tenker for mye, tror det har noe med alderdommen å gjøre :S

Runinter derimot! Vært borti den karen noengang? Ikke bare adler han deg ned! Nei han tar jammen å adler alle gråbyene rundt deg i tillegg!
 

DeletedUser

Guest
ikke nevn runinter eg tisser nesten i buksa når du sier det.

PS visst du hadde nevnt navne ebbern hadde eg grenet av latter XDXDXD
 

DeletedUser

Guest
Okay, mine Grandiosa-spisende venner, her kommer en litt annen vinkel på hvorfor stammen fra Nord-vest trykker alle andre ned i støvlene.
som dere sikkert er fullstendig klar over så kan man på TW-Stats se hvor mange medlemmer enhver stamme har, eller har hatt. og enda mer interesant, man kan se hvor mange stammeskifter det har vært.
og det er her mine betrakninger kommer inn i bildet. i vår fantastiske stamme har vi per dags dato 68 medlemmer.(noen sier mange, vi sier passe) og vi har hatt 176 stammeskifter. vi får da at ca 38% av alle våre medlemmer er igjen i vår stamme.
skal vi da ta resten av toppstammene?? ja, hvorfor ikke.
L-13: 35/193 = 18%
PMS: 56/212 = 23,5%
SUN: 24/86 = 27%

håper dere ser hvor dette går??
dette beviser at medlemmene trives i -NB- og at mange andre stammer har noe og lære om hvordan en stamme skal drives.

Heisann Knallis

Når alt kommer til alt så betyr slike tall 0,
det som betyr noe er hvordan dere klarer dere imot andre stammer.... folk "kommer å går" av ulike årsaker.
Vi har flere "storspillere i stammen som har sluttet" nevner
f.eks Bella Donna......gjør vi det dårlig av den grunn?

Sleng opp en statestikk på hvordan dere har klart dere i
denne V.......mye mere innterisant lesning enn slike trivielle
saker som du legger ut her.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
karten

godt å ha deg tilbake igjen karten (blitt en stund siden sist jeg så navnet ditt)


men, viss du også ser på part 1 argumentere han på hvorfor NB er best når det kommer til krigin, men slik jeg oppfatter det er det ikke det denne topicen handler om, mer om hvordan folk trives i NB og han argumenterer for dette med å vise at en relativt liten andel forlater stammen, og at dette gjør stammen hans "best" noe som forsåvidt stemmer på akkurat det punktet. personlig synes jeg at viss du skal diskutere krigs statistikken til NB får du ta det på part 1;)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
godt å ha deg tilbake igjen karten (blitt en stund siden sist jeg så navnet ditt)


men, viss du også ser på part 1 argumentere han på hvorfor NB er best når det kommer til krigin, men slik jeg oppfatter det er det ikke det denne topicen handler om, mer om hvordan folk trives i NB og han argumenterer for dette med å vise at en relativt liten andel forlater stammen, og at dette gjør stammen hans "best" noe som forsåvidt stemmer på akkurat det punktet. personlig synes jeg at viss du skal diskutere krigs statistikken til NB får du ta det på part 1;)

endelig!! endelig en som har sett lyset. et slikt et vakkert menneskesinn, så ren og ubehøvvlet av krigens synd og ulumskheter. og som i et uendelig vakkert øyeblikk oppnår, en nærmest, kosmisk sameksistens med mitt eget intelektuell.
og som da ser lyset!! er det ikke vakkert dere?? jo, det er det. *snufs* virkelig vakkert er det.
 

DeletedUser

Guest
Tror kanskje dere skal få dere et eget rom å ha kosmisk sameksistens på.. :D
 

DeletedUser

Guest
Det var virkelig nydelig Knallis... :eek:


ikke nevn runinter eg tisser nesten i buksa når du sier det.

PS visst du hadde nevnt navne ebbern hadde eg grenet av latter XDXDXD

Til deg derimot, din fordømte kylling...:mad:
Pass deg så jeg ikke internadler deg!!! :eek:
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Espen du er så forbaska sint alltid må da være lov å tulle litt:) men bare kom du lille gutt eg står klar eg^^
 

bluewolf1818

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
liten ting, det kan jo være at NB har hatt mindre strid i mot deg enn for eksempel SUN, de fleste som blir adla bort slutter og da stikker en person i fra stammen. Dvs at hvis NB har fått liten motstand har også få spillere sluttet pga bort adling..
Kan ha blitt sagt før, men orka ikke å lese hele posten ;)

Dere ligger jeg "bare" på 5 plass i odd, noe som kan tyde på at dere ikke har forsvart dere mye, litt for å backe påstanden til seig...
 
Topp