hvorfor er -NB- best?

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Hvorfor er det -NB- som er den beste stammen på V5?? jo, mine venner, det skal jeg nå fortelle der. så puss brilleglassene og følg med på mitt enkle, men godt underbyggede, resonemang.
en stamme adler så, så mange byer i løpet av den tiden som den eksisterer. i -NB- sitt tilfelle er det tallet per dags dato på 1106. mens vi har mistet, desverre, 111. dette sier oss at vi mister i snitt 10% av våre byer.
og det er nå det begynner.
L-13 mister 13.5% av sine byer.
Sun mister 21% av sine byer.
PMS mister 19.4% av sine byer
BERM mister 15% av sine byer.

resten regner dere ut selv ved og gå inn på TW-Stats.
så, mine Cola-drikkende venner, er det bare og bøye seg dypt i støvet for god-stammen i Nord-vest.
ps: kom gjerne med synspunkter men husk at dette er den nakne fakta og kan ikke bestrides.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er i SUN.. Men så har jeg bare tatt en nb by da:p

også må jeg innrømme, det at dere skryter av å ha tapt mindre byer enn andre.. Med bare en skikkelig krigs front.. I forhold til SUN sine multi fronter er ganske dårlig egentlig.. Bra propaganda, men tallene lyver. Sorry kompiss.
 
Sist redigert av en moderator:

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Holder på med noen tall selv, som forhåpentligvis kommer opp i løpet av natta :) Folk har jo venta på en ny topp 20 stammer ting -.- Evighetsarbeid XD
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Du kunne jo tatt kontoen til Goyakleh å dodga litt istedenfor å bare sitte å trolle på forum :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg dessverre ny, så jeg tviler på at jeg får lov.. All thou granpa har lovet meg å sette en ML midt i clusteret mitt..
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jau, å yppe med gamlefar kan være en farlig sak, har selv prøvd meg på ham i gode gamle dager^^

Men var nu Point Taken jeg snakket til, du vet vel ikke hva dodging er engang :p
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Jeg er i SUN.. Men så har jeg bare tatt en nb by da:p

også må jeg innrømme, det at dere skryter av å ha tapt mindre byer enn andre.. Med bare en skikkelig krigs front.. I forhold til SUN sine multi fronter er ganske dårlig egentlig.. Bra propaganda, men tallene lyver. Sorry kompiss.

lyver?!? trodde ikke det var mulig og komme med en slik en påstand. Lyver?!? nei, min venn. de lyver så aldeles ikke. mulig verden ikke er helt rettferdig med dere. men det beviser da også at her, som ellers i livet, skal man velge sine handlinger med omhu.
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
korrekt ;) det er også derfor det er VELDIG enkelt og velge visse statestikker ut fra hva men selv ønsker å vise frem..

Nå sier jeg ikke det fordi jeg mener trådstarter har gjort det :) For han har absolutt gjort korrekt om man ikke skal regne bort internadlinger og selvadlinger.
 

DeletedUser

Guest
Fordi de er falskest

Akkurat som på V2, gjør Runinter og Compani... helomvending uten forvarsel.

Og avbryter en diplomatisk forbindelse.

Mennesker med litt etikk og litt Æresfølelse... gir i det minste litt forvarsel.

Men,, det er bare å merke seg... Runinter - Granpa og alle deres følgesvenner er mestere i å være FALSKE. Jeg er faktisk ganske sikker på et de ikke er menn, men kjærringer.!. For det er slik Kjærringer oppfører seg.!.
 

DeletedUser

Guest
Det var jo en to måneders IAP da, og den gikk ut i går. Det burde jo du vite.
 

DeletedUser

Guest
Hallo... Unnskyldninger - Unnskyldninger

Kan dere bare finne på i øst og vest...

- Jeg støttet Dere--- men visste hvor tuta ville gå,, så det ække no moro å spille med dere.. Rett og slett fordi.

MAN KAN IKKE STOLE PÅ DERE:!.

Så ta det fra meg... ALLE sammen... Never Thrust this BOYS:!. Uansett hvor de vil befinne seg.

Utslett dem, umiddelbart. Uansett hvilken V- De vil komme på.!.

I will.!.

-Det er absolutt INGEN unnskyldning god nok, selv om det er midlertidig... Til å ikke kontakte diplomater og gjøre det klart at den nå brytes, og at man får tid til å varsle sine medlemmer- trekke tropper tilbake fra de man støtter. Og gir en rettferdig avsluttning.!.

Dere må gjerne TRO dere er smarte, og klarer å vri dere unna falskhet. Men vi som har levd en stund, og skifta bleier på flere av dere. Vi lar oss ikke forlede til uetisk oppførsel.!

Som jeg sier. Akkurat som V2, men så går dere til grunne der da, på grunn av det. Det samme vil skje igjen, og igjen, og igjen. Rett og slett fordi det er ingen ridderlighet i dere.!.
 
Topp