hvorfor er -NB- best?

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå får dere legge bort denne holdningen dere! Har dere ikke noe konstruktivt å komme med så foreslår jeg at dere ikke poster. Nå begynner dere å skli ut.

Ikke la meg gjenta meg selv flere ganger! Neste gang denne tråden glir såpass ut som den har gjort nå, vil den bli stengt over en periode.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
TC du visste hele tida hvor skuta ville gå sa du, og du har tydeligvis store kjenneskaper til runinter og granpa i fra v2 virker det som.
Hvorfor kom du krypende etter en IAP med dem da?
Det ekke noe moro å spille med dem, så gjør du det alikevel fordi...?

Night og -NB- gikk inn i en IAP med en tidsklausul på 2 måneder. Hva dere bruker de to månedene til er ikke -NB- sin sak. Støtt hvem du vil, men du kan ikke forlange at alle vet hvor du har troppene dine. For det er igrunn veldig irrelevant.

Da avtalen ble inngått så var det både fordeler og ulemper med å inngå IAP for begge parter. Da Night kunne etablere seg i ro og fred, mens -NB- konsentrerte seg mot andre stammer.
 

DeletedUser

Guest
Prat prat prat... det kan dere.. Men Ære har dere ikke filla peiling på.!.

ferdig med det.!.

Jeg spiller ikke en gang V5... Fordi jeg har ikke tolmodighet med bortskjemte unger.... Som bare prater folk ihjel. Akkurat som V2.

Problemet deres er 1 ting. Dere kjenner meg ikke,.,, Dere kaller meg masse rare ting, men sannheten er: Dere er ikke i nærheten en gang...

Ikke før jeg får en skikkelig Æreskrenkelse kanskje er dere i nærheten. hehe.... Kom on bring it on...!...

Makan, dere tror dere er gode.. Men dere er og blir som sagt:

Falske Slanger.!.

Og det kan dere ikke snakke dere bort ifra, uansett..!
 

DeletedUser

Guest
ååå jysses! forbauser meg at dere kan klare å ta en diskusjon om hvorvitt NB er backstabbers, til en diskusjon om rettskriving!

first of all, dette beviser jo bare hvor langt på vidda dere er med deres påstander, og at dere har insett dette selv og derfor prøver dere og vinkle dere inn på andre ting! tåpelig og tafatt!

second of all, GET BACK ON TOPIC! akkurat nå savner jeg kjære scar og håper han dukker opp iløpet av kvelden og deler ut infractions!

og jeg takker for meg med å si at jeg håper dere har insett at TO MÅNEDERS IAP, betyr TO MÅNEDERS IAP! skal ikke være så vanskelig å sjønne det.

"DJEEZ"

Med andre ord.!.

Hvis dere lager en Diplomatisk Kontrakt med denne gjengen.

Husk å sett på Klokke-alarmen... For de folka her har ingen intensjon om å gi noe forvarsel om at tiden er ute.

De aller fleste som lager IAP, har andre hensikter,, Fremtidige allianser for eksemple. men ikke dere.. Hos dere betyr det:

Vi angriper dere ikke ennå.!.. men senere.. Verdt å merke seg.!

SAKLIG NÅ ELLER.?
 

DeletedUser

Guest
Jøss, det var litt av et engasjement fra en som ikke en gang spiller.. Tror jeg spør så enkelt; hvilke(n) konto spiller du på nå?

Var ikke du diplomat i Night når denne avtalen ble inngått? Mener å huske det. To måneders IAP betyr to måneders IAP. Ikke evig samarbeid. Dere ligger og adler grått i våre clustre, har IAP med halve verden og er mest innstillt på å vokse, ikke krige. Det er ikke mye å samle på som alliert, vil jeg si.

Kan sammenlikne det med BERM. Vi hadde først en IAP, men dette utviklet seg til en allianse etter hvert. Hvorfor? Fordi vi faktisk har samme interesser, samme fiender, og lyst til å krige å ha det gøy på den måten.
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns noen fra NB sa at de hadde sendt et varsel til Night om at IAPen går ut om noen dager, syns jeg at jeg leste på forumet :confused:

Men det er helt rett av NB å ikke ha sammarbeid med Night når de oppfører seg på denne særdeles dumme måten, er tribalwars :) vi skal krige,
 

DeletedUser

Guest
Hehe, alltid surt når avtaler går ut som er til fordel for en, men ansvaret ligger jo helt klart i ledelsen/diplomaten til Night
Setter du grandisen på 13min, så tar du den ut etter 13min, ellers blir den brent:D
 

DeletedUser

Guest
Fint å ha deg tilbake TC, har savnet de latterlige innleggene dine på forumet :p

Alle som oppløser allianser og IAP'er er uten "ære" ifølge deg? :eek:

Kan du ikke heller si det du mener TC...alle som ikke slikker deg i ræva er uten ære...
 

ajina linnit

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hmm, fikk beskjed om å ta en titt innom her, og ser hvorfor.

Hva Night og -NB- angår så er vårt sammarbeid avsluttet i tråd med avtalen som ble inngått (2 mnder). Det som ikke kommer frem tydelig her er at det var snakk om ally like før denne fristen utløp, derfor kom det nokk som en overraskelse for noen at iapen ble brutt på så kort varsel, sammtidig som avslaget på allyen ble servert. Men fair enough, ting blir ikke alltid gjort på best mulig måte, noe man må lære seg å leve med. Som jeg sa til granpa når jeg fikk PMen om terminasjonen av IAPen:
No hard feelings :)
Og det er også mitt synspunkt i denne saken... No hard feelings

Så skipp å diskutere dette i det lange og brede, ting er hva de er. Deal with it.

Leder Night
Ajina linnit

PS: Gratulerer med 1 adventsdag :)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Bedre spirit og holdning har jeg skjeldent sett på offentlig forum :)
Respekt fra meg der, ajina linnit :)
 
Topp