hvorfor er -NB- best?

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hvordan kan man gjøre noe uten ett forvarsel,når avtalen var en midlertidig Iaps med to måneders varighet.
Det vil si dere fikk oppsigelsen når avtalen ble ingått,den skulle vare i to måneder.
Desuten er det vel du som ikke tar dette som en mann,men som ei kjerring.
 

DeletedUser

Guest
Utslett dem, umiddelbart. Uansett hvilken V- De vil komme på.!.

I will.!.

I hvilken drøm var dette? Skal du utslette runinter og granpa, eller hele -NB- kanskje? Joda..

Det du mener er at vi må minne dere på at en IAP går ut, vente til dere har trukket all støtta deres (fra hvor, om jeg tørr spørre..), la dere få noen dager å forberedere dere på.. for å avslutte en tidsbegrenset IAP?
 

DeletedUser

Guest
jajaja... bare prøv å finte den... Dit du vil, hvis det gir deg god nattesøvn...

Så forklar denne: Skulle vi liksom sette inn en kalender, og klokkealarmen på, så var det gjort.?.

Hallo- Mann... Det er ingen grunn til å ikke ta kontakt med diplomaten, og gjenta bedriften... Minne på om at nå er det slutt.

Okei, da, så er jeg kjærring, kom og få..!!!.,... Så skal jeg knipe den av.!,
 

DeletedUser

Guest
To måneder vil si to måneder da vettu... At dere ikke har orden på ting er strengt tatt ikke vår feil.
 

DeletedUser

Guest
Mange av de byene kan ha blitt readlet, så kan være en stor feil i det du har regnet du der :)
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Thecleaner du fortsetter samme vei som du alltid har gjort rett inn i hønehuset :D eg kan ikke gjøre annet enn og le av deg
 

DeletedUser

Guest
Thecleaner du fortsetter samme vei som du alltid har gjort rett inn i hønehuset :D eg kan ikke gjøre annet enn og le av deg

Smalt fra riktig stump. gå å finn hønehuset selv, eller ta hønsehuset. Tilpasset bedre til deg ;)

Og ja jeg ler av deg og nyter det.

Om -NB- er best eller ikke, vel det gjenstår jo å se.
 

DeletedUser

Guest
jajaja... bare prøv å finte den... Dit du vil, hvis det gir deg god nattesøvn...

Så forklar denne: Skulle vi liksom sette inn en kalender, og klokkealarmen på, så var det gjort.?.

Hallo- Mann... Det er ingen grunn til å ikke ta kontakt med diplomaten, og gjenta bedriften... Minne på om at nå er det slutt.

Okei, da, så er jeg kjærring, kom og få..!!!.,... Så skal jeg knipe den av.!,

Haha lol ;)

Vel -NB- må gjerne vise mer styrke om dem ønske det :)
 

DeletedUser

Guest
To måneder vil si to måneder da vettu... At dere ikke har orden på ting er strengt tatt ikke vår feil.

Hallo--- Kirkeasyl... Politikk.!,. Nytteløst å prate Moral te folk som ikke bytter truser vutt.-- Sitt på rævva dagen lang, uten å gjøre noe fornuftigere enn å dolke folk i ryggen....

Bli voksen da din tyggis.!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå får dere legge bort denne holdningen dere! Har dere ikke noe konstruktivt å komme med så foreslår jeg at dere ikke poster. Nå begynner dere å skli ut.
 

DeletedUser

Guest
Hallo--- Kirkeasyl... Politikk.!,. Nytteløst å prate Moral te folk som ikke bytter truser vutt.-- Sitt på rævva dagen lang, uten å gjøre noe fornuftigere enn å dolke folk i ryggen....

Bli voksen da din tyggis.!

Kan ikke du heller prøve å svare på hva jeg sier til deg om selve saken da, TC? Kall meg tulling, kall meg tyggis.. Du viser bare et nederlag her ettersom du legger alt over på person og ikke på sak.

Igjen. -NB- og Night inngikk en to-måneders IAP. To måneder har gått nå, Night er informert om at -NB- ikke ønsker å forlenge den. Hvis du ikke har noe mer konstruktivt av kritikk å komme med, så burde du la være å skrive her, tror folk for lengst har gjennomskua opplegget ditt.
 

most wanted

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det eg mente TC var at du fortsetter i samme retning som vanlig du kommer med uttaleser på forums som gjør meg flau på dinne vegne og du fortsetter bare lengre og lengre nedover....
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
syter

TC:) sist jeg sjekka så var en to måneders IAP en TO MÅNEDERS IAP! at de i night ikke er i stand til å holde styr på datoer får være deres problem! vi har fra dag 1 vært åpne om at denne IAP'n ikke varer mer en to måneder viss ikke noe annet blir sakt. Hvordan du kan mene at vi er så forferdelig backstabbers klarer ikke jeg å se? etter disse to månedene ble night vanlig "brune" byer, og sist jeg sjekket er det ingen som sender

"hei du, jeg planlegger å angripe deg nå:) bare så du vet det;) du kan forresten deffe opp (cords) og (cords) for det er disse byene jeg kommer til å angripe først."

INGEN gjør slikt mot "brune" byer, og det gjør ikke du heller! så slutt med den "holier than thou" holdningen din og logg heller inn på tw å forsvar byene dine i stedet for å syte som en liten jente som akkurat miste slikkepinnen sin i sandkassa!
 

DeletedUser

Guest
Jaja, dumt for Night, og måten dem reagerer på dette, så virker det ut som en lett match for -NB- å ta seg byer :cool:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
...og igjen kommer TC med sine bastante konkulsjoner basert på et tynt grunnlag. har du spurt deg selv om hvorfor det ble slik?? eller er det bare det at -NB- består av et gjeng med backstabbers??
jeg kan prøve meg på en mer nyansert forklaring på dette. ikke det at TC godtar den, men det bryr jeg meg ikke om. han er jo ikke akkurat kjent for å være den mest forståelselsfulle spilleren på .no.
uansett, en IAP er, i mitt hode, også noe som stammene bruker for å se hvordan man passer sammen i spillet før man ev. inngår en Allianse. dette for at man skal bli kjent med den andre stammen på et roligere grunnalg. og skulle kunne ta avgjørelser uten at man skal krangle om bagateller.

og nå har Night blitt veiet og funnet for lett. grunnen er lett å finne på TW-Stats. det er nemlig en stor overvekt av gråby- og intern-adling blant Nightmedlemmene. det finnes et og annet hederlig unntak, som f.eks. Kingwolfen og Lade, men ellers er det triste greier.
noen mener kanskje at vi burde ha sakt i fra om dette forholdet, men det er det ikke opp til oss å gjøre.
-NB- har ingen mulighet til å legge føringer for hvordan Night styrer sin "utenrikspolitikk". vi kunne jo selvfølgelig komme med noen råd, men det ville også vært upassende synes jeg.

vi bør heller se det slikt at dette var en IAP som var farget av den tiden som V5 befant seg i det øyeblikket. og at begge stammene dro nytte av den avtalen som ble satt opp da.
at -NB- velger å ikke forlenge den avtalen kommer jo som en konsekvens av den forutgående forklaringen min.
at TC går rett i vinkel etter dette er sikkert på grunn av at han tenker på sine medlemmer beste. og det er jo det en leder skal, bevares. men jeg synes det er et farlig spill som han driver nå.
 

DeletedUser

Guest
Personlig så syns jeg en IAP er bare en avtale om at folk ikke angriper hverandre.. er bare en vanlig avtale..

hadde det vært en IAP+ f.eks. som jeg syns er en test om hvordan en allianse kunne vært.. så hadde det vært litt nærmere et bedre sammarbeid.

Men en god tidsbegrenset IAP som bare skal vare i 2mnd for å ikke få angrep på seg fra den fronten, for å legge vekt på en annen, så der det veldig bra :)

Personlig, så syns jeg at Nigth kanskje tapte på å ta denne IAPen, vist de hadde vært dyktige.. menmen, hvem vet :)
 

DeletedUser

Guest
Du bør kanskje lære deg og skrive.
Og om du blir flau på noen andres vegne, så synes jeg mer synd på deg og heller flau over hvor seriøst du tar ting.

Om det er noen som går nedover her, så toppa du nettopp heile kaka med den tåpelige kommentaren der.

Han kan jo skrive, så vil si den første komentaren slapp.

Maybe..? Han blir jo flau på andres vegne siden de gjør tåpelige ting? :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvorfor i all verden skal du fokusere på måten han skriver på? Skjerp deg.

Aner ikke hvem du er og hvor du spiller, men du har tydeligvis ikke mye konstruktivt å komme med, så hva med å styre unna tråden istedet?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
jysses

ååå jysses! forbauser meg at dere kan klare å ta en diskusjon om hvorvitt NB er backstabbers, til en diskusjon om rettskriving!

first of all, dette beviser jo bare hvor langt på vidda dere er med deres påstander, og at dere har insett dette selv og derfor prøver dere og vinkle dere inn på andre ting! tåpelig og tafatt!

second of all, GET BACK ON TOPIC! akkurat nå savner jeg kjære scar og håper han dukker opp iløpet av kvelden og deler ut infractions!

og jeg takker for meg med å si at jeg håper dere har insett at TO MÅNEDERS IAP, betyr TO MÅNEDERS IAP! skal ikke være så vanskelig å sjønne det.

"DJEEZ"
 
Topp