Hvorfor?

DeletedUser

Guest
Så grådig a gitt :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
I don't know if i interpreted your question correctly, but why should you not be able to switch between different tribes? I mean, prohibition from this only result in an easy victory for the experienced premades, and no real chance for a new talented player.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Forrige classic var veldig "new talented" vennlig server, hvor man kun behøvde å være med i FORTET eller Game, senere WySoSe ;) Nå blir det de "store" sin tur.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skal jeg lage en ny konto på en så dårlig verden?. Og hvorfor skal jeg gidde og tilpasse meg noen sånne ekle egenskaper som det, det er jo ikke gøy og spille på en verden vist man ikke kan forlate stammen. jeg har ikke bommet på noen ting

Hahahahahahahahahahaha!
Dette her er det verste oppgulpet jeg har sett på en god stund.

1: Lage ny konto. Det var et forslag til deg, så du kan få skifta stamme. Den eneste måten å gjøre det på også, faktisk.
2: Tilpasse seg innstillinger. Dette er nok noe du pent er nødt til i et spill som TW, som endrer innstillinger på de forskjellige verdenene for å få variasjon.
3: Ikke gøy om man ikke kan forlate en stamme. Er du seriøs? Du kan ikke finne tilfredstillelse i TW med mindre du skifter stammer i hytt og gevær altså?
4: Å bomme. Det er noe du har gjort med det aller meste du har skrevet i denne tråden.
 

Blueskills

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hahahahahahahahahahaha!
Dette her er det verste oppgulpet jeg har sett på en god stund.

1: Lage ny konto. Det var et forslag til deg, så du kan få skifta stamme. Den eneste måten å gjøre det på også, faktisk.
2: Tilpasse seg innstillinger. Dette er nok noe du pent er nødt til i et spill som TW, som endrer innstillinger på de forskjellige verdenene for å få variasjon.
3: Ikke gøy om man ikke kan forlate en stamme. Er du seriøs? Du kan ikke finne tilfredstillelse i TW med mindre du skifter stammer i hytt og gevær altså?
4: Å bomme. Det er noe du har gjort med det aller meste du har skrevet i denne tråden.

Si det ut ;-)
 

DeletedUser

Guest
Tja, Var litt rask selv å joine en stamme, men det betyr bare at man må jobbe litt hardere :) Problemet blir vel å få flere medlemmer når de fleste er i en stamme å ikke kan forlate. Men synes det bare er gøy :) Har man tabba seg ut så har man det.
 

DeletedUser

Guest
Det er da ganske åpenbart lurt å kjenne innstillingene til verdenen du spiller på før du joiner. Det har vel noen av dere iallefall lært på den harde måten nå :)
 
Topp