Besvart Hvorfor.

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Hei hvorfor får jeg "infraction" for å skrive på engelsk, men når froumet deres er så og si byg opp avv engelsk? Det heter ikke infracion, det heter Anmerkning/anmerking/anmerknad. Det er bare tåperlig at jeg ikke får viljen min. Det står også original innlegg, der det bær stå originalt innlegg....


Mvh
en sur vims
 
Sist redigert av en moderator:

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Cred til kev/Vulpes-Fumat/Goya/sirjspwinalot for å legge merke til oversettelsesfeilen!
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
jeg kan også fortelle at de står dette også : (Points: 3) skulle de ikke ha stått poeng?
 

DeletedUser

Guest
Snakk om å være dobbel moralsk altså.. Greit at alt har blitt så å si direkte oversatt fra engelsk, men hvorfor skal vi bli straffet for noe dere ikke klarer å følge selv engang?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
hvis vi skulle gått gjennom alle skriveleifer og ting som folk rett og slett ikke hadde giddet å oversette hadde vi fortsatt sittet her om ett år...

støttes!!
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hehe! Det er egentlig et ganske godt spørsmål, vimsen.
Det kommer nok av at forumet skal være på norsk, men du har helt rett i at det bygger på det engelske språket.

Forumet ble oversatt fra bunnen av, og når vi fikk det som skulle oversettes så var det absolutt ikke alt som var inkludert (f.eks infraction, points osv). Dette er ting som har blitt lagt til etter hvert som vi har kommet over det. Eneste som mangler er en oppdatering av oversettingene til forumet. Det engelske skal da forsvinne.
 

DeletedUser

Guest
En gang jeg klikket meg rundt inne her så fant jeg et sted der man kunne rapportere oversettelsesfeil i spillet. Siden den gangen har jeg funnet et par pussige oversettelser, men ikke stedet jeg kunne sende dem. Noen som vet hva jeg snakker om og eventuelt kan linke meg til det?
 
Topp