Hyperaktiv informerar.

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Etter ein lengre diskusjon, i Cigarloungen på stammehytta, har aristokratiet i Hyperaktiv komme fram til at integritet er på tredje plass over kva som er viktig for oss.
Lista over kva som er viktigast for oss ser altså, per dags dato, slik ut:
1. Etikk/Moral - Vi tillet oss å slå saman etikk og moral fordi vi er like opptekne av båe
2. Hyperaktiv, ADHD, oss.
3. Integritet - da særleg vår integritet

Sidan vi har valt å satse såpass hardt på integritet, ser vi oss nøydde til å gjere alvor av trugslane vi framsette i går.

Dette betyr at vi i Hyperaktiv derfor erklærer krig mot følgjande spelarar:
Edvard Grieg
forskningsprosjekt 001
Jean luke picard
Banewolf

Diverre syner det seg at det berre går an å markere stammar og ikkje enkeltspelarar som fiendar. For å gjere noko slik måtte kvar einaste spelar i Hyperaktiv ha skaffa seg Premiumkonto. Det seier vel seg sjølv at dette blir vel mykje å krevje av medlemmane i Hyperaktiv.

Derfor foreslår vi eit anna alternativ. Kva om desse fire spelarane saman dannar ein ny stamme, t.d. Fienden, SPAM eller noko anna som er lett for oss å huske? Det flotte med dette er at dykk då kunne ha ei eigen tråd i stammeforumet, der de kan gi kvarandre konstruktiv kritikk. Ganske likt som no, bortsett frå at det er hemmeleg, og fienden dykkar, oss, aldri får nyss om kva de skriv.
Eg kan hjelpe dykk med å sette opp eit slikt forum, om det skulle vere ynskjeleg :)

Aristokratiet jobbar no med å utvikle ei liste over ting vi ikkje bryr oss om. Vi vil komme tilbake med denne lista på ei seinare tidspunkt

På vegne av Hyperaktiv
dommola

P.S. Dei same reglane som i forrige tråd gjeld her. Kanskje kan SPAM/Fienden få fleire medlemmer etterkvart, og til slutt ta over heile v3!
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

En stamme som erklærer krig mot spammere.

Helt genialt og støttes av alle moderatorer her inne! Hadde jeg ikke vært litt for integrert i egen stamme så skulle jeg jammenmeg sendt inn en søknad.

edit: Svarte. Når ikke kravene uansett :( Mangler pupper. Funker løspupper?

Requirements:
Have experience with restarting from other worlds.
Have restarted at least a couple of times on this world.
Be a refugee
Have tits
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Borgerkrig

Da må det bli borgerkrig da..for de er jo hovedspammerne...de ...der...

men etter hva vi har sett så virker de ganske uorganiserte så konflikter innad i stammene/e regner vi jo med..he he
 

DeletedUser

Guest
En stamme som erklærer krig mot spammere.
Vi i Hyperaktiv vil gjerne presisere at vi ikkje har noko imot spam. Det vi har noko imot er spam i våre trådar som ikkje handlar om oss!
edit: Svarte. Når ikke kravene uansett :( Mangler pupper. Funker løspupper?
Vi i Hyperaktiv vil ta ein diskusjon rundt dette. Men i og med at "tits" er ein relativt upresis formulering, vil vi sjølvsagt godta lauspuppar til vi har utarbeida ein klarare formulering. Dette gjeld då sjølvsagt også "manne-puppar" for dei av oss som har det.

På vegne av Hyperaktiv
dommola

P.S. Kan ikkje sjå at det har vorte oppretta nokon stamme som heiter SPAM eller Fienden enda. Kan nokon gi beskjed til vår diplomat når dette er gjort? Vi vil og gjerne vite kven som vil vere kontaktperson for denne nye stammen. Blir det deg, Banewolf, du svarte jo trass alt først. Det får deg til å virke påliteleg med tanke på rask tilbakemelding!
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg tar imot krigserklæringen og vil svare med massive angrep som garantert vil få deg til å pisse i buksene av angst.

*Leter etter deg på kartet*

Fant deg! Dø din forpestende joikakake!
 

DeletedUser

Guest
Jeg tar imot krigserklæringen og vil svare med massive angrep som garantert vil få deg til å pisse i buksene av angst.

*Leter etter deg på kartet*

Fant deg! Dø din forpestende joikakake!

Eyh, ikke mobb DarkMoon!

Topic; Kill that fake-mutha-f*cka Banewolf! I want my Ola back!:mad:
 

DeletedUser

Guest
Jeg tar imot krigserklæringen og vil svare med massive angrep som garantert vil få deg til å pisse i buksene av angst.

*Leter etter deg på kartet*

Fant deg! Dø din forpestende joikakake!

Hyperaktiv kan med dette bekrefte at vi har sverdmann/menn på veg til ein av våre medlemmar. Me kan ikkje på noverande tidspunkt korkje bekrefte eller avkrefte at vedkommande har eller er i ferd med å å pisse på seg. Dette vil vi komme tilbake med når vi veit meir.

På vegne av Hyperaktiv
dommola
 
Reaksjonspoeng
3
Hyperaktiv kan med dette bekrefte at vi har sverdmann/menn på veg til ein av våre medlemmar. Me kan ikkje på noverande tidspunkt korkje bekrefte eller avkrefte at vedkommande har eller er i ferd med å å pisse på seg. Dette vil vi komme tilbake med når vi veit meir.

På vegne av Hyperaktiv
dommola

Oh-noez:eek:

Så du gjennom den?

Men du skal blø allikevel. Mine sverdmenn er sterke og de står alltid samlet!
 

DeletedUser

Guest
her er lederen av "superduperhyper og vennen hans" etter noen til uker i V3:

Trial_by_Battle___FFG_Card_by_thegryph.jpg


Han kanskje sover og er lei....,,,,,?
 

Jean luke picard

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kjempeflott iniativ av Dommola, som setter søkelyset på problemstillingen; spam!
Moderatorer følger opp på sidelinjen og klapper vedkommende frem i sitt mest bevisstløse øyeblikk til dags dato her inne. Bifall av kritikk av Bos, tsk tsk, moderatorer skal ha integritet til å forholde seg upartisk, og være like kritisk til ALL spam her inne:D
Som selvutnevnt moderator for meg selv, her på forum, oppløser jeg herved denne tråden og pålegger Dommola legge landsbyen sin til rette for fremtidig farming av undertegnende.

Ps: Dommola skal ha honnør for flott skriftsspråk. Med skriftsspråket friskt i minnet, dvs nynorsk, har han helt sikkert kvaliteter vedrørende jordbruk. Alle i distriktene er jo bønder som sliter på markene sine morgen til kveld, ser frem til en ikke bærekraftig farming av Dommola:)

Mvh
Jean Luke Picard
 

DeletedUser

Guest
Kjempeflott iniativ av Dommola, som setter søkelyset på problemstillingen; spam!
Moderatorer følger opp på sidelinjen og klapper vedkommende frem i sitt mest bevisstløse øyeblikk til dags dato her inne. Bifall av kritikk av Bos, tsk tsk, moderatorer skal ha integritet til å forholde seg upartisk, og være like kritisk til ALL spam her inne:D
Kvar i denne tråden er det "Bifall av kritikk av Bos"? Dette var spørsmålet som vart tatt opp på morgonmøtet i Hyperaktiv i dag. Etter å ha finkjemma tråden for kvit skrift og liknande, kan vi ikkje sei å ha funne nokon indisie på at noko såkalla "Bifall av kritikk mot Bos" har funne stad. Denne tråden er ei erklæring mot 4 enkeltspelarar, som alle er i ulike stammar. Det at ein av desse tilfeldigvis er medlem av BoS gjer det ikkje til ein kritikk av BoS. At ein av forummoderatorane "applauderer" ei krigserklæring mot spammarar kan vel neppe sjåast på som "Bifall av kritikk mot Bos". Derimot kan det tenkast at du blandar denne tråden med ein annan tråd starta av Hyperaktiv. Denne kan av enkelte tolkast som ei form for kritikk av BoS. Den einaste samanhengen mellom den tråden og denne, er at båe er starta av Hyperaktiv. Aristokratiet i Hyperaktiv forstår at det ikkje alltid er like lett å henge med på kva som stod kvar ;)
Ps: Dommola skal ha honnør for flott skriftsspråk. Med skriftsspråket friskt i minnet, dvs nynorsk, har han helt sikkert kvaliteter vedrørende jordbruk. Alle i distriktene er jo bønder som sliter på markene sine morgen til kveld, ser frem til en ikke bærekraftig farming av Dommola:)
Det du seier er vel eigentleg at sidan eg er frå distriktet så er eg ein bonde. Det ville vel i så fall gjere at eg var god til å farme ikkje ein god til å bli frama... Aristokratiet i Hyperaktiv kan bekrefte at alle medlemmane av Hyperaktiv er særs gode til å farme! Det er jo ikkje utan grunn at Hyperaktiv no er den nest beste stammen med tanke på gjennomsnittleg poeng per spelar:eek:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp