IB i oppløsning?

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ja, da har det skjedd med IB som med RNG - en utbryterstamme har blitt født! Denne nye stammen heter da HV-W, og er en stamme med kun to medlemmer; paalodin og Kathoga.

Ifølge stammen selv, dvs paalodin og kathoga er dette et resultat på at IB er en stamme med svært mye innaktivitet, og da spesielt i ledelsen. Vi har visst at IB hadde mye innaktivitet, men så mye at enkelte spillere måtte lage en ny stamme, kun for aktive, kom som en liten overraskelse på de fleste av oss, kan jeg tenke meg!

Så, er dette starten på slutten av IB? Viser endelig IB svakhetstegn, og skal de felles pga av innaktivitet, noe som kan ha røtter i konstante angrep og bytap som kommer fra BOL, RNG og H.F.O?

Ifølge chaten til IB selv spekuleres det i om at disse vil vende tilbake til IB, men dette har Kathoga avvist, og sier at noen returnering til IB er helt uaktuelt.

Jeg sier som Magic Dude sa; " Får ta frem popcorn og cola!"
 

DeletedUser

Guest
Ooooh, endelig litt action igjen. Tenkte meg at dette måtte skje. Lite aktivitet på diverse kontoer og totalt frafall på off-forumet.
Uten en ledelse så faller stammen. Muligens vi vil se litt endringer. Flere utbryterstammer fra den siden kanskje? Hver stamme med sitt eget mål?

Hva vil da skje med hvib? vil de måtte stå på egne bein etter at de har bedt om fast hjelp fra enkelte nøkkelspillere til å nuke H.F.O i sør? dog med lite hell.:rolleyes:

Håper vi kan få svar fra IB-leiren om dette :) Venter i spenning og håper Scar kan dele litt popcorn :)
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke si er eg kjempe overrasket, Kathoga har vært kv for så og si alle som har fått angrep de siste 3 mnd. Så vi har kriget mot han og ikke Ib har det virket som. Han måte gå lei til slutt!

Tipper flere vil gå inn i den nye stammen..
 

DeletedUser

Guest
Det kom vel egentlig ikke som et stort WOW. IB har vært flinke og holdt motstand lenge,men 3 stor stammer blir for mye selv for IB i lengden. :)
 

DeletedUser

Guest
Ooooh, endelig litt action igjen. Tenkte meg at dette måtte skje. Lite aktivitet på diverse kontoer og totalt frafall på off-forumet.
Uten en ledelse så faller stammen. Muligens vi vil se litt endringer. Flere utbryterstammer fra den siden kanskje? Hver stamme med sitt eget mål?

Hva vil da skje med hvib? vil de måtte stå på egne bein etter at de har bedt om fast hjelp fra enkelte nøkkelspillere til å nuke H.F.O i sør? dog med lite hell.:rolleyes:

Håper vi kan få svar fra IB-leiren om dette :) Venter i spenning og håper Scar kan dele litt popcorn :)

vel, jeg vil vel tro at det er i begge stammene ledelsen er inaktiv;) siden paalodin hoppa ut fra hvib. jeg vil nok tro at dette ender i IB og HVIB sin undergang:(
 

DeletedUser

Guest
haha.... var i allefall et svar fra lowe :p

Var kanskje ikke så mye fornuft å hente i det, men jammen ta var det ikke livstegn fra IB leiren
 

DeletedUser

Guest
Huff, da...ikke mye liv fra den leiren nei...
Er vel vanskelig å få kommentarer fra en ledelse som aldri er der for stammen vel...
 

DeletedUser

Guest
Og dere skulle kun ha inn de beste av de beste som hadde et like skyhøyt aktivitetsnivå som dere??? Om dere har like stort aktivitetsnivå som den siste som kom dinglende inn til stammen, så vet jeg ikke helt hva dere klager på deres forrige stammer etter...

Ultraaktiv:rolleyes:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
image.php
 

DeletedUser

Guest
ikke annet enn at ROTA gjør en like dårlig jobb som IB selv, enda de har delt forum og er allierte.. :eek::rolleyes:
Keep up the Team Work!
 

DeletedUser

Guest
ikke annet enn at ROTA gjør en like dårlig jobb som IB selv, enda de har delt forum og er allierte.. :eek::rolleyes:
Keep up the Team Work!

Lurer på hvordan du kan lage deg en mening på det i løpet av disse få dagen :confused:


Ellers så var vel disse medlemmene litt missfornøyde med litt interne greier i stammen og valgte å danne egen stamme, som kanskje flere her vet allerede. Dette vil vi selvfølgelig ta tak i og jeg regner med at IB vil komme sterkt tilbake enten som 2 eller 3 stammer ;)
 

DeletedUser

Guest
kan ikke si annet enn endeli litt respons :p
må vell ha truffet et "sårt" punkt som irriterte nokk til å få en IB til å ikke la vær til å skrive noe tilbake:D

Men Men rustern, vi håper du har rett!
 

DeletedUser

Guest
Alle vet at IB ligger litt under om dagen, men ser ingen grunn til å jukse på stats av den grunn. Det er vel heller BOL og RNG som liker den slags :p
 
Topp