IB i oppløsning?

DeletedUser

Guest
Uansett om det er du eller badass som har nevnt denne biten, så er dere begge talspersoner i denne saken, og dere må dessverre forholde dere til hverandre. Hvordan dere gjør dette for være deres sak.
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
å diskutere løgnen til scar?

du har fått frem at det var en løgn/feilaktig info! er det noe mere å diskutere rundt det da?

du oppfører deg som en liten onge som har kommet i trassalderen!!! latterlig -.- mister interesse for denne topicen med dette tullet...

men si meg en ting paalodin... hvorfor forlot du IB/HVIB hvis du bare har gode ting å si om de og dens ledelse?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hvem refererer du til rc?

At IB sliter med innaktivitet er da ingen hemmelighet av coca cola størrelse. Så at dette er grunnen er ikke overraskende.

Du belyser et meget viktig poeng der rc. Om ikke for innaktivitet; hva da for?
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
snakker til Paalodin

Det er persolige grunner til at jeg forlot HVIB som jeg har sagt opp til flere ganger, jeg har ikke noe å klage på når det gjelder noen i IB-fam. kjempegjeng som respekterer individer og holder seg til faktaene de har.
 

DeletedUser

Guest
Det er persolige grunner til at jeg forlot HVIB som jeg har sagt opp til flere ganger, jeg har ikke noe å klage på når det gjelder noen i IB-fam. kjempegjeng som respekterer individer og holder seg til faktaene de har.

Hmm... Aner jeg en liten smule kritikk mot oss her, eller? :p Syns dette innlegget var kjempemorsomt. Er ikke helt sikker på hvorfor, though, men takk skal du ha likevel :)

So, for å legge et seriøst skinn over innlegget, la oss oppsummere hvilke personlige grunner som kunne få noen til å forlate stammen.

1) Krangel med noen i stammen Avvist av paalodin's uttalelse:

jeg har ikke noe å klage på når det gjelder noen i IB-fam.

2) Kjedsomhet/ønske om forandring Ikke avvist, men usannsynlig, etter som det later til at ROTA fortsetter på samme sti som IB har fulgt til nå. Med andre ord ser det ikke ut til at noe er forandret. Da kunne de like gjerne blitt i hovedstammen.

3) At en person man ønsker å være i samme stamme som har gått ut av stammen. Kathoga, som var en av de mest aktive i stammen, muligens? Hadde egentlig ikke sett på denne som sannsynlig, men så kom jeg på at det har skjedd med meg. Hmm... lar den stå så lenge, jeg.

4) Frykt for konsekvenser av å bli i stammen? Mulig. Kanskje ROTA var et forsøk på å slippe unna det kraftige presset fra fiendene? De er jo ikke direkte fiender av oss lenger, kanskje dette var et forsøk på å slippe unna katastrofen de visste ville ramme IB etter hvert?

5) Et forsøk på å unngå at IB taper stats. Kan vel sees på som en personlig grunn dersom man ser på det fra en viss kant og legger i en klatt godvilje. Godvilje er det dessverre knapt med nå for tiden, men vi får prøve. I så fall er vel dette punktet i høyeste grad mulig.

Ser ut til at jeg har fått med de fleste jeg kan tenke meg. Bare si fra dersom det er noen jeg har glemt ;) Som dere ser er de to første usannsynlige/umulige, mens nr. 3 og 5 er usikre. Av disse punktene virker dermed 4 mest sannsynlig, i hvert fall fra mitt ståsted. Hva tror dere? :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hmm... Aner jeg en liten smule kritikk mot oss her, eller? :p Syns dette innlegget var kjempemorsomt. Er ikke helt sikker på hvorfor, though, men takk skal du ha likevel :)

So, for å legge et seriøst skinn over innlegget, la oss oppsummere hvilke personlige grunner som kunne få noen til å forlate stammen.

1) Krangel med noen i stammen Avvist av paalodin's uttalelse:



2) Kjedsomhet/ønske om forandring Ikke avvist, men usannsynlig, etter som det later til at ROTA fortsetter på samme sti som IB har fulgt til nå. Med andre ord ser det ikke ut til at noe er forandret. Da kunne de like gjerne blitt i hovedstammen.

3) At en person man ønsker å være i samme stamme som har gått ut av stammen. Kathoga, som var en av de mest aktive i stammen, muligens? Hadde egentlig ikke sett på denne som sannsynlig, men så kom jeg på at det har skjedd med meg. Hmm... lar den stå så lenge, jeg.

4) Frykt for konsekvenser av å bli i stammen? Mulig. Kanskje ROTA var et forsøk på å slippe unna det kraftige presset fra fiendene? De er jo ikke direkte fiender av oss lenger, kanskje dette var et forsøk på å slippe unna katastrofen de visste ville ramme IB etter hvert?

5) Et forsøk på å unngå at IB taper stats. Kan vel sees på som en personlig grunn dersom man ser på det fra en viss kant og legger i en klatt godvilje. Godvilje er det dessverre knapt med nå for tiden, men vi får prøve. I så fall er vel dette punktet i høyeste grad mulig.

Ser ut til at jeg har fått med de fleste jeg kan tenke meg. Bare si fra dersom det er noen jeg har glemt ;) Som dere ser er de to første usannsynlige/umulige, mens nr. 3 og 5 er usikre. Av disse punktene virker dermed 4 mest sannsynlig, i hvert fall fra mitt ståsted. Hva tror dere? :)


Tror du må tenke ut flere forslag Weird. Lykke til
 

DeletedUser

Guest
Du kunne jo prøve med litt konstruktivitet og hjelpe til??? :eek: Kan godt komme med et par forslag selv om du vil :p Tror kanskje dine hadde vært mer nøyaktige også :p Hvorfor får jeg følelsen av at det er noe paalodin ikke vil ut med?... :rolleyes:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Du kunne jo prøve med litt konstruktivitet og hjelpe til??? :eek: Kan godt komme med et par forslag selv om du vil :p Tror kanskje dine hadde vært mer nøyaktige også :p Hvorfor får jeg følelsen av at det er noe paalodin ikke vil ut med?... :rolleyes:

nja si det du. begrepet personlige grunner, sier det deg noe?
 

DeletedUser

Guest
Ikke så mye mer enn det jeg allerede har fortalt ;) Helt ærlig er det ikke særlig mye mer enn de to første jeg kan tenke meg, men de ble begge tilnærmet avvist, så jeg tok med litt flere som fyllstoff :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ikke så mye mer enn det jeg allerede har fortalt ;) Helt ærlig er det ikke særlig mye mer enn de to første jeg kan tenke meg, men de ble begge tilnærmet avvist, så jeg tok med litt flere som fyllstoff :)

Kanskje det er ett stort ønske om å spille sammen med Casper og Glitter... :cool:
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
vel... de fleste er vel i stammer de har like mål med... tror jeg da xD

så kan hende han har noen lunde samme grunn som badass har da de tilfeldigvis er i samme stamme :confused:

men for all del paalodin... dine grunner er jo egentlig er helt uvesentlig for meg og flere av oss... vil tro du har fått brev fra spillere/ledelsen i IB slik som jeg fikk om dine grunner...
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Pål har vel egentlig sagt sitt her og ikke noe mere å si om den saken, sammarbeidet er det samme som før og vi får vel se hva sommeren viser av motstand dere møter.

Blir ingen internestridigheter alla BuRn her i gården,men heller et sammarbeide som funker fint!
 

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
hehe, ja det er lov til å håpe! Skal ikke ta det i fra deg, men det snør en hviss plass før vi angriper de gutta dær.
 

DeletedUser

Guest
Vel. Må vel hedre pal litt her da (hedre motsandern? Blir jeg stemplet som spion nå!). Han er den eneste som står opp og mottar kanonaden fra oss andre (sier ingenting om måten han gjør det, pointerer bare at han gjør det). Det eneste IB har bidratt med er litt småsnakk og ting som nesten bare hiver med ved på bålet. Hvor er karthoga? IB-ledelsen? Har hørt folk snakke om "en hemmelig grunn" (bl.a andreas55). Tror dette er et krampetrekk fra Ib-siden, som snart kommer frem i lyset. Folkens ha litt tålmodighet... Vi får nok vite det, og da kan vi analysere. Må nesten si jeg gleder meg :D (Håper det failer da... jeg er jo i HFO
 

DeletedUser

Guest
At MB annonserte ingen posting på forumet nylig kommer meget beleilig, ja... Skulle nesten tro det var noe som var på gang til å skje?:rolleyes:
 
Topp