IB is going down kalenderen

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
IB is going down kalenderen


Fra og med i dag (den 14.Juni) starter vi IB is going down kalenderen.
Denne innebærer at vi kommer seff til å stjele byer fra dem, SAMT, vi kommer fra og med denne dagen til å trekke et og et medlem ut av IB.

Stats så langt i krigen:
4 medlemmer har sluttet pga oss
3 har blitt bannet
Så har en rekke kontoer også gitt beskjed om at dem joiner oss i krigen mot drittstammen IB.

Let the days go around :*


Kalenderen:
14.Juni - Ole94
15.Juni - Lady Ibex
16.Juni - lanzo
17.Juni - Seregrim
18.Juni - Bigmac
19.Juni - Kakefuz
20.Juni - Lørdag
21.Juni - Søndag
22.Juni - To Be Continue :)

--------------------------------------------------------------------------
mvh
Brann og alle mine fine små :) / IB's undergang
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det er vel på tide? :D

IB har jo bare stått bak BOL og gjort små jobben hele tiden tenker jeg. :confused: :eek:
 

DeletedUser

Guest
vel vel, det er jo på tide at IB får seg en trøkk.

Min mening på denne saken er vel at IB generelt sett har surfa for lenge på poeng og plassering. De har valgt de lette utveiene hele veien, hatt folk til å ta støyten for dem og bare lura til seg byer.

Etter mitt syn så kommer ikke denna smellen et halvt sekund for tidlig engang:D
 

DeletedUser

Guest
Har litt lyst til å joine krigen. Jeg har ikke spilt ut alle kortene mine. Alle mine 2 øksmenn skal nok få has på de ib tullingene!
 

DeletedUser

Guest
hehe ;) Og det herlige med dette er at brann ikke er den eneste som vil ha ned IB mildt sagt;) Tror de faller kjapt nå :D
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Skulle gjerne vært med selv... men det hadde innebært at jeg måtte STARTE på v1 igjen, og det gidder jeg nok ikke:)
 

DeletedUser

Guest
Mye , han tar mer byer enn dere. + at han får bred støtte blant nøytrale spillere.
 

DeletedUser

Guest
The tragedy of war is that it uses man's best to do man's worst.
~Henry Fosdick
 

DeletedUser

Guest
Han får støtte i det han gjør. Mange ord kan bety mange ting.
 

DeletedUser

Guest
IB is going down kalenderen


Fra og med i dag (den 14.Juni) starter vi IB is going down kalenderen.
Denne innebærer at vi kommer seff til å stjele byer fra dem, SAMT, vi kommer fra og med denne dagen til å trekke et og et medlem ut av IB.

Stats så langt i krigen:
4 medlemmer har sluttet pga oss
3 har blitt bannet
Så har en rekke kontoer også gitt beskjed om at dem joiner oss i krigen mot drittstammen IB.

Let the days go around :*


--------------------------------------------------------------------------
mvh
Brann og alle mine fine små :) / IB's undergang

.. ut i fra posten å dømme så sier han jo selv at han ikke opererer alene. ..selv om hva folk sier og hva de gjør ofte har pent lite sammenheng :rolleyes:

ellers; spillere som velger side er jo ikke nøytrale, som herodes er inne på. tror noen har misforstått hva "nøytral" vil si..
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
.. ut i fra posten å dømme så sier han jo selv at han ikke opererer alene. og hva folk sier og hva de gjør har altfor ofte pent lite sammenheng :rolleyes:

ellers; spillere som velger side er jo ikke nøytrale, som herodes er inne på. tror noen har misforstått hva "nøytral" vil si..

jaaa:D:D:D
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Haahahaha, dette du driver med er så tåpelig at jeg får strekk i tjukktarmen, Brann.
 
Topp