"If you got my thrust, don`t lose it"

DeletedUser

Guest
Jeg snakker på et generelt nivå når jeg sier at spillet omhandler mye om mellommenneskelige evner, ikke nødvendigvis om denne TC personen som jeg heller ikke har noen tidligere erfaringer med.

Vel, nå er det strengt tatt denne TC-personen som er tema for denne tråden, da :p Jeg har heller ikke personlige erfaringer med fyren, men jeg går ut fra at det er ett eller annet som har skaffet ham såpass mange fiender opp gjennom tiden, og jeg kan godt forstå hvordan oppførselen til fyren kan være verre å svelge enn både hans diplomatiske ferdigheter og ingame skills kombinert. Det er ikke alltid det at noen er bedre enn en som svir verst, og det er heller ikke alltid like greit at noen som ikke er like god som en selv får gjøre absolutt hva han vil, bare fordi han likevel ikke er noen trussel.

@Varanior: Jeg tror faktisk han kommer til å svare her bare på grunn av det du skrev der. Kanskje han hadde gjort det uansett, men der tror jeg du gjorde det sikkert. Klart, jeg kjenner ham ikke, men jeg vet at de fleste syns det er altfor fristende å motbevise det folk sier om en til å la være :D

@BK: Jeg tviler det er på grunn av frykt for utslettelse at denne posten ble laget. Som jeg alt har sagt (skrevet :eek:) så er det ofte holdninger som er tyngst å svelge for de fleste. Antakelig er det holdningen, og måten den kommer til uttrykk, som gjør at ingen ser ut til å kunne fordra fyren.

For all del, jeg sier ikke at alt er sant :) Men med så mange som mener nøyaktig det samme er det stor sannsynlighet for at det ligger noe sant til grunn. Med noen få som mener det stikk motsatte av det store flertallet, hvor stor sjanse er det for at de har rett? Dere kan ha rett i noe, men jeg vil driste meg til å gjette at her har flertallet rett litt mer enn dere :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
En kompis som fikk en melding fra The Cleaner på den tiden han var veldig redd for å bli tatt ut av p0k3.
Likte da spess denne delen:
Fikser du det, så vil jeg regne med mine meningsfeller vil anse det som en god Alliance-søknad, siden de er veldig oppsatt på å beholde meg her.

Mista sansen for denne duden under verden 9 da stammen hans og den jeg var med i da hadde inngått en IAP. For meg virka det mer som at vår stamme var blitt til deres personlige def-sendere.

[spoil]The Punisher for en stund tilbake
Ser ut som at det er en del i P0K3 som gir seg tidlig.
Snart kan det hende du blir litt overrasket. Men sånn er det noen ganger.
- Tror de mistet mye fokus på å fokusere på meg, så de glemte hva de gikk for på V10. Dermed ødla de for seg selv.
- PS, hadde vært fint, og ikke minst smart hvis du fikk sneket inn smådrypp med Deff- fra stammen din i byen min. Da er det nok ikke lenge før vi kan si BAY BAY, til 3 P0K3 spillere til.

Regner med at i morgen vil de prøve og gå for byen min.

Poochyena- har fått akademi, og kjenner jeg dem rett angriper de vel alle 3 på samme tid.

[spoil]
situasjon%252520status.png
[/spoil]

Fikser du det, så vil jeg regne med mine meningsfeller vil anse det som en god Alliance-søknad, siden de er veldig oppsatt på å beholde meg her.[/spoil]

Og ja forresten, han hadde KV da han mista den ene byen sin til Area.
 

DeletedUser

Guest
slik har alltid TC vært. Han har ALLTID vært en feig spiller som snakker drit om andre, og klager over at de på en eller annen måte er feige, mens han selv bruker de feigeste metodene som å få andre til å total stacke han.

Og når han finner ut at han ikke kommer til å klare det, og vil gå under, så kommer han alltid med samme undskyldningen: Det har kommet en ny eier på kontoen så det var derfor jeg slutta, jeg har IRL trøbbel, og derfor sluttet jeg osv.

Han er en oppblåst spiller spørr du meg, ettersom han sender drittmeldinger til folk inngame også blokker han dem 5 min etterpå, slik at han ikke kommer opp i en diskusjon med en spiller der han vet han vil tape.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Kanskje dere har rett, men for meg er det greit å samarbeide med en gærning, så lenge han ikke er gæren (og da mener jeg ingenting over grensen noen veier) mot medlemmene sine. ;)
 

DeletedUser

Guest
The Punisher i dag klokken 17:55
DERE 3 PÅ KONTOEN som brukte refferansen tidligere i brevet ja, DERE HAR BLITT MIN FIENDE.

FALSKHET er det værste jeg veit, og når dere er såpass scisofrene at dere ikke klarer å samarbeide, får jeg dere opp i halsen.

Dere brukte: Carneolt som refferanse at dere var til å stole på.
Nå fikk vi se det, at dere var falskere en **en veldig grov kommentar som har noe med mørkhuda folk å gjøre, som viser at han er en rasist**

The Punisher i dag klokken 17:58
Du er ikke verdt brydereiet å bli grinete en gang, søppel er og blir søppel.

Vent til jeg treffer deg på en annen server, eller lenger ut i spillet. Da er dere ferdig.
Du kan ikke svare fordi din samtalepartner har blokkert dine meldinger.


Sku t å svare nåkka pent til the penisher, men fekk aldri :jtrist: Trur han hadde to faner oppe, en for å sende meldinga, og en for å kunne blokkere meg, som om det var ett adelstog han sendte:jforvirret:
 

DeletedUser

Guest
Sku t å svare nåkka pent til the penisher, men fekk aldri :jtrist: Trur han hadde to faner oppe, en for å sende meldinga, og en for å kunne blokkere meg, som om det var ett adelstog han sendte:jforvirret:

vi er nok vant til det søta :(

Btw, er vi på G nå? :)
 

DeletedUser

Guest
Neida, helt ok det. Er bare ufatterlig pinglete og skrive en pm der man slenger side opp og side ned med dritt også blokker for at man skal slippe å få en pm tilbake ;)
 

DeletedUser

Guest
nå må du slutte og tulle vennen :p


(det var skrevet før jeg snakket med deg :eek:)
 

DeletedUser

Guest
20hi :jfornøyd: Daså, da blir det den cowboygirl greia som du liker så godt ;*
Eller hva det doggystile?
 

DeletedUser

Guest
Ah, gode, gamle, hyklerske, oppmerksomhetssyke og forholdsvis underholdene TC. Jeg vil tro han nyter all oppmerksomheten han får her.

Dersom noen som ikke har hatt noe med han å gjøre før er interessert så er denne tråden et ganske morsomt eksempel på hans oppførsel.
 

DeletedUser

Guest
Haha, den tråden hadde jeg ikke lest før, Grim :p
Fin start på dagen ;)
 

DeletedUser

Guest
Btw, legg til meg på blokkert-lista;

The Punisher i dag klokken 11:40
Ikke værst, da er man ihvertfall best i noe. hehe...

Takk for omtalen, du er no søt da som tenker på meg til jul.!.

Suss på kjinnet skal du få, det har du fortjent.

God jul søtn.!

Så prøver jeg å svare;
Du kan ikke svare fordi din samtalepartner har blokkert dine meldinger.
 

DeletedUser

Guest
Tok som sagt ikke lange tida før fakenicket var avslørt, og da sendte jeg en liten tullemelding. Et par uker etter fikk jeg tre svar mens dual eller kv var på, og jeg rakk aldri svare..

[spoil]
Aerodactyl den 23.11. klokken 16:23
Restart ;o

The Punisher den 05.12. klokken 20:55
Hør her, Du kjenner ikke meg og jeg kjenner ikke deg. La oss ha det brakt på det rene.

1. Jeg restarter ALDRI, jeg slutter og kommer tilbake med nytt nick, og selv om noen må stå i veien for å nå målet mitt så sikter jeg meg inn på Idioter som sender meg sånt VÅS.

2. Jeg er ikke Noob, snakk for deg selv. Veldig NooB`ete og ta noe for gitt.

3. Man skaffer seg veldig mange fiender med slik oppførsel, og jeg er ekspert på å finne dem som ikke liker den oppførselen.

4. Jeg er ferdig med Bleieskift, og jeg regner med jeg slipper og oppdra dere nå.

-----------------
Sist men ikke minst, selv om man spiller et krigsspill, så gjelder det å være taktisk, og ikke stikke hodet for langt ut. Det er fullt mulig å være av den hyggelige arten selv om man ikke er enig.

Du har kanskje lest om meg, og du har kanskje gjort deg noen tanker om meg. Men jeg kan garantere deg at det er feil.
Hvorfor?
Vi har ALDRI snakket sammen før- Ever.

Okei, dere får ha lykke til. Men så lenge jeg blir truet, så samler jeg sammen styrkene over alt, og jeg kjenner veldig mange, som ikke kjenner meg til hud og hår. Men de vet at jeg står for det jeg sier og gjør.
Og de vet at enten er jeg imot, eller så er jeg med. Og nåde den som er imot.

Du får 1 Sjanse, og kun 1 sjanse.

Beklag ditt første utspill, så skal jeg glemme det.

MvH
[player]The Punisher[/player]

The Punisher den 05.12. klokken 21:41
PS: Hvis dere tenker på å angripe flere i lag her i min infiserte by: Vennligst gjør det.

Selv om jeg tåler 2 av dere her nå og kanskje ikke alle.
Så regner jeg ut Back-Time tiden til alle som angriper meg på spillebrettet, og sender ut PM til de som er i området der hver enkelt bor.

Vips så er der uten tropper alle som 1.- Og da blir dere farmer for alle som er griske og grådige.

Vil du ha linken jeg bruker?

Vel, selv om du ikke svarer... så skal du får den, regn ut selv - tiden frem og tilbake. Og tenk etter:

Rekker [player]The Punisher[/player] og innformere spillere rundt meg når jeg er på plass i byen min.?

Og har jeg gjort meg populær nok til at de rundt ikke vil bite på tiden.

Jeg mener det bare godt, og forsøker og får dere til å tenke taktikk, slik som mange av oss andre gjør.

Her skal du får mitt verktøy, så kan du avgjøre selv hvor Noob jeg er.

http://no10.tribalwarsmap.com/no/

PS: Jeg har også lest Grimlock sine spille tips. Men lærte mange av dem selv før de ble lagt ut.

The Punisher den 05.12. klokken 22:45
Det er et ordtak som heter: Den som tier samtykker.

Og siden det er stille der, så vil jeg anta at du er fornuftig og ser hvor rett jeg har.

Og siden jeg ikke får response- med en gang du åpner, kan jeg like gjerne Blokke deg igjen.

Sov godt, og ikke vær for nervøs for angrep i morgen tidlig. Vi er ikke så morgenfriske etter å ha sitttet oppe hele natten.

Natta.!.
[/spoil]

Joda, alltid hyggelig å prate med deg, TC. Eller.. se deg prate, og ikke få svart. :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg hengte meg opp i det han sa om at det du tenker om han garantert er feil, siden dere ikke har pratet sammen noen gang. Vel, man kan vel si dere har det, så... føles det feil? :p
 

DeletedUser

Guest
Se der ja. Nå begynner folk med støtte hos TC å miste sine egne byer. Well done, TC. :rolleyes:
 
Topp