"If you got my thrust, don`t lose it"

DeletedUser

Guest
Førstemann har falt delevis pga. TC's egoisme. Hvem blir neste?
 

DeletedUser

Guest
Eller så vet du ikke hva du snakker om.

om du er sugen på å vite det, så hadde jeg mistet en del mer om det som var hos TC hadde vært hjemme :eek: så får takke han, og håper inderlig at resten av VIRUSene her oppe også har det, lett å adleeee
 

DeletedUser

Guest
bare en måte å finne det på vet du ....

dvs. sløse vekk nuken sin ^^
 

DeletedUser

Guest
Hva er denne tråden gått til å handle om egentlig? *) :p


*) Uttalt som spiller på verdenen, ikke som medlem av teamet.
 

DeletedUser

Guest
Nå handler den om hvor awesome jeg er som adlet by av virus, selvom dette er 1 uke sia, men yeh, klarer ikke slippe unna all fansen, vi kjenner jo til det Kristure. vil helst slippe, men må jo være her for fansen sin :cool:
 

DeletedUser

Guest
haha, da vil jeg si at denne aksjonen til TC viser at denne spilleren bare har det i kjeften og ikke inngame:D
 

DeletedUser

Guest
Så er spørsmålet, vil historien gjenta seg? Navnet TheCleaner heller synonymt med fiasko. Night på V5 gikk nedover da han tok over. -PLAY- på V8 hadde vel heller ingen storhetstid, og for å ikke snakke om FoR på V9. VIRUS på V10 er det "store nye". Hvor mange naive spillere klarer man å finne i ett kontinent? Hvor lang tid tar det før de slutter å riste på hodet av denne posten og tenke "oi, han hadde rett"? Og ikke minst, hvor lang tid tar det før TC gir opp V10? Før nyttår, eller holder han ut februar? En ting som i alle fall er sikkert, han adles aldri. Når faren er stor nok for at det kan skje, er han ute av kontoen og rømt vekk for å redde sitt eget "rykte".

Februar var vel å dra det litt for langt dessverre.
 
Topp