info om iyDz!

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
ja, jeg fikk lyst til å opplyse folk om hva som skjer med iyDz!

det har seg sånn at stammen har blitt kapret av 2 spillere altså SadoMaster og flashbolt.
dette var pga at de var uenige i måten vi gjorde det med tidligere iyDz! medlem so9ce. ledelsen var enige med at han fikk gå over til O:H, men dette var sado helt uenig i, og skulle vist innadle han uansett.

dette gjorde at crazyboy reagerte og sa ifra til sado og ville opplyse medelemmene at O:H ville gå til krig mot oss hvis vi ikke sluttet å innadle so9ce. det ville ikke sado høre noe av og dermed ble det kick på crazy, + at hele ledelsen mistet rettighetene sine, unntagen sado og flash da! så dette kommer vel sikkert til å utløse at enten stammen går til helvette og folk sletter kontoene sine og slutter. eller går til andre stammer. og da snakker vi om at de som har slitt for stammen hele tiden og holdt den i toppen fikk fyken. og at de ene herskerne skal kose seg. som akkurat kom inn i ledelsen også.

noe som jeg personlig var med å bestemte var at flashbolt skulle få tre inn i ledelsen, noe som nå jeg angrer sterkt på fordi han var nok ikke mer enn en løyner.


flash hevder forresten at han ikke har noe med det å gjøre men her er et utdrag av samtalen våres

[18:48:14] Mr Brevik xD: har du rettigheter?
[18:48:20] Flashbolt aka Rubenkl81: jupp, fullt

så hvis han virkelig ikke hadde vært med på det kunne han bare ordnet opp alt, men det gjør han ikke altså han er innblandet. og han kaller meg og flere andre for "tw venner" men det er vel helst ikke sånn du gjør ovenfor dine venner som har slitt for å holde stammen oppe!?


så hvertfall personlig slutter jeg nå med v6, så får v6 ha lykke til videre! håper dere får satt disse 2 på plass engang, det er noe de fortjener.


BTW dette er ikke rettet mot noen av de IRL, bare måten de har opptrådd her på v6. og dette er min side av saken,
 

zeanil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvis dere i IyDz er leie av faenskap, så oppfordrer jeg dere til å kontakte meg angående evt. medlemskap i stammen vår :) (O:H).
 

DeletedUser

Guest
...

For å være ærlig gullet mitt så tror jeg ikke de tar inn hysteriske n00bs ;)
Såpass erfaring har de at de vet såpass!
 

DeletedUser

Guest
...

Nå må dere seriøst skjerpe dere. Hva i all verden er dere for noe, Hexa, Brevik og Crazy. Patitisk gjort av dere å gi meg masse skyld for dette som har skjedd.

Jeg satt på dass og rygget en snickers istad og ante fred og ingen fare. Da jeg kommer tilbake er det 3 stykker som slenger masse dritt til meg og jeg fikk nesten hjerteinfarkt da jeg så hva jeg som uskyldig fikk rett i trynet i omtrent 1 time der jeg satt og prøvde som best å hjelpe til!


Sado tok seg friheten til å spillemessig prøve å dra stammen opp på et nytt nivå, der mange erfarne spillere vil si seg enige i hans beslutninger og meninger og forresten spillestil. Jeg sa på PM til han at jeg var helt enig i flere av meningene hans og ble uten noen anelser belønnet med en Baronstilling (hjertelig takk for det ihvertfall!:) )

Pga dette har jeg fått så mye dritt på skype fra de 3 førstnevnte at jeg nesten har gått og lagt meg. Tross mine forsøk på å prøve å rett på dette igjen har frekke og serdeles idiotiske kommentarer bare blitt slengt tilbake.
Her skal dere få en smakebit av hva disse spillerne har sagt:


1
http://img213.imageshack.us/img213/9814/42722027.png

2
http://img823.imageshack.us/img823/1406/53144208.png

3
http://img413.imageshack.us/img413/2760/51648264.png

4
http://img716.imageshack.us/img716/2735/29464455.png


Ingen kan si at jeg ikke har prøvd, og det er ikke jeg som skuffer dere gutter, det er dere som skuffer meg!
Og flere som støttet meg på skype, det takker jeg hjerteligst for!
Mvh,
Flashbolt
 
Sist redigert av en moderator:

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
du har gjort mye bra ja som jeg sier, men du var medskyldig i kupper, dermed gir jeg deg ikke tilgivelse og dermed skriver jeg sånn som jeg har gjort.
 

DeletedUser

Guest
...

Det eneste jeg kan si jeg var medskyldig i var å si at jeg var enig med Sado om So9ce. Ingenting annet jeg har gjort ihvertfall.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
neinei, dere har klart å få til krig, og den kommer jeg til å delta på mot dere, men jeg gidder ikke diskutere med deg her. så snakk til meg på skype hvis det er noe, sånn at dette ikke blir off topic
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
morsomt å se hvordan Team U medlemmene fra speeden også får full panikk og holder på å faila pga ja..seg selv....her på en helt vanlig verden. Og dere skulle liksom være så pro. tsk tsk tsk
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
morsomt å se hvordan Team U medlemmene fra speeden også får full panikk og holder på å faila pga ja..seg selv....her på en helt vanlig verden. Og dere skulle liksom være så pro. tsk tsk tsk

hæ dette skjønte jeg ikke? dessuten var jeg ikke team u?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Oh, så deilig at dere ikke maktet krigen med oss, men samtidig er vi skuffet, vi hadde ikke gått i krig mot dere hvis vi visste dere var en slik håpløs stamme, vel vel, må si meg enig med gulle og de her, flashbolt du bør backstacke sado ikke får din egen del men får dems andre og NATO's del, kjedelig at dere gir opp så tidlig..
 

DeletedUser

Guest
...

Jeg har gitt opp krigen mot alle og velger å spille litt alene. Uansett hva jeg ville gjort hadde jeg fått meg fiender, og det var utrolig dårlig gjort at JEG ble satt i en sånn situasjon, for jeg hadde egentlig INGEN som helst grunn til å måtte avgjøre noe så stort!

Lykke til alle sammen, så kontakt meg gjerne ingame om noen fortsatt vil holde en god tone, for jeg har bare fått masse dritt slengt i trynet i dag. Nå legger jeg meg helt knust, så får vi se hva morgendagen bringer. :cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
...

Hadde verken blitt helt eller syndebukk uansett, og jeg ville ikke backstabbe noen, derfor jeg gjorde som jeg gjorde.
Ingen mer diskusjon om det.
 
Topp