Videresendt, Inno InGame stammeforum

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Vet ikke helt med dere, men jeg selv er ikke like fan av alle disse trådene som kommer i hytt og pine på Off-Topic forumene innad i stammer IG. Så lurte rett og slett på om det kunne kommet en ny funksjon som gjør at man slipper å få "varsler" når det f.eks. blir skrevet i Off-Topic fanen.

Med varsler tenker jeg på den "dotten" som blir blå når du har fått noe nytt på forumet som du ikke har lest.

En løsning på dette vil være at man selv kan velge hvilke faner man vil abonnere på eller evt. også at man kan velge enkelt tråder. Vanskelig å forklare dette, men skriv om dere ikke forstod det så skal jeg prøve igjen.
 
Sist redigert av en moderator:

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Nå henger jeg ikke helt med. At vi skal fjerne disse tell til 10.000 postene f.eks? Det er jo opp til ledelsen og hvis man ikke er i ledelsen så er det ikke sikkert at det går gjennom.
 

DeletedUser

Guest
Støtter dette forslaget :)

Kan for eksempel komme opp en "Options" knapp der du kan velge å huke av dem postene du vil "abonnere" på :)
 

steini984

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
støttes :) eg har også samme problemet, det kommer inn off topic nyheter i stammen kvart sekund nesten...
 

DeletedUser

Guest
Enig

Jeg sier meg helt enig i dette her! Kunne veldig gjærne slippe å få spamming av OFF-Topic forum... Jeg blir forrvirret og sliten nå jeg ser at det bare er Off-Topic forum når jeg tror det er angrep dvs. støtte osv. Irriterer meg grønn..

Selv er jeg stamme grunnlegger på Verden 12 men jeg må lage et Off-Topic forum fordi mange maser på meg om å lage et..

Kunne fortsatt ønske at alle medlemmer holdt seg aktive og seriøse og ikke useriøse og bare sitte inne på Off-Topic forum..

Så jeg støtter dette forslaget 110% :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Lå allerede et forslag på dette inne;


Most tribes often have a spam/offtopic forum for fun/not serious threads like 'count to 10000'. It can be really annoying if the new post notification is shown every time someone posts in this forum.

Suggestion: Each forum has a setting as to whether posts in that forum will result in the new post icon being shown.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Så når du legger inn ett likt forslag fra TW.no så er det større sjansje for at dette blir implimentert i spillet? Har jeg forstått gangen i dette da?

Nei, det har ingenting å si. Det bare betyr at andre også har tenkt samme ideen, men det er jo positivt at det samme forslaget kommer fra andre også.
 

DeletedUser

Guest
:pL

støttes. er leder og forum mod på noen verdener. og når jeg må sitte å lese ALLE trådene selv i off topicen er det veldig irrriterende
 
Topp