Innaktiv sjekk..

DeletedUser

Guest
Hvor ofte er den innaktiv sjekken? Den ødela backtimingen min....
 

NyStjerne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Vet bare at den er forbannet ubrukelig, for oss som sitter litt mer online enn de fleste andre......
 

DeletedUser

Guest
Kan sitte flere timer på kontoen og bare farme, å se etter om det kommet inc. Også kom den innaktiv sjekken :/
 

DeletedUser

Guest
Kanskje fint om du forklarer denne "innaktive sjekken"?

Sjekken hvor du må skrive inn de tallene eller bokstavene som vises på et bilde.
Litt som denne:
recaptcha-example.gif
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Bra dem har dem, slipper folk som har script som farmer osv for dem... ;)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Dersom du skriver inn med en gang, slipper du at den dekker hele skjermen, er egentlig ikkeno problem ;)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Veeeel, den kommer flere ganger, dekker ikke hele skjermen FØRSTE gangen...
 

DeletedUser

Guest
Hvor ofte er den innaktiv sjekken?
Botsjekken kommer så vidt jeg vet ved helt tilfeldige tidspunkt, men skal etter versjon 7.0 være laget slik at den likevel dukker opp med noenlunde jevne intervaller (basert på antall klikk i spillet, og ikke tid som har passert). Dette vil med andre ord si at en aktiv spiller som farmer og klikker mye oftere vil få bot protection enn en inaktiv spiller. I versjon 7.1 ble botsjekken endret til å ha et enkelt "tillitssystem" som rett og slett betyr at om man som regel svarer fort og riktig på bot protection, vil den dukke opp sjeldnere enn om man ignorerer den. Dessverre tar ikke dette systemet hensyn til de gangene man har hundrevis av åpne faner oppe, og botsjekken dukker opp i alle.
Den ødela backtimingen min...
Den andre endringen som ble gjort i V7.1 var at botsjekken ble minimert til å kun være øverst på siden, slik Kleppe påpeker. Den deaktiverer faktisk ikke spillet, og man kan så vidt jeg vet fremdeles både dodge og backtime andre, før botsjekken fyller hele skjermen og deaktiverer all mulighet til å spille. Dette ble innført nettopp for å unngå at botsjekken skulle ødelegge muligheter til å dodge, backtime og lignende.
 

DeletedUser

Guest
Okei, takk for svaret. Jeg får vel bare svare så fort som mulig neste gang.
 
Topp