Innstillinger for verden

Strat

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Innstillinger - verden 26 - Onsdag 1 Juni 2016 kl 11.00​

Hastighet:1
Enhetshastighet:1
Moral:Ja, poengbasert
Akademi:Gullmynter
Adelsmann:Premiumsoeng for en ekstra Adelsmannsplass
Lojalitet:20-35
Rekkevidde til adelsmenn:1000 felt
Bueskyttere:Ja
Paladin:Ja, nye våpen
Stammegrense:25 stk
Angrep på egen stamme:Ja
Kun støtte til egen stamme:Nei
Stammeskift:Ja
Kirke:Nei
Fakegrense:1%
Angrep/support gap:100ms
Nattbonus:Ja - 01.00 - 08.00
Premiumfunksjoner:Ja, alle
Gråbyer:Vokser og krymper til 999 poeng
Nybegynnerbeskyttelse:5 dager
Farming:Vanlig
Smie:Enkel
Vinnerkrav:Minimum 60% dominanse etter 80 dager.
 
Sist redigert av en moderator:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Adelsmann: Premiumspoeng for en ekstra Adelsmannsplass

Hva menes her? :)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jojo, det forsto jeg :O

Med andre ord tolker vi det likt, du kan kjøpe adelsmenn? Tipper 100pp for 1 gullmynt eller noe slik, så har du am begrensing på 29 og ønsker å kjøpe deg en ekstra adels må du egentlig kjøpe 30gm'er for å få 1 ekstra adels da du mangler 30gm'er for å få en adels, noe som da tilsvarer 3000pp :p For du kan ikke kjøpe 1 og 1 gullmynt, du må kjøpe en direkte plass til en am? :p

Tror du jeg tenker rett her kenn? :)

-A
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Vis man kan kjøpe adelsmenn på denne verdnen blir det ikke litt feil å ha et vinnerkrav såppast lavt som 60% ?


Edit. En dato ville og vært fint ^^
 
Sist redigert:

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Adelskjøp har jo vært bannlyst fra .no siden v13, som såvidt jeg vet har vært den eneste verdnen med denne innstillingen. Skremmende at den kommer tilbake på første verden etter CM'byttet.
 
Sist redigert av en moderator:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Adelskjøp har jo vært bannlyst fra .no siden v13, som såvidt jeg vet har vært den eneste verdnen med denne innstillingen. Skremmende at den kommer tilbake på første verden etter CM'byttet.

Er kanskje et tegn på at Dakapo kjempet bedre for oss enn mange har antydet....

Må nok dessverre være litt kritisk til at verdenen starter under en event. Historien har vist at dette ofte gir uheldige utslag. Er selvsagt kun snakk om en dag (eller rettere sagt; 1 dag og en time, men tviler på at den timen gjør særlig skade), og effekten blir dermed begrenset, men når noen kan tjene 5000 stener på en dag på v25, tviler jeg ikke på at noen kan få tak i ganske mange stener på v26 også
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Må innrømme at jeg ikke er glad i adelskjøp selv, men nå blir da dette en verden der enn kan se hva slags "skade" som kan bli gjort da (tenker jeg), siden de fleste er redd for en slik innstilling.

Dette er nok ikke noe som kommer til å bli brukt så veldig i fremtidige verdener men det vil jo utfallet av denne runden vise.

Også hvis folk tenker at dette ikke var de "perfekte" innstillingene så er det lagt ut en tråd Her, der ønsker til neste verden (v27) kan bli skrevet inn av spillere, og de vil bli vurdert i aller høyeste grad når neste verden står for tur.

Der kan innstillinger alt fra kirke, ikke kirke, skatter?? osv bli tatt opp, også mer avanserte innstillinger også selvfølgelig.

Vil også påpeke at vår nye CM er fersk i jobben, han har fått disse innstillingene sendt ifra sjefene selv og har da tatt imot med åpne armer. Neste verden vil som sagt bli mer formet etter Strat sine ønsker.
 

Strat

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Er kanskje et tegn på at Dakapo kjempet bedre for oss enn mange har antydet....

Må nok dessverre være litt kritisk til at verdenen starter under en event. Historien har vist at dette ofte gir uheldige utslag. Er selvsagt kun snakk om en dag (eller rettere sagt; 1 dag og en time, men tviler på at den timen gjør særlig skade), og effekten blir dermed begrenset, men når noen kan tjene 5000 stener på en dag på v25, tviler jeg ikke på at noen kan få tak i ganske mange stener på v26 også

Hei,
For det første så er offentligjøringen av verdenen og eventen planlagt fra sentralt hold og ikke TW teamet Norge.
Jeg har laget en egen tråd som Chaosisalex nevner, der vi ber om deres ønsker for neste verden, som igjen viser at ja, jeg vil jobbe for at deres ønsker blir hørt og at vi får en ny verden som dere vil ha!. Jeg må igjen understreke at det har foregått en hel masse jobb med endringer i systemet som vil komme i små etapper fremover. Dette har krevd en del planlegging og et stort antall timer med møtevirksomhet etc. Jeg har også bedt om diverse ting som må forbedres, slik at vi ikke opplever igjen at en event blir startet uten at vi i TW Norge blir informert. Dette skjedde for noen helger siden, og jeg har fått endret at dette ikke skal skje igjen, samt det som skjedde igår.

Ha en fin kveld og bruk tråden for Verden 27 med ønsker, så skal vi jobbe for at vi får en flott verden som mesteparten er fornøyd med og at vi får planlagt og gjort dette på en skikkelig måte.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Du gjør det ikke greit for deg selv når alt som skjer blir opplyst om etter at det kommer, og det for det meste ikke er positivt.
 

Strat

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Du gjør det ikke greit for deg selv når alt som skjer blir opplyst om etter at det kommer, og det for det meste ikke er positivt.

Hei,
Tror vi lar denne ligge nå, siden det er forklart i mitt innlegg ovenfor. Det er dessverre fysisk umulig og opplyse om noe før det har skjedd og når man ikke blir informert i forkant, da man må undersøke hva som har skjedd når feilen har oppstått. Igjen lar vi dette ligge siden forklaring har kommet og en forandring vil komme fremover.
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Lønningsdag og ferdig med fagbrevet dag! :D Hvem andre får lønning den dagen og vil være med å ta en tidlig rank 1, og kjøpe seg til seier alene, 1persons stamme :)

-A
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Melder katastrofe på verden 26. Som om det ikke er nok veier å kjøpe seg til seier fra før.
 
Topp