Hastighet: 4 Enhetshastighet: 2 Paladin: Ja, uten våpen Bueskyttere: Nei Kirke: Nei Akademi: Gullmynter, normal pris Moral: Ja, tidsbasert. Fjernes etter 30 dager Bonusbyer: Nei Barbarlandsbyer: 3 per spiller Barbarlandsbyer: Vokser til 3000 poeng Distanse mellom landsbyer: Mini Forskningssystem: Enkelt Nybegynnerbeskyttelse: 3 dager Stammemedlemmer: 10 Støtte til utenfor stammen: Nei Mulig å forlate stammen: Nei Medaljer: Ja. Milits: Nei Lojalitetsendring 30 Rekkevidde for adelsmenn Hele kartet Premiumfunksjoner PK + KA + FA Flagg Nei Valg av startposisjon Nei Angrep/support gap 100 ms Fakegrense Nei Nattbonus Ja, 23-07 Haul Begrenset (1000 x dager spilt x antall byer, maks 5.000.000 per dag) Startlandsby 2 landsbyer a 26p, nær hverandre Vinnerkrav Største stamme poengmessig etter 60 dager (2 mnd) Annet Man får automatisk stamme, og må kjempe sammen med de man havner i stamme med hele runden. Etter stammen har fått 10 medlemmer velges en leder, som vil bli tildelt hertugprivilegier. Dette ble gjort på w27.net og kan leses mer om her. Dette åpner for at uerfarne spillere kan spille med de mer erfarne, og lære av dem. Det åpner også for mer spenning, og langt lavere sjanse for at 1 eller 2 stammer vil dominere verdenen etter kort tid. Hurra!
Støtter Jato Sitt forslag, men med Liten og ikke Minimal avstand mellom byene.
Hastighet: 4 Enhetshastighet: 2 Paladin: Ja, uten våpen Bueskyttere: Nei Kirke: Nei Akademi: Gullmynter, normal pris Moral: Ja, tidsbasert. Fjernes etter 30 dager Bonusbyer: Nei Barbarlandsbyer: 3 per spiller Barbarlandsbyer: Vokser til 3000 poeng Distanse mellom landsbyer: Mini Forskningssystem: Enkelt Nybegynnerbeskyttelse: 3 dager Stammemedlemmer: 10 Støtte til utenfor stammen: Nei Mulig å forlate stammen: Nei Medaljer: Ja. Milits: Nei Lojalitetsendring 30 Rekkevidde for adelsmenn Hele kartet Premiumfunksjoner PK + KA + FA Flagg Nei Valg av startposisjon Nei Angrep/support gap 100 ms Fakegrense Nei Nattbonus Ja, 23-07 Haul Begrenset (1000 x dager spilt x antall byer, maks 5.000.000 per dag) Startlandsby 2 landsbyer a 26p, nær hverandre Vinnerkrav Største stamme poengmessig etter 60 dager (2 mnd) Annet Man får automatisk stamme, og må kjempe sammen med de man havner i stamme med hele runden. Etter stammen har fått 10 medlemmer velges en leder, som vil bli tildelt hertugprivilegier. Dette ble gjort på w27.net og kan leses mer om her. Dette åpner for at uerfarne spillere kan spille med de mer erfarne, og lære av dem. Det åpner også for mer spenning, og langt lavere sjanse for at 1 eller 2 stammer vil dominere verdenen etter kort tid. Hurra!
Hastighet: | 4 |
---|---|
Enhetshastighet: | 4 |
Paladin: | Ja, nye våpen |
Bueskytter: | Nei |
Kirke: | Nei |
Akademi: | Mynter |
Moral: | Nei |
Bonus landsbyer: | Ja, nye |
Barbarlandsbyer: | Ja, vokser fort til 6000 poeng |
Forskningssystem: | Enkelt |
Nybegynnerbeskyttelse: | 2 dager |
Stammemedlemmer: | 5 |
Medaljer: | Ja |
Milits: | Nei |
Stammekrig: | Ja |
Lojalitet | 25-30 |
Rekkevidde for adelsmenn | 150 felt. |
Premiumfunksjoner | PK, FA, KA |
Stammeskift | Nei |
Flagg | Nei |
Valg av startposisjon | Ja |
Angrep/support gap | 100 ms |
Fakegrense | Nei |
Nattbonus | 00 - 07 |
Haul | Vanlig |
Vinnerkrav | Stammen med mest poeng ved slutten av runden vinner |
Annet | Mange gråbyer og bonus byer. |
Hastighet: | Nei |
---|---|
Enhetshastighet: | Nei |
Paladin: | Ja, nye våpen |
Bueskytter: | Nei |
Kirke: | Ja |
Akademi: | Jordstykker |
Moral: | Nei |
Bonus landsbyer: | Ja, nye |
Barbarlandsbyer: | Ja, vokser fort til 13000 poeng |
Forskningssystem: | Kvantefysikkvanskelig |
Nybegynnerbeskyttelse: | 10 dager |
Stammemedlemmer: | 3 |
Medaljer: | Ja, nye |
Milits: | Nei |
Stammekrig: | Ja |
Lojalitet | 49-99 |
Rekkevidde for adelsmenn | 150 felt. |
Premiumfunksjoner | PK |
Stammeskift | Ja |
Flagg | Nei |
Valg av startposisjon | Ja |
Angrep/support gap | 1000 ms |
Fakegrense | Ja |
Nattbonus | 00 - 16 |
Haul | Vanlig |
Vinnerkrav | Stammen færrest readla byer |
Annet | Få gråbyer Alle spillere starter med 3000 spyd hver |
Startlandsby:
Hoverdkvarter: 30
Brakker:1
Stall: 1
Verksted: 1
Smie: 1
Samlingsplass: 1
Marked: 25
Hogsfelt: 1
Leiregrav: 1
Jerngruve: 1
Gård: 10
Varehus: 1
Mur: 20
Jeg mener fortsatt at det hadde vært morsomt med en runde som går ut på prinsippet "One Big Vill". Poenget er å være førstemann til å fult oppgradere byen sin. Helt annen spillerstil en mange er vandt med
Jeg mener fortsatt at det hadde vært morsomt med en runde som går ut på prinsippet "One Big Vill". Poenget er å være førstemann til å fult oppgradere byen sin. Helt annen spillerstil en mange er vandt med
Hastighet: 4 Enhetshastighet: 2 Paladin: Ja, uten våpen Bueskyttere: Nei Kirke: Nei Akademi: Gullmynter, normal pris Moral: Ja, tidsbasert. Fjernes etter 30 dager Bonusbyer: Nei Barbarlandsbyer: 3 per spiller Barbarlandsbyer: Vokser til 3000 poeng Distanse mellom landsbyer: Mini Forskningssystem: Enkelt Nybegynnerbeskyttelse: 3 dager Stammemedlemmer: 5 Støtte til utenfor stammen: Nei Mulig å forlate stammen: Nei Medaljer: Ja. Milits: Nei Lojalitetsendring 30 Rekkevidde for adelsmenn Hele kartet Premiumfunksjoner PK + KA + FA Flagg Nei Valg av startposisjon Nei Angrep/support gap 100 ms Fakegrense Nei Nattbonus Ja, 23-07 Haul Begrenset (1000 x dager spilt x antall byer, maks 5.000.000 per dag) Startlandsby 2 landsbyer a 26p, nær hverandre Vinnerkrav Største stamme poengmessig etter 60 dager (2 mnd) Annet Man får automatisk stamme, og må kjempe sammen med de man havner i stamme med hele runden. Etter stammen har fått 5 medlemmer velges en leder, som vil bli tildelt hertugprivilegier. Dette ble gjort på w27.net og kan leses mer om her. Dette åpner for at uerfarne spillere kan spille med de mer erfarne, og lære av dem. Det åpner også for mer spenning, og langt lavere sjanse for at 1 eller 2 stammer vil dominere verdenen etter kort tid. Hurra!
Jeg bare poster HP Gone Wild igjen, jeg.