Hastighet: | 4 |
---|---|
Enhetshastighet: | 4 |
Paladin: | Ja, nye våpen |
Bueskytter: | Nei |
Kirke: | Nei |
Akademi: | Mynter |
Moral: | Nei |
Bonus landsbyer: | Ja, nye |
Barbarlandsbyer: | Ja, vokser fort til 6000 poeng |
Forskningssystem: | Enkelt |
Nybegynnerbeskyttelse: | 2 dager |
Stammemedlemmer: | 10 |
Medaljer: | Ja |
Milits: | Nei |
Stammekrig: | Ja |
Lojalitet | 25-30 |
Rekkevidde for adelsmenn | 150 felt. |
Premiumfunksjoner | PK, FA, KA |
Stammeskift | Nei |
Flagg | Nei |
Valg av startposisjon | Ja |
Angrep/support gap | 20ms |
Fakegrense | Nei |
Nattbonus | Nei |
Haul | Vanlig |
Vinnerkrav | Beste gjennomsnitt i stammen per spiller ved serverslutt. |
Annet | Mange gråbyer og bonus byer. |
Hastighet: | 4 |
---|---|
Enhetshastighet: | 3 |
Paladin: | Ja, nye våpen |
Bueskytter: | ja |
Kirke: | Nei |
Akademi: | Mynter, halv pris |
Moral: | Nei |
Bonus landsbyer: | Ja, nye |
Barbarlandsbyer: | Ja, vokser fort til 3000 poeng |
Forskningssystem: | Enkelt |
Nybegynnerbeskyttelse: | 62 timer |
Stammemedlemmer: | 15 |
Medaljer: | Ja |
Milits: | Nei |
Stammekrig: | Ja |
Lojalitet | 25-30 |
Rekkevidde for adelsmenn | 150 felt. |
Premiumfunksjoner | PK, FA, KA |
Stammeskift | Nei |
Flagg | Nei |
Valg av startposisjon | Ja |
Angrep/support gap | 100ms |
Fakegrense | Nei |
Nattbonus | Ja |
Haul | Nei |
Vinnerkrav | Stammen med beste krigsstatistikk ved serverslutt |
Annet | Mange gråbyer og bonus byer, med ekstra tetthet. I tilleg produserer 30 i ressfelt 19'200 i timen |
Hastighet: 4 Enhetshastighet: 4 Paladin: Ja, nye våpen Bueskytter: Nei Kirke: Nei Akademi: Mynter Moral: Nei Bonus landsbyer: Ja, nye Barbarlandsbyer: Ja, vokser fort til 6000 poeng Forskningssystem: Enkelt Nybegynnerbeskyttelse: 2 dager Stammemedlemmer: 10 Medaljer: Ja Milits: Nei Stammekrig: Ja Lojalitet 25-30 Rekkevidde for adelsmenn 150 felt. Premiumfunksjoner PK, FA, KA Stammeskift Nei Flagg Nei Valg av startposisjon Ja Angrep/support gap 20ms Fakegrense Nei Nattbonus Nei Haul Vanlig Vinnerkrav Beste gjennomsnitt i stammen per spiller ved serverslutt.
Annet Mange gråbyer og bonus byer.
Startlandsby:
Hoverdkvarter: 15
Brakker: 10
Stall: 10
Verksted: 2
Smie: 12
Samlingsplass: 1
Marked: 5
Hogsfelt: 15
Leiregrav: 15
Jerngruve: 20
Gård: 19
Varehus: 23
Mur: 7
Hastighet: 4 Enhetshastighet: 4 Paladin: Ja, nye våpen Bueskytter: Nei Kirke: Nei Akademi: Mynter Moral: Nei Bonus landsbyer: Ja, nye Barbarlandsbyer: Ja, vokser fort til 6000 poeng Forskningssystem: Enkelt Nybegynnerbeskyttelse: 2 dager Stammemedlemmer: 10 Medaljer: Ja Milits: Nei Stammekrig: Ja Lojalitet 25-30 Rekkevidde for adelsmenn 150 felt. Premiumfunksjoner PK, FA, KA Stammeskift Nei Flagg Nei Valg av startposisjon Ja Angrep/support gap 20ms Fakegrense Nei Nattbonus Nei Haul Vanlig Vinnerkrav Beste gjennomsnitt i stammen per spiller ved serverslutt.
Annet Mange gråbyer og bonus byer.
Startlandsby:
Hoverdkvarter: 15
Brakker: 10
Stall: 10
Verksted: 2
Smie: 12
Samlingsplass: 1
Marked: 5
Hogsfelt: 15
Leiregrav: 15
Jerngruve: 20
Gård: 19
Varehus: 23
Mur: 7
Hastighet: 4 Enhetshastighet: 4 Paladin: Ja, nye våpen Bueskytter: Nei Kirke: Nei Akademi: Mynter Moral: Nei Bonus landsbyer: Ja, nye Barbarlandsbyer: Ja, vokser fort til 6000 poeng Forskningssystem: Enkelt Nybegynnerbeskyttelse: 2 dager Stammemedlemmer: 10 Medaljer: Ja Milits: Nei Stammekrig: Ja Lojalitet 25-30 Rekkevidde for adelsmenn 150 felt. Premiumfunksjoner PK, FA, KA Stammeskift Nei Flagg Nei Valg av startposisjon Ja Angrep/support gap 20ms Fakegrense Nei Nattbonus Nei Haul Vanlig Vinnerkrav Beste gjennomsnitt i stammen per spiller ved serverslutt.
Annet Mange gråbyer og bonus byer.
Startlandsby:
Hoverdkvarter: 15
Brakker: 10
Stall: 10
Verksted: 2
Smie: 12
Samlingsplass: 1
Marked: 5
Hogsfelt: 15
Leiregrav: 15
Jerngruve: 20
Gård: 19
Varehus: 23
Mur: 7
Hastighet: | 5 |
---|---|
Enhetshastighet: | 1.2 |
Paladin: | Nei |
Bueskyttere: | Nei |
Kirke: | Nei |
Akademi: | Gullmynter, 40% billigere |
Moral: | Nei |
Bonus landsbyer: | Nei |
Barbarlandsbyer: | 8 per spiller |
Barbarlandsbyer: | Vokser kjapt til 400 poeng |
Distanse mellom landsbyer: | Redusert |
Forskningssystem: | Enkelt |
Nybegynnerbeskyttelse: | 1 dag |
Stammemedlemmer: | 5 |
Støtte til utenfor stammen: | Nei |
Mulig å forlate stammen: | I løpet av den andre dagen blir tribelock innført |
Medaljer: | Ja. Dagensmedaljer kommer etter 1 dag (5 "dager", men 5 i hastighet fører til 1 dag). På dette stadiet skal de beste ha hatt LK på nesten 60% av runden allerede. |
Milits: | Nei |
Lojalitetsendring | 25-30 |
Rekkevidde for adelsmenn | 250 felt. |
Premiumfunksjoner | PK + KA + FA + handel på markedet |
Flagg | Ja |
Valg av startposisjon | Ja |
Angrep/support gap | 0 ms |
Fakegrense | Nei |
Nattbonus | Ja, 23-07 |
Haul | Ja |
Startlandsby | 26p |
Vinnerkrav | Beste stamme etter 30 dager. Med tanke på liten stammegrense foreslår jeg at 1.-3. plass premieres. |
Hastighet: 5 Enhetshastighet: 1.2 Paladin: Nei Bueskyttere: Nei Kirke: Nei Akademi: Gullmynter, 40% billigere Moral: Nei Bonus landsbyer: Nei Barbarlandsbyer: 8 per spiller Barbarlandsbyer: Vokser kjapt til 400 poeng Distanse mellom landsbyer: Redusert Forskningssystem: Enkelt Nybegynnerbeskyttelse: 1 dag Stammemedlemmer: 5 Støtte til utenfor stammen: Nei Mulig å forlate stammen: I løpet av den andre dagen blir tribelock innført Medaljer: Ja. Dagensmedaljer kommer etter 1 dag (5 "dager", men 5 i hastighet fører til 1 dag). På dette stadiet skal de beste ha hatt LK på nesten 60% av runden allerede. Milits: Nei Lojalitetsendring 25-30 Rekkevidde for adelsmenn 250 felt. Premiumfunksjoner PK + KA + FA + handel på markedet Flagg Ja Valg av startposisjon Ja Angrep/support gap 0 ms Fakegrense Nei Nattbonus Ja, 23-07 Haul Ja Startlandsby 26p Vinnerkrav Beste stamme etter 30 dager. Med tanke på liten stammegrense foreslår jeg at 1.-3. plass premieres.
Hastighet: 4 Enhetshastighet: 4 Paladin: Ja, nye våpen Bueskytter: Nei Kirke: Nei Akademi: Mynter Moral: Nei Bonus landsbyer: Ja, nye Barbarlandsbyer: Ja, vokser fort til 6000 poeng Forskningssystem: Enkelt Nybegynnerbeskyttelse: 2 dager Stammemedlemmer: 10 Medaljer: Ja Milits: Nei Stammekrig: Ja Lojalitet 25-30 Rekkevidde for adelsmenn 150 felt. Premiumfunksjoner PK, FA, KA Stammeskift Nei Flagg Nei Valg av startposisjon Ja Angrep/support gap 20ms Fakegrense Nei Nattbonus Nei Haul Vanlig Vinnerkrav Beste gjennomsnitt i stammen per spiller ved serverslutt.
Annet Mange gråbyer og bonus byer.
Startlandsby:
Hoverdkvarter: 15
Brakker: 10
Stall: 10
Verksted: 2
Smie: 12
Samlingsplass: 1
Marked: 5
Hogsfelt: 15
Leiregrav: 15
Jerngruve: 20
Gård: 19
Varehus: 23
Mur: 7
Hastighet: | 4 |
---|---|
Enhetshastighet: | 2 |
Paladin: | Ja, uten våpen |
Bueskyttere: | Nei |
Kirke: | Nei |
Akademi: | Gullmynter, normal pris |
Moral: | Ja, tidsbasert. Fjernes etter 30 dager |
Bonusbyer: | Nei |
Barbarlandsbyer: | 3 per spiller |
Barbarlandsbyer: | Vokser til 3000 poeng |
Distanse mellom landsbyer: | Mini |
Forskningssystem: | Enkelt |
Nybegynnerbeskyttelse: | 3 dager |
Stammemedlemmer: | 10 |
Støtte til utenfor stammen: | Nei |
Mulig å forlate stammen: | Nei |
Medaljer: | Ja. |
Milits: | Nei |
Lojalitetsendring | 30 |
Rekkevidde for adelsmenn | Hele kartet |
Premiumfunksjoner | PK + KA + FA |
Flagg | Nei |
Valg av startposisjon | Nei |
Angrep/support gap | 100 ms |
Fakegrense | Nei |
Nattbonus | Ja, 23-07 |
Haul | Begrenset (1000 x dager spilt x antall byer, maks 5.000.000 per dag) |
Startlandsby | 2 landsbyer a 26p, nær hverandre |
Vinnerkrav | Største stamme poengmessig etter 60 dager (2 mnd) |
Annet | Man får automatisk stamme, og må kjempe sammen med de man havner i stamme med hele runden. Etter stammen har fått 10 medlemmer velges en leder, som vil bli tildelt hertugprivilegier. Dette ble gjort på w27.net og kan leses mer om her. Dette åpner for at uerfarne spillere kan spille med de mer erfarne, og lære av dem. Det åpner også for mer spenning, og langt lavere sjanse for at 1 eller 2 stammer vil dominere verdenen etter kort tid. Hurra! |
Hastighet: 4 Enhetshastighet: 2 Paladin: Ja, uten våpen Bueskyttere: Nei Kirke: Nei Akademi: Gullmynter, normal pris Moral: Ja, tidsbasert. Fjernes etter 30 dager Bonusbyer: Nei Barbarlandsbyer: 3 per spiller Barbarlandsbyer: Vokser til 3000 poeng Distanse mellom landsbyer: Mini Forskningssystem: Enkelt Nybegynnerbeskyttelse: 3 dager Stammemedlemmer: 10 Støtte til utenfor stammen: Nei Mulig å forlate stammen: Nei Medaljer: Ja. Milits: Nei Lojalitetsendring 30 Rekkevidde for adelsmenn Hele kartet Premiumfunksjoner PK + KA + FA Flagg Nei Valg av startposisjon Nei Angrep/support gap 100 ms Fakegrense Nei Nattbonus Ja, 23-07 Haul Begrenset (1000 x dager spilt x antall byer, maks 5.000.000 per dag) Startlandsby 2 landsbyer a 26p, nær hverandre Vinnerkrav Største stamme poengmessig etter 60 dager (2 mnd) Annet Man får automatisk stamme, og må kjempe sammen med de man havner i stamme med hele runden. Etter stammen har fått 10 medlemmer velges en leder, som vil bli tildelt hertugprivilegier. Dette ble gjort på w27.net og kan leses mer om her. Dette åpner for at uerfarne spillere kan spille med de mer erfarne, og lære av dem. Det åpner også for mer spenning, og langt lavere sjanse for at 1 eller 2 stammer vil dominere verdenen etter kort tid. Hurra!
En kort og fin runde!