Innstillinger - Verden 10

DeletedUser

Guest
Er ikke 10 litt drøyt, da? Mener nå at det går mer på HP/speed enn det gjør på vanlige servere ;) Syns nå det hadde vært greit med en sånn halvrask verden med normal troppefart :) Noen flere som er enige?
 

DeletedUser

Guest
synes nordic masters speed er gøyt:D! Hatt det i noen måneder så er verdenen ferdig:)
 

DeletedUser

Guest
Er ikke det en viss grense for hvor høy speed man kan ha på en vanlig verden da? :confused: Mener å ha sett det et sted :)
 

DeletedUser

Guest
Pent ordnet den undersøkelsen :) Utkonkurrerte alt jeg forestilte meg :eek:

Må innrømme at det ikke var alt av det jeg var sikker på hva jeg skulle ta, så jeg bestemte meg for å stemme litt på magefølelsen ^^
 

DeletedUser

Guest
verden 10

hastighet: 5.0

enhetshastighet: 4.0

paladin med våpen

gråbyer våkser raskt til 5k++

bueskytere: ja

medaljer: ja

kan støtte alle untatt fiender

ikke bruk av ekte penger på halvering av byggetid

adlingssystem: gullmynter

stammekrig: ja

valg av startposisjon: ja.

stammemedlemgrense: 30 medlemer! max

nybegynerbeskytelse: 3 dager ++

milits: ja

nattbonus: 21-06
 

DeletedUser

Guest
:p

Mange som ikke har fått med seg at det faktisk har kommet en avstemmning :p
 

DeletedUser

Guest
Det er dritt...

Kan være enig i at så tidlig nattbonus, sammen med hurtigvoksende store gråbyer, er noe dritt :p Men jeg støtter milits. Dette gir mindre spillere som blir farmet, en viss sjanse til å slå tilbake angriperen, og for enkelte spillere kan det jo være gøy å score ODA på militsen til andre spillere :) Alt i alt oppfordrer milits til mer strategi i spillet, en må velge sine angrepsmål med mer omhu og tenke gjennom hvorvidt et angrep på en spiller er verdt strevet. Dessuten er det et pluss i øynene til små, mindre erfarne spillere, det gir dem en sjanse og fører ikke til at de blir demotivert og slutter like lett. Dermed holder de spillertallet oppe, ODA-en til større spillere voksende, og pengekassa til Inno lønnsom. Det blir vinn-vinn for alle parter :D
 

DeletedUser

Guest
Hva vil "Bonusbyer - 1. inaktiv, 2. Aktiv (Nye), 3. Aktiv (Gamle)" si?
Hva er forskjellen?

Og hva er fakegrense?
 

DeletedUser

Guest
bonus aktiv(ny) = 100% ekstra treproduksjon, 33% raskere produsering i brakkene osv.
bonus aktiv(gammel) = 10% ekstra treproduksjon. om jeg ikke tar feil er det 3% raskere produsering i brakkene, eller så er ikke det med. (gjerne rett meg på dette hvis noen spiller v1 ellerno)
bonus inaktiv sier vel seg selv? da er det bare vanlige gråbyer.
 

DeletedUser

Guest
Fakegrense vil si at det er en grense for hvor små angrep du kan sende :) Når det gjelder bonuslandsbyer så har jeg også lurt litt på dette, men jeg tror jeg tør si at det er ett alternativ for inaktive bonusbyer og to for aktive. Hva som er forskjellen på de aktive vet jeg ikke.

EDIT: Det Schizo sa :p
 

DeletedUser

Guest
når det ikke er fakegrense kan du sende 1 øks eller 1 ram i hvert angrep. hvis det ER fakegrense må du sende 1% av byens poengsum.

eksempel: by på 9000 poeng. da må du sende tropper som gir 90 gårdsplass.
eksempel: 90 øks, eller 45 speidere
 
Topp