Innstillinger - Verden 10

DeletedUser

Guest
Btw...

Kom tilfeldigvis til å klikke på linken til avstemningen igjen, og da var undersøkelsen slik jeg så den før jeg stemte. Jeg håper det likevel bare er mulig å stemme én gang, for å unngå massestemming av samme spillere :)

Det virker jo logisk, men jeg følte meg plutselig litt usikker... '^_^
 

DeletedUser

Guest
Det virker som om det går an å stemme flere ganger, kom ikke noe"Du har allerede stemt-greie" hos meg når jeg stemte igjen.
 

DeletedUser

Guest
Er jo fremdeles mulig at det finnes en autoblokk uten at vi får beskjed om det, eller at mods har en oversikt over hvem som har avgitt stemme. Men ville være flott å få greie på dette :)
 

DeletedUser

Guest
jeg stemte 4 ganger igår. mulig det var waste of time, men jeg velger å tro på at det var time well spent hvis settingsene blir som jeg krever :p
 

DeletedUser

Guest
Kanskje det bare gjør at du kan endre besvarelsen din? Altså sånn "siste svar teller"-opplegg?

Hvor lang tid brukte du på å stemme 4 ganger, btw? :p
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Duplikat/flere stemmer fra samme nettverk vil bli slettet, så det er lite poeng i å stemme flere ganger ;)
 

DeletedUser

Guest
Så det vil, rent hypotetisk, si at to spillere som bruker samme nettverk bare kan stemme en gang? Om de da ikke låner nettverk hos noen som ikke spiller/ikke skal stemme? :)
 

DeletedUser

Guest
Bare å bruke ett tonn med proxyer da :D

Sånn ca når vil verdnen komme? Helst i november for min del, og etter at iphone appen er kommet ut... Iphone 4s gutta :D
 

DeletedUser

Guest
Gå på annonseringer, finn en tråd som heter noe med v10, klikk ;) Eller enklere, bare trykk her :)
 

DeletedUser

Guest
Fart: 0.5
Tråppefart: 2

Me dæssa instillinga vil farten på tråppen være som i en 1/1 verden, mens produksjonshastiheter etc går på halle farta. Derme vil aktivitet itte væra så vikti å dualkontor mister litt tå fordel'n sin. Samtidi som tråppebevaring vil være vikti.

Er uenig i konklusjonen din. Personleg trur eg dette vil føre til større fordel for dei som er mest aktive, fordi farming blir desto meir innbringande i høve til eigen ressursproduksjon. Viss ein vil at farming skal vere mindre avgjerande, noko eg er heilt einig i, så burde ein heller kjøre no haul, haul cap (feks ikkje mulig å farme meir enn du sjølv produserer) eller låg troppefart. Ser poenget med troppebevaring, men trur ikkje det spelar like stor rolle for krav til aktivitet.

Forøvrig heilt einig med angåande fakegrense :)
 

DeletedUser

Guest
Mja. Bigninger å tråpper produserer i hall fart, mens tråppen går i 1/1 fart. Detta betir jo at du bruker hallparten så mie ressurser, mens du kan farme omtrent det samme i førrhøll tell ei 1/1 væl. Derme blir det lettere å hølle produksjonskøer å troppekøer 24/7, noe som igjen reduserer førrdelen tell dom aktive som ville hatt fulle køer uansett.
 

DeletedUser

Guest
ingen kirke
Enkel smie
Ingen gårdsregel
speed 3
gråbyer vokser til 9000 p
15 medlemmer i stammer.
ingen fake grense.
raske troppeenheter.
 

DeletedUser

Guest
Mja. Bigninger å tråpper produserer i hall fart, mens tråppen går i 1/1 fart. Detta betir jo at du bruker hallparten så mie ressurser, mens du kan farme omtrent det samme i førrhøll tell ei 1/1 væl. Derme blir det lettere å hølle produksjonskøer å troppekøer 24/7, noe som igjen reduserer førrdelen tell dom aktive som ville hatt fulle køer uansett.
Dette gjeld jo berre fram til du har akademi. Etter du har akademi så er det aldri eit problem å få brukt opp ressursane. Er berre å adle nokre gråbyar om ein har overflod av myntar/pakkar og for lite troppar :)
P.S Eg er full og tar ikkje noko ansvar for kva eg skriv no:eek:
 

DeletedUser

Guest
Mja.

I innstillingen je føreslo så hadde je jo fastpris på adler, altså 1 pakke pærr adel. Så me dom innstillinga på adelpris + fart så vil itte nolifing farmekonger / kvintettduals ha så stor førrdel sia tilgangen på stirker er en meir kritisk faktor i kriginga enn tilgang tell adler. Je har tenkt gjennom detta serru sia je i egenskap tå min farmekapasitet har dominert v8 fra start tell slutt, blir jo demotiverenes førr dom som prøver å føre et liv ve sia tå :D
 

DeletedUser

Guest
Dette gjeld jo berre fram til du har akademi. Etter du har akademi så er det aldri eit problem å få brukt opp ressursane. Er berre å adle nokre gråbyar om ein har overflod av myntar/pakkar og for lite troppar :)
P.S Eg er full og tar ikkje noko ansvar for kva eg skriv no:eek:

Det er noe av det dummeste jeg har hørt...


Selvfølgelig er det vanskelig å holde troppe prod. oppe 24/7 i starten, det er umulig.. jeg klarer ikke det før jeg begynner å få litt LK.. og man trenger heller ikke å være spessielt aktiv engang for å holde troppe prod. oppe etter man har LK.. logger man inn 2-3 ganger om dagen så får man jo bare av det nok til å holde produskjonen oppe OG produsere mynter om man har akademi..
 
Topp