Interjuv med Henry001

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Meg
hvordan var starte din på v4 :)??

Henry001
Startet V4 fra bunn av rundt 160 poeng eller noe sånt. Har alltid hatt kontoen.

Meg
Hvorfor satsa du akkurat på v4?

Henry001
Tilfeldig at det ble V4.

Meg
Hvar d enn treg start eller begynte du enn bra start ??

Henry001
Det gikk rundt 1 måned før jeg fant en god stamme med bra ledelse. COH med Ruben i ledelse var knall bra.

Meg
Hva synest du om starten din på v4

Henry001
En god stamme betyr alt! Når det ble et faktum at jeg ble med i COH, så begynte ting å lysne. Læringskurven var bratt og spillet ble mer interessant.

Meg
Hvor høy aktivitet har du på enn dag?

Henry001
Ganske variabel aktivitet. Men det går ikke en dag uten at kontoen sjekkes av meg, men er tiden knapp er det alltid en god KV som kan titte innom.


Meg
Hvordan taktikk bruker du for og ha blitt så god som dette, d må være enn god taktikk du har brukt for dette.

Henry001
TW handler om ulike taktikker til ulike tidspunkt. Veien til suksess har vært å bytte taktikk på riktig tidspunkt. Da BNP var mindre
jobbet vi mye i skype forum og offentlig forum. Spesielt psykologi og en spill for publikum ble viktige suksess faktorer for at vi er kommet så langt.
I dag er taktikken noe enklere. Angripe aggressivt og hardt.... Desverre har det blitt mindre motstand og få seriøse spillere blant BNP's fiender. De beste har gitt opp og
forlatt V4. Pyser! Vel... Et par er igjen og det er gledelig at de holder gang i V4.


Meg
Har du hadd noen dualer på Henry??

Henry001
Ingen kommentar.

Meg
Når joine du BNP og hvorfor?

Henry001
Mange stammer når et punkt, der noen seriøse og aktive spillere ønsker å ta det neste steg. Å kjempe mot erfarne spillere og stammer krever sitt av en liten stamme.
Derfor ble det besluttet å danne BNP. Bestående av erfarne spillere med høy aktivitet. Vi startet med noen ganske få fra blant annet Pals, SA og COH.
Jeg ble invitert og ikke grunnlegger!
Etter et års tid var - den gang store "skumle" VARG beseiret. De ga vel opp, utrolig pyset gjort. Snakk om å forlate spillet uten en sikkelig feight. hehe


Meg
Farma du mye i starten.

Henry001
Jeps - det var en gang :)

Meg
Hvordan synest du d har vært i 2011 og begynnelsen av 2012 året på tw??

Henry001
Året 2011 var treigt. Vi måtte tilpasse oss en ny situasjon med kun en fiende, det var endel frustasjon noen falt fra fordi dette ble for kjedelig. GNI klarte ikke å gjøre noe interessant i spillet - utenom barnslige innlegg på offentlig forum. Begge sider hadde sine utfordinger med utskiftninger.
Året 2012 begynte overraskende bra! Stor jubel blant BNP medlemmene, virket som GNI endelig satte inn en offensiv. Men desverre begikk de igjen sammen feilen - Å angripe BNPs mest aktive spillere. Typisk deres elendige strategi tenkning. Lærer GNI aldri??
Nå i slutten av januar 2012 har GNI nok en gang begynt å gå litt i stå. Opp og ned som en berg og dalbane.

Meg
Synest du GNI har gjort enn bra jobb så langt :)??

Henry001
Det begynte med bra agressivitet. Trodde en stund de skulle klare å holde seg på pluss siden. Men nei.. igjen sank GNI tilbake.

Det er i TW bevist gang på gang at godt samhold, aktivitet og noe dyktighet kan velte hvem som helst.

Meg
Hvem spiller sleit du mest med i starte og nå også??

Henry001
De flinke fra VARG som Nolaw and "Mr daggi" har alltid vært de gode å kjempe mot. Det har i grunnen ikke vært noen på V4 som reelt sett har klart å ta masse byer fra meg, men disse har vært vanskelig å ta i fra.
I dagens situasjon kan jeg langt på vei si at ingen i GNI utmerker seg. Allikevel et pluss til Johan, som ikke gir seg. Magen til kurve som svinger opp og ned skal man lete lenge etter. Det er bra jobba! - ser frem til å få front mot han :)
Må innrømme at jeg savner de gamle dagene der man strategisk angrep fienden og utnyttet deres svake punkter - disse finner vi mange steder hos alle stammer.
Gråbyer hos fienden var en gang ansett som en fantastisk mulighet...
Men i dag er strategien blitt kraftig forenklet - angrip! adel!

Meg
Hvorfor leder du v4 :))

Henry001
Leder V4 kun fordi de som var over meg ble inaktive en stund. Men tror nå ikke at jeg holder ledelsen hele veien mot slutten.

Meg
og hvem synest du er den beste i bnp ??

Henry001
Vanskelig å si vi har mange flinke! Endel nytt blod har kommet til og vi holder et høyt nivå jevnt over.

Meg
hvem synest du var tristet at dem slutta på v4
De org. Castortroy, CDstativ og Johvij. De 3 er mye av årsaken til at BNP er der vi er i dag.

Meg
og vist du vil gi enn hilsen til gni hva vil du si??

Henry001
Ta dere sammen!

Meg
Og enn hilsen til bnp

Henry001
Glad og stolt av å kjempe sammen med dere. BNP 4EVER!
 
Sist redigert:

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Mr daggi ja, jo takk for det ^^ Kan vell egentlig si det samme om deg. Ikke lett og krige mot :p

Credz til Mr.yoda for og prøve seg som intervjuer også :)! Bra jobba!
 
Topp