Intervju av Slumpi

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Intervju av Slumpi

Jeg sa vel at intervjuet med Are ville bli det siste intervjuet på v17, men det ser ut til at det ble tid til enda et intervju. Denne gangen er det Slumpi som er intervjuobjektet.


Kan du starte med å si litt om deg selv?

Jeg kan vel først og fremst presentere meg selv! ...
'Jeg er en gutt på 17 år, men føler veldig for å si jeg er 18 år iom at jeg har fødselsdag nå førstkommende fredag, faktisk. (Hehe, Slumpi bummet litt på datoen her. Intervjuet kom selvfølgelig ut på samme dag som han svarte på spørsmålene! Han mente å si forrige fredag)
De som kjenner meg vet navnet mitt, men jeg er ikke veldig keen på å utgi det i et slikt intervju.
For tiden går jeg studiespesialiserende det siste året på videregående skole. På fritiden driver jeg stort sett med pc-spill, skype og fotball.


Du har spilt tw i en god stund, noe som har resultert i at du har vært med på mange verdener. Kan du si litt om hvordan det gikk på dem?

V1, min første verden:
Når det gjelder min tw-historie starta vel det hele med at jeg fant en reklamebanner på 123spill sommeren 2008. Trykte meg inn på den, registrerte meg på verden 1 og begynte å spille. I begynnelsen var jo spillingen (som hos de aller fleste) meget uskyldig og useriøs. Usikker på hvor lang tid det tok, men jeg fikk ikke adla min første by før jeg selv ble adlet første gangen, uten at jeg på det tidspunktet var helt sikker på hva det faktisk innebar. Dog fikk jeg med meg hva han het, og en måned eller to etterpå så startet jeg opp på ny, denne gangen med et nick oppkalt etter han som adlet meg. Han het Chippo, så jeg bestemte meg for å hete Chippo1! Følte for å ta revenge på nettopp denne spilleren, men siden jeg startet på et helt annet sted var dette rimelig umulig. Dessuten ble han adlet ned en stund etterpå, så da var ikke oppstarten min helt forgjeves likevell.
Det gikk jevnt og trutt oppover i poeng, og etterhvert kom jeg meg inn ien av de store stammene i området på det tidspunktet. TEOD. Først i akademistammen, og senere i hovedstammen. Etter en tid ble vi enige om en merg med en av de andre store stammene i området - H.V.E./Hells vikings empire. Enda en tid senere gikk HVE inn i familie med en av de aller største stammefamiliene på verdenen på det tidspunktet. IB het de, og vi ble dermed enige om å bytte til HVIB(Hells viking iron brigade). På den tiden var jeg rimelig glad i innadling og adling av barbarbyer, da skillsa mine egentlig ikke var noe å skryte av. Adlet jo også litt spillerbyer, men det stod vell heller til skjeldenheten, såvidt jeg husker. Kom etterhvert i front mot BOL som var en av de andre store stammene på v1. Det gikk vell egentlig som det burde gå ettersom jeg verken kunne å sende raske adelstog, snipe eller noe en spiller med front burde kunne. Jeg tapte en god del byer til de største og ivrigste adlerne i front. Det gikk vell også i manuell faking på den tiden, hvor jeg gikk inn på kartet og sendte 1 og 1 fake husker jeg. Utrolig at jeg gadd når jeg tenker tilbake på det!
Kom meg opp til utrolige 2 millioner poeng før jeg til slutt ikke orket mere og ga bort kontoen til stammen.

v10:
Jeg tok dermed 1 års pause (noe slikt), før jeg starta opp på v10 under et annet nick som jeg ikke husker nå. Etterhvert tok jeg over en annen konto i JFF som het Slumpi (her jeg har forumkontoen min fra). Han hadde store deler av kontoen midt inne i fiendeland, men jeg føler jeg taklet incsa helt greit i en lengre periode, noe som også en kar i Hinsides la merke til. Marcus aka Merken headhuntet meg og lot meg komme inn på hans konto som dual. De som selv spilte på v10 husker nok den kontoen som den mest illlojale på hele .no.Vi hadde den siste skatten P0k3 trengte for å vinne verdenen, og vi ble derfor enige om å gå over dit for å gjøre slutt på en verden som de aller fleste synes var veldig treig og kjedelig. På en måte ble folk glade for vår overgang, men mest sure ettersom vi sviktet den siden som vi hadde spilt for gjennom hele runden. Vi fikk mye hets og hatmeldinger, og det var vell også disse som til slutt gjorde at vi bestemte oss for å ditche P0k3 til fordel for vår gamle stamme 1 time før verdenen egentlig skulle vært avgjort. Dette stuntet var i utgangspunktet ment for å speede opp en kjedelig og lang verden med litt troll, men ble desverre ikke like godt mottatt av alle (som er forståelig). Bare noen dager senere ble kopien av denne skatten adlet fra en innaktiv spiller, og verdenen endte dermed.

v1 del 2:
I løpet av v10 fikk jeg også en intens lyst til å gjøre comeback på v1,så halvveis ute i runden tok jeg meg tid til å skrive ett par meldinger til noen personer på det offentlige forumet. Kom etterhvert i kontakt med haakonk i stammen RNG. Var litt vemodig å få en konto i denne stammen ettersom dette var fiendestammen til min tidligere stamme. Men jeg kom gjennom intervjuet med lederen -Capitan22 og ble godkjent som ny dual av kontoen haakonk på 3 millpoeng.
En annen kul opplevelse var at jeg under dette intervjuet fant ut at C22 var samme person som var lederen min helt tilbake til tiden min i HVE! Det kom egentlig som en veldig stor og hyggelig overraskelse.

Fikk jobba kontoen opp til 8 mill poeng før jeg tok over en tom konto i stammen som trengte ny eier. Gangsta Twitch var mitt nye nick, og også det jeg avsluttet med før tiden min endte på v1 rundt 6måneder senere. Dette var en av de kjedeligste og hardeste tidene jeg har opplevd her på TW. RNG (senere JPTG) var dømt til døden ettersom de aller fleste enten bare slutta uten å si noe, gikk til fienden, eller gjorde masse annet kødd som ødela for resten av stammen. Jeg satt KV dag ut og dag inn på både innaktive og aktive kontoer som trengte hjelp. Det jeg husker aller best er da jeg ble spurt av Capitan22 om å være en av de som skulle ta vare på kontoen hennes mens hun var i syden en uke. Jeg, Peera, Clayzer og Xandor var de utvalgte, og ingen av oss var vell helt klare over hva vi hadde sagt ja til, for dagen før hun dro, så begynte det å HAGLE inn incs. Var vell oppe i nesten 10K på det meste. Og for de som tenker mye av dette sikkert var fakes, så tror de feil. Det meste var NUKES! Jeg og Peera var de to som satt mest denne perioden, og selv om vi byttet på å dodge hver time, så ble det mye.VELDIG MYE. Vi ble helt utkjørte begge to, og det konstante kjøret med dodging gjorde at vi nesten følte oss fulle, for vi ble svimle og klarte nesten ikke skrive riktig. :p Ingen av oss var vandt med et så vanvittig press og en såpass stor front som Cap hadde, så det ble tapt en del millioner den uka vi satt. Dog ikke så mange millioner i byer, da det meste var knuste bygninger.
Jeg ble forresten også invitert til å være en del av ledelsen til JPTG ettersom de trengte medlemmer som var aktive og faktisk hadde lyst til å gjøre noe, noe jeg takket pent ja til. All KV'ene ødela etterhvert motivasjonen min HELT, og jeg så ingen annen løsning ennå gi meg ettersom jeg ikke så noen ende i motgangen. Ett par måneder senere måtte Capitan22 og resten av ledelsen bare gi seg,og sendte en melding til WIC om at JPTG var slått, og WIC dermed var vinnere av v1 etter 5,5 år(!!!!)

v13:
I slutten av min tid på v1 kom jeg også inn som dual på triton på v13. Den hadde vell omtrent 2 mill da jeg kom inn, så oppstarten var godt unnagjort. Den tidligere eieren hadde en litt late start, så kontoen lå nesten ute på rimmen, og det var nok dette som var nøkkelen til suksess. Vi slapp unna de store kontoene med mye tropper, og kunne adle småspillere fra JFF som ikke hadde så alt for mye erfaring.
Dette 3-tech smiesystemet var nytt for meg på denne verdenen, så det var også litt å sette seg inn i. I tillegg var det limited haul og en adelsmann som kunne ta alt mellom 20 og 50 i lojalitet.

Jeg hadde fått beskjed på forhånd om at det var jevn krig, men fordi Blomst hadde mere erfaring og et bedre samarbeid enn motstanderne hadde, så skulle vi klare å vinne dette hvis vi stod på litt.

Dette var jo en skatteverden, noe jeg var kjent med fra v10, og med erfaring fra to skatteverdener har jeg funnet ut at disse blir veldig kjedelige og langdryge. Skattene oppmuntrer bare til stacking, og det er veldig lite taktikk i dette, så jeg håper faktisk man kutter ut denne gametypen.

Jeg endte jo til slutt på rang 4 da, etter en god del intens adling mot slutten for å prøve å ta 3. plassen. Klarte desverre ikke det, men jeg er godt fornøyd med rang 4 også, som til da var min beste plassering noensinne.

v14:
Så var det v14 da. Jeg og Vegard/Clayzer (som jeg ble kjent med på v10 og senere v1) startet opp Dr.duck, og motgangen der ble ikke akkurat liten. Var uheldig med troppene gang etter gang og vi var vell på randen til å slutte før vi fikk ideen om å sende en melding til -T-H- om å få komme inn der. Det endte med at vi fikk overta en av kontoene som allerede var i stammen, og innadle vår egen konto. Som med alle de andre verdenene jeg har spilt på tidligere, så endte denne også med mye motgang, smerte og til dels tårer. Selv om -T-H- til tider virket veldig gode og faktisk fikk adlet en god del av MyTH, så ble v14 mer eller mindre avgjort da Suppegjengen gikk med på MyTH sin side av krigen. Vi fikk aldri opp det samme trøkket som vi hadde klart tidligere, og alt så ut til å bare bli mørkere og mørkere for -T-H-. Først sluttet Vegard av motivasjonssmell, og jeg ble stående igjen med en konto som kom til å ha incs hver dag de neste 2-3 månedene. Jeg har enda mareritt fra denne perioden. Våkner enda av og til på natta og tenker "Må stå opp for å tagge og dodge". Jeg følte jeg til dels klarte meg veldig bra i front, og fikk faktisk også en del skryt fra mine fiender for det jeg presterte. Jeg tok imot flere store aksjoner uten alt for store tap, men den virkelige STORE aksjonen de hadde planlagt var lagt til en helg nettet mitt hadde helt andre planer. Det var utrolig nok nede hele helga og MyTH og SUP kunne bare forsyne seg som de ville. (kanskje ikke så mange som tror på, men det er faktisk sant). Utrolig kjedelig å sitte på TW stats å se på at kontoen min ble fattigere og fattigere. ODD'en økte og økte, men jeg kunne ikke gjøre en dritt. DET ER KJIPT DET!
Etter dette var vell kontoen så godt som knust. Troppene var borte og bare sløvhet fra fiendens side gjorde at jeg hadde litt igjen av kontoen når jeg endelig kom meg på nett igjen. Prøvde en liten stund, men motivasjonen for å fortsette med en ødelagt konto, og en stamme som ikke fungerte fristet lite. Så jeg endte mine dager på v14 en ukes tid etter denne episoden.

HP:
Jeg har også spilt en del HP-runder her på .no.
Spilte som "JustDance" på Hp10, "De Tre musketerer" på Hp12 og nå på - Sun Tzu - på Hp13. Kom på henholdsvis 5. plass, 2. plass og 1. plass. Selv om det skal nevnes at jeg alltid har hatt flere sammen med meg på kontoene!


Så var vi altså kommet til v17. Her har du spilt på det som sannsynligvis har vært den mest sentrale kontoen, nemlig Bohic. Du var hovedmålet til ~TA~ den gangen de var på offensiven, men klarte deg overraskende bra. Hvordan har v17 vært fra ditt perspektiv?

Jeg starta på v17 helt i slutten av v14 på Slumpi. Tenkte jeg denne gangen skulle kjøre på med et nick folk kjente meg igjen på (via forum). De første ukene var rimelig hektiske, for jeg var en av få som var alene på kontoen, og i tillegg brukte minimalt med pp. Holdt meg jo godt innafor topp 25 da, men det kostet en del tid og energi også. De to første ukene var vekkerklokka min beste venn, for jeg måtte opp på natta å farme ett par ganger daglig for å ta igjen det jeg tapte på dagene mens jeg sitter på skolen.
V17 startet jo også med en god del drama. Jeg ble på forhånd av verdenen spurt om jeg ville bli med i premaden til bla Stian(nonstoppelig), Odd og Roger. Den ble kalt ~RS~ (senere omdøpttil ~TA~) De første 2-3 dagene i stammen gikk jo veldig greit. Vi farmet og koste oss hele gjengen, men plutselig en dag fant de på at de skulle kicke meg for å være illojal mot stammen. Jeg hadde tydeligvis lekket info fra et forum jeg ikke hadde tilgang til(?). I tillegg var jeg vell litt uheldig og uoppmerksom ved et par anledninger mens jeg satt KV og farmet for andre. Mistet noen få tropper i murer og slikt, husker jeg. Dette skulle da koste meg plassen i ~RS~. Ble like etterpå invitert til stammen til Henrik og Pelle, som inneholdt både bohic og bobkaare som skulle være med på å prege verdenen i stor grad de neste månedene. Vi ble etterhvert enige med Ruben og Ole om en sammenslåing, og sammen danne WySoSe. Vi skulle da ha kontroll over stort sett over hele øst- og sørsiden av kartet. Vi var vell sammen med ~TA~ og AuBo de klart største favorittene til å ta v17 med storm.
Vi hadde blitt enige med AuBo med en allianse for å ta ned ~TA~, men plutselig vender vi oss mot hverandre. Bakgrunnen for dette er jeg litt usikker på, men ifølge min gamle leder skal det ha vært samtaler mellom AuBo og ~TA~ som framprovoserte dette. Vi i stammen hørte hvertfall på ledelsens kommandoer, så vi satte igang en samlet aksjon for å ta de ned. Dette endte da med en overveldende seier fra vår side. Vi kjørte over alt og alle (hvis vi ser bort ifra de som rømte til TA) og vi fikk dermed vist verden hvor sterke vi var. AuBo var jo på forhånd spådd en stor framtid på v17, så at vi kjørte over de på en slik måte tror jeg enkelte fikk litt hakeslepp av.

Etter denne seieren ble WySoSe aldri det samme. Vi hadde noen interne krangler og TA presset hardt på vår leder, Ralph Lauren. Ledelsen ble etterhvert helt fraværende og stammen falt bokstavelig talt fra hverandre. Dette endte med en god del internadlinger i stammen, og jeg ble samtidig enig med Patrick om en merge mellom bohic og Slumpi. Siden han ikke hadde allverdens med tid, passet det han godt å få inn en aktiv og revansjesugen spiller. Bohic hadde på dette tidspunktet omtrent 70K poeng, og vi har vell fra denne dagen alltid vært med på å prege Hall of Fame-pallen. Etter at WySoSe gikk under var vi i noen dager i stadig kontakt med både ~TA~ og TTB som nå var de to alternativene vi kunne tenkt oss. ~TA~ hadde mange store og gode spillere, men det faktum at vi hadde vært fiender gjorde at vi til slutt endte opp med å dra til TTB. Dette var en ganske nyoppstartet stamme. Potensialet var stort, men det var ingen på dette tidspunktet som var store nok til å kunne hjelpe til mot det som skulle bli vår eneste fiende - ~TA~. Siden bohic var bortimot den eneste kontoen som kunne gjøre noe mot fienden, og samtidig den eneste med front var det også vi som fikk alt presset på oss. Vi holdt oss i god stand lenge, selv om TA hadde et STORT overtak psykisk mtp at de var så voldsomt mye større enn oss.
Det var stadig over 1K incs, men vi klarte oss etter forholdene meget bra, etter min mening. Litt usikker på når, men Panzertank kom ved et tidspunkt inn i TTB også, noe som gjorde at motivasjonen steg betraktelig. Selv om den forsvant like fort som den kom da jeg innså at de ikke hadde noen planer om å bidra i krigen. Jeg stod fortsatt like alene som før og det tæret enormt på motivasjon hver dag som gikk. Fikk hjelp med KV av og til fra Are og Mumle, men det var ikke så mye mer enn det egentlig.
Særlig Paintrain var en skikkelig pain in the ass. Stian liker jo å sende fakes, så her kom det stadig inn nye pling på telefonen. Både på morgenen, på dagen og midt på natta. Ikke så mye nukes fra denne kanten dog. Det var stort sett Thyreophora, King Hårek the Wise og Adelsmannen som stod for det.

Plutselig en dag skjedde mitt livs største mareritt IGJEN, som på v14. Jeg var ute av stand til å gjøre noe som helst. ~TA~ hadde planlagt en storaksjon til en helg hvor «Hilde» herjet som verst. Jeg ble uten strøm i flere dager, og kunne ikke gjøre annet enn å se på Twstats hvor mange byer som forsvant. Jeg hadde vell på dette tidspunktet over 1 mill, men ble redusert med mange hundre tusener, og gikk fra å være en klar nr. 1 til å være en middelmådig nr 3 på rangeringlisten.
Når jeg endelig fikk strømmen tilbake var det veldig varierende forhold på kontoen. Fronten var totalt smadra, men jeg hadde heldigvis enda litt tropper i safesonen som kunne bruker til å bygge opp kontoen igjen. Fikk i første omgang adla tilbake en del byer fra Adelsmannen som han hadde tatt en del byer flere steder midt inne i clusteret. Det var i denne perioden Are forteller om i sitt intervju hvor jeg sutret i stammechatten om å slutte annenhver time. Ikke lenge etterpåfikk jeg heldigvis den gladbeskjeden om at Are hadde fått tak i en ny pc, og den gamle som vell var kjøpt på starten av 1890-tallet(?), kunne endelig kastet på dynga! Først dette, og så noen dager etterpå nyheten om at han skulle komme inn på Panzertank. Fra dette tidspunktet har egentlig v17 vært et eventyr. Stammen fikk endelig satt i gang skikkelig samarbeid. Flere var nå store nok til å bidra og vi koste oss sammen og hadde det morro hver dag. Først var det King Hårek som fikk prøvd seg. PANG .. borte. Så Adelsmannen – PANG .. borte. Thyre- PANG... borte. Og så har det vell egentlig bare fortsatt slik gjennom de siste månedene nå.

Selv om 1. plassen glapp i innspurten, så er jeg rimelig fornøyd med en 2. plass. Jeg har møtt mye av både motgang og medgang, og det føles utrolig godt at vi endelig har kommet over 90%-grensen og trenger bare vente på at dagene skal gå slik at verdenen kan stenges.

En ting som også skal nevnes er at Patrick «forsvant» fra kontoen rundt Februar i år pga IRL problemer, og jeg dermed satt alene i flere måneder før jeg tok Marius som ny dual en stund før sommeren. Han skal også ha en stor takk for kontoen er der den er idag!


Du satt på en av de mest pressede kontoene i v17, men får allikevel en meget sterk andreplass. Hvordan ser du på deg selv som tw-spiller?

Hehe, et veldig god spørsmål egentlig.

Jeg foretrekker, og liker best å angripe, men av en eller annen grunn så har det blitt slik at jeg stadig blir satt på deffansiven. Og har derfor også blitt best til å forsvare meg. Skal ikke skryte, men vil påstå jeg får til det meste av forsvarsteknikker. Har mine metoder som jeg ikke vil snakke alt for mye om, men mye går på rutine.

Jeg er også slik at jeg føler for å ansvar, så er ofte jeg sier ja til å ta på meg KV'er. Kanskje litt for mye også iblant, men har blitt litt flinkere til å si nei/ignorere forespørsler når jeg føler jeg ikke har tid nok. På v1 derimot... Sa jeg ja til ALT... men aldri mer! :p

Har lært mye av teknikker og metoder via å lese MASSE på forskjellige guider både på det offentlige forumet og forskjellige guider som har blitt lagt på stammeforum. Jeg er lærevillig, og vil påstå jeg lærer ganske fort også. Om det er noe jeg ikke kan, men har hørt om så er jeg ikke redd for å spørre.. og jeg tror det har mye å si for utviklingen min. Har selvfølgelig lært MASSE av personlige erfaringer, men mye er også lært fra andre.


De fleste veteranene fra v17 ser ut til å slutte etter at verdenen blir avsluttet. Hva er dine planer fremover?

Jeg har allerede lovet både meg selv, mine kompiser og min bror å slutte mange ganger allerede, men har ikke klart å legge tastaturet på hylla enda. Lite tyder på at jeg klarer å gjøre det nå etter v17 heller.
Jeg har lovet å hjelpe en kar på v18 når v17 blir avsluttet, så har jeg halvveis lovet noen å starte på v20 også, så det blir nok ikke riktig enda hvertfall.

Motivasjonen for å fortsette har hengt i en veldig tynn tråd på alle verdener jeg har spilt. Har blitt dritlei hver eneste gang, men jeg tror det som har holdt og holder det gående er veldig mye skype sin skyld. Jeg klarer ikke holde meg unna det sosiale rundt tribalwars. Det er jo så mange hyggelige folk rundt om kring som får dagene til å gå!


Da går det altså mot v20. Hva vil dine drømmeinnstillinger være?

(Merk: Slumpi hadde dessverre ikke fått med seg at verdensinnstillingene var kommet ut allerede :awesome:)

Nå ville jeg jo helst sett at det ble slike "classic" settings, uten ekstra pp-funksjoner. Men det vil jo aldri skje uansett, så derfor kunne jeg heller tenkt meg å gjøre et promiss og heller ta med de funksjonene som utgjør minst mulig forskjell på "rik" og "fattig".

Hastighet: 2
Enhetshastighet: 1
Paladin: Ja
Bueskytter: Ja
Kirke: Nei
Akademi: Gullmynter
Moral: Ja, tidsbasert (de to første månedene)
Bonus landsbyer: Ja
Barbarlandsbyer: Ja vokser raskt til 3K
Antall barbarer: MANGE! (Spillermengden på .no idag er minimal, så mange barbarer vil gjøre verdenen større)
Forskningssystem/smie: Enkel
Nybegynnerbeskyttelse: 2 dager
Stammemedlemmer: 15 (eller 20?)
Milits: Ja, opp til 2 byer
Premiumfunksjoner: Ja
Stammekrig: Ja
Lojalitet: 20-30
Stammeskifte: Ja
Flagg: Nei
Gårdsregel: Ja (Oppmuntrer til mindre stacking og mere taktikk)
Valg av startposisjon: Ja
Angrep/support gap: 100 ms (Da er det også mulig å snipe for de som ikke er helt professor i TW)
Nattbonus: Ja, fra 01:00 - 08:00
Fakegrense: Nei
Haul: Limited (Gjør dualspilling litt mere begrenset, og kan oppmuntre folk til å spille alene = flere spillere og større verden)
Vinnerkrav: Verdensdominanse (80-90% synes jeg høres rimelig ut)

* (Halvering av byggetid og boost av ressursprod)

Da vil jeg si takk for intervjuet! Det har vært en glede å spille med deg på v17. Vi snakkes på v20 :)
 
Sist redigert:

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Kanongodt intervju! Veldig godt og veldig vondt å lese visse deler!

Vil starte med å si at du aldri i verden ville fått rank 3 på v13 ;)

Så, over til v17.

Jeg husker ikke eksakt alt som skjedde i den perioden da AuBo switchet side, over til ~TA~. Men om jeg ikke husker helt feil, så var en god del av grunnen til at dem valgte å bytte side, i følge Moonshie, at dem følte at WySoSe skulle få AuBo til å gjøre alt, mens dem selv skulle plukke opp restene.

Selvsagt startet vi den gangen samtaler med AuBo og kjørte på med det samme argumentet, at WySoSe ikke ønsket noe annet enn hjelp, for så å valse over dem. Nå var vi fullstendig klar over at det ville bli akkurat det samme om AuBo byttet side, da flere AuBo medlemmer lå midt inne i WySoSe-land. Så er mye riktig i det du sier Slumpi (får vel kalle deg det).

Ellers vil jeg berømme deg for innsatsen din på v17, du ble knust i den tiden du var uten nett, men kom deg fort tilbake. Dessverre hadde flere i ~TA~ tatt seieren på forskudd, og da ser vi hvor det ender når vi (deriblant meg selv) ikke gir det lille ekstra!

Vi skjønte vel etterhvert at det ikke var du, som var kilden bak noen lekasjer i stammen vår. Det beklager i allefall jeg. Nå skal det sies at din posisjon på det tidspunktet ville gjort det vanskelig for deg uansett, om du ble hos oss, så det var nok uansett det beste at du fikk en ny stamme.

Vil ellers gratulere TTB med seieren, vel fortjent etter all kjempingen!

PS: Ikke drep meg om jeg sa noe feil her nå, husken er litt dårlig, men jeg tror jeg fikk det beste riktig! :)
 

DeletedUser

Guest
Je kjinte itte noe tell Slumpi før je starta på v17, men han har jaggu vist sæ duganes og meire tell.

Så tipp topp, tommel opp førr slumpi & Bohic!

(yes)
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Har masse jeg kunne sagt om hvordan mitt forhold til deg har utviklet seg siden jeg først ble kjent med deg. Men jeg skal nøye meg med å, atter en gang, takke for de to-tre døgnene med tett samarbeid på panzer. Din gode og relativt omfattende og ressurskrevende (ress=tid) plan, men vårt samarbeid. Det var hardt, men fantastisk morsomt, og vel ett av mine høydepunkt på v17.

Samarbeider gjerne med deg igjen!
 

DeletedUser

Guest
Finfint intervju...

Men skal ta deg på en ting Benny...
Litt usikker på når, men Panzertank kom ved et tidspunkt inn i TTB også
Det var Panzer som startet TTB, så at kontoen kom inn på et tidspunkt blir kanskje litt feil :)
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Det var Panzer som startet TTB, så at kontoen kom inn på et tidspunkt blir kanskje litt feil

Haha, den detaljen merket jeg meg ikke. Til alt overmål var det andre gangen stammen ble starta. Den var der fra starten, men så gikk vi inn i en annen stamme fordi vi var alene, for så å restarte TTB igjen når det ble riktig :)
 
Sist redigert:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Artig lesning! Slik jeg ser det så har Slumpi for alvor blitt en faktor å regne med i tw-sammenheng. Uten Slumpi, ingen TTB!
At han har skillsa på plass er jo en ting, men utholdenheten.
Hvor langt en kan dra det med ham er jo det som gjør ham til en klassespiller av svært høy rang!

Takk for at jeg fikk spille med deg!<3
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Finfint intervju...

Men skal ta deg på en ting Benny...

Det var Panzer som startet TTB, så at kontoen kom inn på et tidspunkt blir kanskje litt feil :)

Haha, den detaljen merket jeg meg ikke. Til alt overmål var det andre gangen stammen ble starta. Den var der fra starten, men så gikk vi inn i en annen stamme fordi vi var alene, for så å restarte TTB igjen når det ble riktig :)

Haha, fort gjort å glemme slike detaljer. Tror jeg må ha blandet litt med tiden min i WySoSe, da Panzer bare var en sovende kjempe på rimmen i vest. På det tidspunktet var han/hun ikke på noen sin side, så det var vell det jeg egentlig tenkte på :p
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Flott intervju av (etter min mening), en av de beste tw spillerne her på .no! (clapping) Og uten tvil en av V17's viktigste spillere, som har styrt flaggskipet til TTB, Bohic tilnærmet alene! Sa det i en annen tråd og sier det igjen, hadde ikke Slumpi holdt ut så lenge som han gjorde tror jeg TTB hadde måtte slite mye mer for å dra den seieren i land! Om ikke TA hadde vunnet bare på det.

Selve fortellingen din om dine tidligere verdener er ikke noe jeg trenger å utdype mer på, da jeg viste alt dette fra før :mehe: known you 2 long.

Selv om vi begge to vet sannheten fra V10 er at dere forlot P0k3 1 time før serverslutt var fordi at jeg begynte å snappe byer fra dere :awesome:

og til MasterSplinter; bra jobbet nok engang, du skulle gjerne fått mer heder og ære i form av ryktepoeng grunnet flott innsats med intervju, selv om V17 egentlig var avgjort, men: Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til MasterSplinter igjen. :trist:
 

Bohic

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Det varmer, folkens! Love ya! (love)


Du förtjänar all heder. Jag valde helt rätt person att styra skutan. Att du senare fick hjälp av Marius, som oxå kört på bra, var oxå bra, så du fick vila lite från TW.


Jag byggde upp kontot, och hade gärna varit med till slutet, istället har jag sett på när slumpi briljerat och utmanövrerat ALLA i TA som sa att Bohic skulle adlas upp.

:)


Tack för en mycket bra intervju!!
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Et flott intervju av en jeg mener er en av de beste på .no. Massiv respekt for deg Benny, og ser frem til å spille med deg på fremtidige verdener også ;)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Dette var et legendarisk intervju, fra en legendarisk spiller :LOL:
Flott intervju!
 
Topp