Intervju av Themis

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg liker at den eneste, og da mener jeg virkelig den eneste, som går god for Stian/dg44, er han selv.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Jeg liker at den eneste, og da mener jeg virkelig den eneste, som går god for Stian/dg44, er han selv.

Godt oppsummert. Slik har det vært lenge, han kjemper sin egen sak, men ingen backer han opp på forumet. Mens veldig mange av de andre blir backet opp av andre, men de har alltid feil, i følge en viss person :rolleyes:
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Med så få som støtter han kontra hvor mange som er imot han, ville jeg personlig, om jeg var han, bare lagt meg flat eller holdt kjeft
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Men fra spøk til alvor...

Denne topic'en handler om Themis, ikke dg44...

Så la oss holde oss saklige å ikke angripe en spiller direkte selv om mange har noe imot han... Er menneskelig å gjøre feil om det er det han nå har gjort...

Finnes alltid 3 synspunkt på 1 sak.
Hans,
Hennes,
Sannheten...

-A
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Så du ikke hva jeg skrev? Det handlet om hvem som går god for Stian, ikke hvem Stian går god for. Vel, det handler vel litt om hvem Stian går god for, ettersom det er han selv.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Med så få som støtter han kontra hvor mange som er imot han, ville jeg personlig, om jeg var han, bare lagt meg flat eller holdt kjeft

Altså at noen få retards går i mot meg på offentlig forum kunne ikke brydd meg mindre. Dere mener jeg ikke er god, jeg mener dere ikke er god.

Er de samme 5-6 personene som går igjen i å trashtalke meg, og dette er personer jeg har intet til overs for. Og mest trolig motsatt. Får støtta jeg trenger fra andre hold. Har dere noen gang tenkt på at folk ikke gidder å kommentere på forum nettopp pga dere? Det øyeblikket noen på forum går ut og sier imot dere og er med meg så er det trashtalk fra dere 5-6 personene.

Jeg har mye støtte, men skjønner godt at de ikke gidder å ta det offentlig bare for å få mer shit kasta fra dere. Voks opp.

Takk.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Kan du tilfeldigvis tilkalle denne støtten og bevise én, og bare én gang for alle, at du har noen som støtter deg?


Du har ikke mye støtte. Du har langt fler enn 5-6 personer som ''går imot deg'', og de er på ingen måte retards. Du høres ut som den kortvokste kidden i femte klasse som kommer med tomme trusler om ''storebroren og gjengen hans'' som gir deg juling hvis du bøller med han. Forøvrig er det ingen som har sett eller hørt noe fra ''storebroren og gjengen hans'' i likhet med at ingen har hørt noe som helst fra de som støtter deg.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Kan du tilfeldigvis tilkalle denne støtten og bevise én, og bare én gang for alle, at du har noen som støtter deg?


Du har ikke mye støtte. Du har langt fler enn 5-6 personer som ''går imot deg'', og de er på ingen måte retards. Du høres ut som den kortvokste kidden i femte klasse som kommer med tomme trusler om ''storebroren og gjengen hans'' som gir deg juling hvis du bøller med han. Forøvrig er det ingen som har sett eller hørt noe fra ''storebroren og gjengen hans'' i likhet med at ingen har hørt noe som helst fra de som støtter deg.


Jeg har mye støtte, ellers hadde jeg ikke giddet å fortsette på .no ^^ Som nevnt tidligere (om du åpner øya) Historien gjentar seg gang på gang at når noen støtter meg på forum/er uenig med noen av retardsa (deriblant deg) så får de høre det i øst og vest. Kidden i 5 klasse? Du er tøff bak skjermen lille gutt.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg har mye støtte, ellers hadde jeg ikke giddet å fortsette på .no ^^ Som nevnt tidligere (om du åpner øya) Historien gjentar seg gang på gang at når noen støtter meg på forum/er uenig med noen av retardsa (deriblant deg) så får de høre det i øst og vest. Kidden i 5 klasse? Du er tøff bak skjermen lille gutt.

Personangrep er alltid hyggelig :)
 
Topp