agentsicer47
Velkjent medlem
- Reaksjonspoeng
- 176
Jeg liker at den eneste, og da mener jeg virkelig den eneste, som går god for Stian/dg44, er han selv.
Jeg liker at den eneste, og da mener jeg virkelig den eneste, som går god for Stian/dg44, er han selv.
Stian er litt som de folka som stemmer på Trump.
Blir jo feil å si Trump, siden han faktisk (utrolig nok) har en del support..
Dum, og ganske mange?
Var ikke du på en konto i HiH stian? :S
Med så få som støtter han kontra hvor mange som er imot han, ville jeg personlig, om jeg var han, bare lagt meg flat eller holdt kjeft
Kan du tilfeldigvis tilkalle denne støtten og bevise én, og bare én gang for alle, at du har noen som støtter deg?
Du har ikke mye støtte. Du har langt fler enn 5-6 personer som ''går imot deg'', og de er på ingen måte retards. Du høres ut som den kortvokste kidden i femte klasse som kommer med tomme trusler om ''storebroren og gjengen hans'' som gir deg juling hvis du bøller med han. Forøvrig er det ingen som har sett eller hørt noe fra ''storebroren og gjengen hans'' i likhet med at ingen har hørt noe som helst fra de som støtter deg.
Så du ikke hva jeg skrev? Det handlet om hvem som går god for Stian, ikke hvem Stian går god for. Vel, det handler vel litt om hvem Stian går god for, ettersom det er han selv.
Jeg har mye støtte, ellers hadde jeg ikke giddet å fortsette på .no ^^ Som nevnt tidligere (om du åpner øya) Historien gjentar seg gang på gang at når noen støtter meg på forum/er uenig med noen av retardsa (deriblant deg) så får de høre det i øst og vest. Kidden i 5 klasse? Du er tøff bak skjermen lille gutt.
Personangrep er alltid hyggelig